به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ September 2024 28
کد خبر: ۳۴۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۵
تعداد نظرات: ۷ نظر

نامه اعتراض باشگاه نفت آبادان به سازمان لیگ

نامه اعتراض باشگاه نفت آبادان به سازمان لیگ

خوزستان اسپورت- باشگاه صنعت نفت آبادان با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ نسبت به با تماشاگر برگزار شدن دربی پایتخت اعتراض کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از باشگاه صنعت نفت آبادان، این باشگاه با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ به نگاه تبعیض آمیز سازمان لیگ در بحث شرایط ورود تماشاگران به ورزشگاه‌ها برای تیم‌های پایتخت نشین و دیگر تیم‌های شهرستانی معترض شد‌.

در این نامه که به امضای جهانگیر کی شمس، مدیرعامل باشگاه رسیده است، ضمن استناد به اعلام برنامه های ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی مبنی بر برگزاری شهر آورد پایتخت با حضور بیست هزار نفر تماشاگر، خطاب به بهاروند رئیس محترم سازمان لیگ فوتبال ایران آمده است: با توجه به حضور تماشاگر در اکثر ورزشگاه های فوتبال در دنیا و سابقه برگزاری فوتبال با حضور تماشاگر در دیدار قبل پرسپولیس و استقلال، این حق قانونی سایر باشگاه‌های فوتبال ایران از جمله تیم بسیار محبوب و مردمی صنعت نفت آبادان است که بر اساس مقررات و شیوه نامه های بهداشتی، قادر به میزبانی از تماشاگران خودی و تیم حریف باشد.

متاسفانه نگاه بسیار تبعیض آمیز فدراسیون فوتبال کشور نسبت به 14 تیم دیگر لیگ برتری و نادیده گرفتن نقش و اهمیت این تیم ها در برگزاری یک لیگ منظم و باشکوه، تبدیل به امری کاملا طبیعی شده است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: سال‌های بی شماری است که فلسفه مدیریتی مبتنی بر تفکیک باشگاه ها بر اساس دو تیم اصلی و چهارده تیم فرعی در همه ارکان، سیاست ها، برنامه ها و رفتارهای فردی و گروهی مدیران، کارشناسان و حتی کارمندان محترم فدراسیون فوتبال و زیر مجموعه های آن نهادینه شده است.

تغییر روز برگزاری مسابقات، زمین برگزاری محل مسابقه، ساعت برگزاری مسابقه، داور و ناظر مسابقات و ... آن هم بدون هماهنگی با 14 تیم لیگ برتری از طرف فدراسیون موضوعی عادی است که موافقت و یا مخالفت تیم میزبان و یا میهمان، هیچگونه تاثیری در این تصمیم گیری ها ندارد و شوربختانه فدراسیون فوتبال حتى آنقدر برای تیم های غیر محبوب خود ارزش قائل نیست که به اعتراض های منطقی و قانونی آنها پاسخی بدهد. عجیب تر آنکه فوتبال کشور به دفعات از اینگونه تصمیمات غیرعادلانه و خودخواهانه آسیب دیده اما تجربه نیاندوخته است.

در ادامه ی این نامه ی اعتراضی خطاب به رئیس سازمان لیگ آمده است: از آنجا که احتمال می‌رود این نامه هم مانند تمام نامه‌ها، درخواست‌ها و اعتراضات این باشگاه حتی توسط مسئولان محترم خوانده نشود، اما بر اساس مسئولیتی که در قبال مردم شریف، فوتبال فہم و فرهیخته آبادان داریم، لازم می‌دانیم که درخواست اعتراض آمیز خود را مبنی بر لزوم بازگشایی درب ورزشگاه تختی آبادان به روی تماشاگران عاشق این تیم رسانه‌ای کنیم‌.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
5
اگر دربی با تماشاگران برگزار شود لازم است تمام تیم ها بدون کسب اجازه بازي هاشون رو با تماشاگران برگزار کنند اون‌وقت اگر فدارسیون فوتبال معترض شد بگویند چطور برای دربی میشه تماشاگران بیایند اما برای 14 تیم دیگر خیر
ABADAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
1
6
یه کار مثبت از باشگاه صنعت نفت آبادان
همه باشگاه ها باید اعتراض کنند
حق همه تیم ها با تماشاگر باشد نه فقط سرخابی های پایتخت
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
4
2
2 تا بازی بعدی صنعت نفت تو تهرانه. این حرکت باشگاه یه کار تبلیغاتی از مدیرعامله فقط خواسته بگه منم هستم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
1
6
کاشکی باشگاه متمول فولاد هم ذره ای درک اینگونه کارها و اعتراضات را داشته باشه . البته تا وقتی جولانگاه سرخابی های پایتخت باشه یقیتا بعید هست که چنین عرضه ای از خودش نشون بده.
اندیمشکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
4
دمش گرم. متن اعتراض عالی عالی عالی..تیم های اصلی و فرعی حقیقت داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
0
5
به قول معروف «مُشت نمونهٔ خروار است». موضوع تبعیض بین پایتخت و شهرستانها فقط محدود به فوتبال نیست و در همهٔ زمینه ها قابل مشاهده است. زنده باد آبادان، سرفراز خوزستان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۸
1
1
آخه این چه وضعیه مگه وزارت ورش و فدراسیون فقط باید منافع دو باشگاه قرمز و آبی را درنظر بگیرن . امروز فدراسیون فوتبال در اعتراض باشگاههای نساجی و صنعت نفت و سپاهان بخاطر تبعیض وارده اعلام کرد که تصمیم گیرنده ستاد مبارزه با کروناس . آخه این ستاد چکارس که برای فوتبال تصمیم میگیره تازه جمعیت بیست هزار نفری خطر کروناش بیشتره یا در سایر شهرستانها که متوسط حضورشان سه تا پنج هزار نفربیشتر نیس . بخدا بدجوری دارن بدلایل نامعلوم از این دو تیم حمایت یکطرفه میشه . ظاهرا چهارده تا تیم همواره باید بازی کنن و هواداراشون زجر بکشن تا هر فصل یکی از این دوتیم قهرمان بشه و هواداراشون خوشحال بشن تبعیض بیداد میکنه . بنظرم تا هوادارای تیمها اعتراض ملموس و مستمر نکنن این نامه نگاریها اثری نخواهد داشت