به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۳۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

هواداران فولاد نوین مراقب حاشیه‌ها باشند

هواداران فولاد نوین مراقب حاشیه‌ها باشند

خوزستان اسپورت- تیم فوتبال فولاد نوین اهواز بعد از ظهر امروز برای کسب سهمیه مستقیم صعود به لیگ برتر به دیدار مس کرمان می رود.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازیکنان تیم فولاد نوین اهواز که در بازی های خانگی لیگ دسته اول در فصل جاری، بطور میانگین برای هر مسابقه حدود 100 هوادار داشته اند، امروز حداقل شاهد 10 برابر شدن این تعداد هوادار خواهند بود.

یک هزار نفر، حداقل تعداد تماشاگری است که تیم فولاد نوین می تواند در بازی عصر امروز داشته باشد و پیش بینی می شود که حاضران در استادیوم صنایع فولاد برای حمایت از تیم فولاد نوین بیش از این تعداد باشند.

نکته مهم اما نگرانی سرمربی فولاد نوین است که روز گذشته در مصاحبه با رسانه ها به صراحت عنوان کرده بود حضور تماشاگران در بازی قبلی فولاد نوین باعث وارد آمدن استرس به بازیکنان و مانع نتیجه گیری تیم شده است.

صرف نظر از موافق یا مخالف بودن با نظر سرمربی تیم فولاد نوین اهواز، فوتبالدوستان خوزستانی که امروز به استادیوم صنایع فولاد می روند، باید مراقب حاشیه ها و جنگ های روانی باشند که از سوی نیمکت تیم مس ایجاد خواهد شد.

مس کرمان بنا به اعلام بسیاری از مدیران و مربیان شاغل در لیگ دسته اول، مرموز ترین تیم در این مسابقات محسوب می شود. تیمی که در خصوص گل های زده آن در دقایق پایانی حرف و حدیث های زیادی ایجاد شده است.

برای گردانندگان چنین تیمی، ایجاد جنگ روانی در حین برگزاری مسابقه و به حاشیه بردن تیم مقابل، کار چندان دشواری به نظر نمی رسد و به همین دلیل است که هواداران خوزستانی عازم استادیوم صنایع فولاد باید همانند بازیکنانی که با پیراهن فولاد نوین به میدان می روند، نهایت هوشیاری را در بازی امروز به خرج دهند.

نگاهی به اسامی داور، ناظر داوری و نمایندگان فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق نشان می دهد که هواداران مستقر در صندلی های پشت نیمکت های دو تیم که فاصله ای اندک با نیمکت ها دارند، باید مراقب حاشیه سازی های تیم مهمان باشند تا بهانه ای دست تیم های داوری و نظارت این مسابقه ندهند.

فولاد نوین اهواز که در کرمان برابر مس کرمان پیروز شده، این توانایی را دارد که در اهواز هم این تیم را شکست دهد و جشن صعود به لیگ برتر را برپا کند.

پیامک :5000291247