به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۳۵۶۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر

سرپرست السد: برای صعود باید فولاد را شکست دهیم

خوزستان اسپورت- سرپرست تیم فوتبال السد قطر، دیدار با فولاد خوزستان را یک مسابقه سخت و مهم دانست.

به گزارش خوزستان اسپورت، عبدالله البریک در حاشیه تمرین یکشنبه شب تیم السد به خبرنگاران گفت: بازی با تیم فولاد مهم ترین مسابقه تیم السد در این مقطع زمانی است. دیداری مهم وسخت را پیش رو داریم که باید در آن پیروز شویم تا به هدف مان که صعود از مرحله گروهی است، دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: بازی با فولاد در حضور تماشاگرانمان برگزار می شود و باید در این مسابقه سه امتیاز را کسب کنیم تا از سایر تیم های فاصله بگیریم و صعودمان را قطعی کنیم. ما باید مقابل فولاد پیروز شویم تا سرنوشت صعود از این گروه به بازی آخر مقابل الهلال در ریاض کشیده نشود.

سرپرست تیم فوتبال السد در خصوص بازیکنان حاضر و غایب تیمش برای دیدار با فولاد اظهار داشت: طلال البلوشی و جاسر یحیی به دلیل آسیب دیدگی نمی توانند در برابر فولاد بازی کنند ولی نذیر بلحاج، سعد الدوسری، ابراهیم ماجد و مهدی علی در تمرینات حاضر شده اند و امیدواریم بتوانیم از وجود این بازیکنان استفاده کنیم.

عبدالله البریک در خاتمه با دعوت از هواداران السد برای حضور در استادیوم جاسم بن حمد دوحه گفت: برای بازی با فولاد منتظر هواداران السد هستیم. هواداران همیشه در لیگ داخلی و آسیایی اولین یاور و پشتیبان تیم السد بوده اند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۳۱
0
0
فکر نکنم ازعهده فولاد بر بیایی به امید پیروزی فولاد مردان