به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 19
کد خبر: ۳۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

جلسه استانداری برای حضور تماشاگران در ورزشگاه

جلسه استانداری برای حضور تماشاگران در ورزشگاه

خوزستان اسپورت- معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان گفت: مسئولان و باشگاه‌ها زیرساخت‌های حضور تماشاگران را در مسابقات ورزشی مهیا کنند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از استانداری خوزستان، کمیته امنیتی برگزاری مسابقات ورزشی امروز یکشنبه 21 فروردین ماه در سالن جلسات معاونت امنیتی و انتظامی استانداری برگزار شد.

در این جلسه مواردی همچون تامین امنیت تماشاگران، جلوگیری از ورود پرچم خاص، مواد محترقه و اشیای تهدیدکننده سلامت تماشاگران و بازیکنان، فروش اصولی بلیط مسابقه و…. مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ولی‌الله حیاتی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در این نشست اظهار داشت: اداره کل ورزش و جوانان ظرف مدت یکماه زیرساخت اتصال باشگاه‌های خوزستان به سامانه ایران من را فراهم کند تا مسابقات با حضور تماشاگر برگزار شود.

وی در پایان گفت: مسئولان و باشگاه‌ها زیرساخت‌های حضور تماشاگران را در مسابقات ورزشی آماده کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
0
0
خواهش میکنم هر چقدر میتوانید تلاش کنید تا بازیهای تیم های خوزستانی مخصوصا نفتmisکه برای بقا میجنگد با تماشاگر برگزار شود
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
0
2
یعنی چی!؟ همه استان های دیگه دارن با حضور تماشاگران مسابقات را برگزار می کنند و هیچکدام از اون چیزهایی رو که شما گفتید رو رعایت نمیکنند و هیچکدام هم امکانات ورزشگاه فولاد آره نا رو ندارند. تیم ملوان حضور همزمان تماشاگران دختر و پسر را حتی در تمرینات تیمشون آزاد کرده. شماها دیگه نشید کاسه داغ تر از آش. مگه سیستم های بهداشتی را در جاهای دیگر استان فراهم کرده اید با این همه پول و سرمایه و منابع در استان خوزستان که تبدیک شده ایم به فقیرترین استان کشور.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
0
2
بگید دوس ندارید هوادارا بیان ورزشگاه‌ها الکی بهانه نیارید . مگه تا قبل از کرونا زیرساخت‌ها درست بوده که هوادارا میرفتن ورزشگاه الان موضوع بهانه کروناس که البته برای حضور ۲۰ هزار هوادار دو تیم قرمز و آبی پایتخت بدون اشکال و قابل چشم پوشیه ولی برای هوادارای تیمهای خوزستانی کلا پراز اشکال و عیرقابل چشم پوشیه . نه جناب معاونت موضوع چیز دیگه ایه که خودشما و ما خوب میدونیم چیه کلا جوانان خوزستان نباید خوشحال باشن و خوشحالی فقط برای جوانان تهرانی و اصفهانی و تبریزی و مشهدیه