به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۳۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر

کرملاچعب: مستحق شکست برابر فولاد نبودیم

کرملاچعب: مستحق شکست برابر فولاد نبودیم

خوزستان اسپورت- مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: برابر فولاد بازی خوبی را ارائه کردیم و مستحق شکست نبودیم.

رضا کرملاچعب در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص باخت تیمش برابر فولاد خوزستان گفت: تماشاگران بازی بسیار خوبی را شاهد بودند. بازیکنان دو تیم تلاش زیادی برای پیروز شدن داشتند ولی تیم فولاد از موقعیت هایش بهتر استفاده کرد. بچه های ما در این مسابقه با همه وجود بازی کردند و انصافاً مستحق شکست نبودیم.

کرملاچعب ادامه داد: تعداد فرصت های گلزنی تیم نفت بیشتر از فولاد بود اما بدشانسی مانع از نتیجه گیری تیم ما شد و بدون امتیاز از میدان بیرون آمدیم.

وی درباره ورودش به میدان در 10 دقیقه پایانی و بازی خوبی که ارائه کرد و یک پنالتی برای تیمش گرفت، اظهار داشت: سعی می کنم از اعتمادی که کادر فنی به من می کند، نهایت استفاده را ببرم و به تیمم کمک کنم. متأسفانه در بازی دیروز قبل از اینکه وارد زمین شوم، گل سوم را خوردیم و فرصت اندکی برای جبران نتیجه داشتیم. در صحنه پنالتی هم مدافع فولاد مرتکب خطا شد و تصمیم داور صددرصد درست بود.

مهاجم خوزستانی تیم ملی جوانان و باشگاه نفت در خصوص حضور در اردوی آماده سازی تیم جوانان ایران و دور شدن از تمرینات تیم نفت گفت: اردوی تیم ملی جوانان چهار روز طول می کشد و انشاءالله 31 فروردین به خوزستان برمی گردم تا در تمرینات نفت حاضر شوم.

این بازیکن درباره بازی حساس روز چهارم اردیبهشت برابر استقلال خوزستان اظهار داشت: شرایط جدول طوری شده که دو تیم خوزستانی باید برای فرار از سقوط روبروی هم قرار بگیرند. بهرحال ما نهایت تلاش خودمان را انجام می دهیم که استقلال را مغلوب کنیم. چهار بازی دیگر پیش رو داریم و باید در سه بازی به پیروزی برسیم تا در لیگ بمانیم.

رضا کرملاچعب در خاتمه مصاحبه با خوزستان اسپورت عنوان کرد: از همه هواداران تیم نفت مسجدسلیمان که با حضور در اهواز از تیم نفت حمایت کردند، تشکر می کنم و امیدوارم که در این چند هفته پایانی به مانند گذشته از بازیکنان و مربیان نفت مسجدسلیمان حمایت کنند تا انشاءالله با کسب نتایج لازم در لیگ برتر باقی بمانیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
0
1
....
مدیر پایگاه با سلام
تصاویری که فرمودید به دست ما نرسیده است.
ایمیل سایت:
khuzestansport@gmail.com
khuzestansport@yahoo.com