به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳ September 2024 28
کد خبر: ۳۵۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
صنعت ‌نفت برایم بهترین گزینه بود

میرزازاد: در تیم سپاهان به من بازی نمی‌رسید

میرزازاد: در تیم سپاهان به من بازی نمی‌رسید

خوزستان اسپورت- نیما میرزازاد که به عنوان بازیکن قرضی تا پایان همین فصل از سپاهان به صنعت‌نفت آبادان آمده است، داظهار داشت که بعد از جدایی از سپاهان حضور در تیم زردپوش آبادانی بهترین انتخاب برای او بوده است.

به گزرش خوزستان اسپورت، نیما میرزازاد در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد پیوستن به سپاهان در ابتدای فصل و اینکه در تیم اصفهانی فرصتی برای بازی پیدا نکرد، گفت: سپاهان در فوتبال ایران و آسیا یک باشگاه بزرگ و شناخته شده است و طبیعتاً هر بازیکنی دوست دارد بازی در این تیم را تجربه کند. واقعیت این است که مطمئن شده بودم در سپاهان به من بازی نمی‌رسد، ولی به هر حال این تصمیم کادر فنی بود و من هم باید حرفه‌ای برخورد می‌کردم. بعد از صحبت‌هایی که با آقایان نویدکیا و ساکت داشتم در نهایت به این نتیجه رسیدم که صنعت نفت را انتخاب کنم.

وی در ادامه افزود: من چند پیشنهاد داشتم، ولی صنعت نفت برای من بهترین گزینه بود. از این انتخاب راضی هستم و امیدوارم در بازی‌های بعدی فرصت همراهی تیم را داشته باشم. البته مقابل سپاهان بازی کردم که از بدشانسی من، روز بد صنعت نفت را شاهد بودیم و این در حالی است که صنعت نفت معمولاً در بازی‌های خانگی نتایج خوبی می‌گیرد. متأسفانه در این بازی شکست خوردیم و این هم از بدشانسی من بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: این فصل برای من خوب نبود، ولی قطعاً تلاش می‌کنم تا در فصول آینده روزهای خوبی را تجربه کرده و این فصل را جبران کنم. باید بعد از پایان فصل با مدیران و کادر فنی سپاهان صحبت کنم تا بهترین تصمیم را بگیرم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ABADAN
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
1
12
ها دیگه صنعت نفت شده پرورش بازیکن برای تیم های دیگه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۴
1
11
آقای نیما میرزازاد شما و سپاهان خیلی خیلی خیلی کوچکتر از نام بزرگ صنعت نفت آبادان هستید
تمامی گفته های شما فقط بزرگ نشان دادن نام خود و سپاهان و کوچک شمردن صنعت نفت بزرگ است ، البته سخت در اشتباه هستید و شماها خیلی کوچکتر از صنعت نفت بزرگ و فولاد بزرگ و استقلال اهواز بزرگ هستید و خواهید بود
محسن ازمشهد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
7
آقای میرزازاد این نشان ازبی لیاقتی وبی کفایتی کسی است که شمارا به تیم برزیل ایران اورده است . وگرنه وقتی توی سپاهان بهت بازی نمی رسه وقراره قرضی هم بیای چه معنی دیگه ایی داره ؟
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
7
باتمام احترامی که برات قائلم اما جذب شما برای صنعت نفت اساسا" اشتباه بود هنرنمایی شما در بازی مقابل سپاهان از یادمان نخواهد رفت . شما درمورد ملوان وصنعت نفت صحبت کردید علاقه و تمایلتون به سپاهانو همچنان دارید یعنی آمدید آبادان که فرصتی که دراصفهان برای بازی کردن داده نشده در صنعت نفت جبران کنید و در ویترین لیگ قرار یگیرید اگر دنبال عرق وتعصب بودی؟ درملوان می ماندی اگر فقط دنبال مسائل مالی بودی میبایست دراصفهان می ماندی اما حضورت در صنعت نفت به زیان گلرهای جوان بومی است علاوه براینکه اصلان درحد صنعت نفت نیستید من واقعیتها رو عرض کردم لطفان تا آخرین روز حضورت درفوتبال آبادان پرچمدار وتبلیغ گر هیچ باشگاه دیگری نباش لطفان لطفان
reza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۵
0
9
اصلا ارزش نداره که جواب حرفهات رو بدیم ولی آمدنت به تیم بزرگ صنعت نفت، دلالی و دستهای پشت پرده بود