به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
تعداد نظرات: ۸ نظر

فولاد نوین وارد برزخ شد

فولاد نوین وارد برزخ شد

خوزستان اسپورت- پس از سپری کردن یک فصل درخشان در لیگ دسته اول و صعود سزاوارانه به لیگ برتر، بلاتکلیفی بازیکنان فولاد نوین از امروز آغاز می شود.

به گزارش خوزستان اسپورت، از چند روز مانده به قطعی شدن صعود فولاد نوین، زمزمه واگذاری این تیم در صورت کسب سهمیه لیگ برتر به گوش رسید و هر روز متقاضی جدیدی به فهرست خریداران اضافه شد.

لیست متقاضیان خریداری تیم فولاد نوین، تا روز گذشته، تیم های خوزستانی حاضر در لیگ یک یا تیم های خوزستانی در حال سقوط از لیگ برتر را شامل می شد، ولی پس از پیروزی فولاد نوین مقابل مس کرمان، از عصر دوشنبه، متقاضیان غیر خوزستانی هم به فهرست خریداران اضافه شدند. خریدارانی که بعضاً پولی هم در بساط ندارند و سعی دارند با استفاده از لابی های خارج از مجموعه ورزش، امتیاز یک باشگاه لیگ برتری را صاحب شوند.

در این میان، بازیکنان فولاد نوین اهواز، بازیکنانی که این تیم را با اقتدار به لیگ برتر آوردند، بیش از آن که خوشحال ترین بازیکنان فوتبال ایران در این روزها باشند، بلاتکلیف ترین آن ها محسوب می شوند.

سرخ پوشانی که عصر دوشنبه در استادیوم صنایع فولاد به جشن و پایکوبی پرداختند، از امروز وارد مرحله بلاتکلیفی و انتظار برای تعیین تکلیف می شوند.

از یک طرف، امکان حضور فولاد نوین در لیگ برتر، بعید به نظر می رسد و از طرف دیگر، مصاحبه دو روز پیش دراگان اسکوچیچ نشان داد که این مربی روی بازیکنان فولاد نوین برای انتقال به تیم اصلی فولاد نظر ندارد. اسکوچیچ اعلام کرده بازیکنان فولاد نوین در سطح خودشان خوب هستند ولی او برای ساختن فولادی که در ذهن دارد، نیاز به بازیکنانی با سطح فنی بالاتر دارد.

علیرضا اژدری زاده، مدیری که توانست با وجود مشکلات تیمداری در لیگ یک و سختی های صعود به لیگ برتر، تیم فولاد نوین را به سمت بالاترین سطح فوتبال ایران هدایت کند، در ساعات ابتدایی بامداد امروز در برنامه 90 اعلام کرد که از روز سه شنبه در پی رایزنی و یافتن راهکارهایی برای فراهم کردن امکان حضور تیم فولاد نوین در لیگ برتر خواهد بود. راهکارهایی که مسئولان ارشد استان و مدیران ورزش و فوتبال خوزستان می توانند در ارائه و عملی شدن آن ها سهیم باشند.

و این شاید تنها نقطه امید بازیکنانی باشد که توانستند فوتبال خوزستان را صاحب چهارمین سهمیه در لیگ برتر کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۸
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
4
این صعود خیلی با ارزش بود
من موافق این حرف نیستم که تیم تو سطح خودش خوبه و سطح بالاتر نه
درسته این تیم تو لیگ برتر شاید نتونه مقام بالایی بیاره و حضورش تو لیگ برتر هم اگه بیاد باید برا میانه های جدول بجنگه
ولی بازیکنای خوبی داره که میتونه پشتوانه خوبی برا فولاد باشه
امیدوارم امتیاز تیم به یه باشگاه خوزستانی سپرده بشه به شرطی که تیم دوباره تو لیگ یک بازیهای قدرتمند انجام بده و هر سال قهرمان لیگ یک بشه و در کنارش بازیکنای مستعد به تیم اول بده
مهم حضور تو لیگ برتر نیست مهم قهرمانیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
4
خوب کاری نداره، یه پولدار خوزستانی پیدا بشه و باشگاه رو بخره، این هم تیم داشتیم از قدیم، شاهین و جنوب، اسم یکیشون رو بذارن روش.
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
5
البته اسکوچیچ باید دقیقتر نگاه کنه. چون قطعا بازیکن های خوبی در این تیم وفلادنوین وجود داره. بازیکن هایی مثل زلیکانی که شاید شناخته شده نباشن ولی از لحاظ فنی میتونن کمک کنن.
اگر هم نه فولاد از این بازیکن ها استفاده میکنه و نه کسی هست که با دست پر پول بیاد جلو، همون فولاد نوین بیاد لیگ برتر بهتر هست. فقط خدا کنه از لحاظ مالی توان رقابت داشته باشن. کاش میشد از لیگ برتر هم هیچ خوزستانی سقوط نکنه و نفت آبادان هم بیاد لیگ برتر. چی میشه اگه بشه...
jafar
|
Switzerland
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
4
دو راه می ماند یا ادغام ۳ تیم ( فولاد ۱۵٪ ) - ( فولاد نوین ۷۰٪ )- ( امید فولاد ۱۵ ٪ ) از هر تیم به نسبت درصدها گرفته و تشکیل یک تیم قوی را داده و تیم فولاد نوین را به مزایده گذاشته و اولویت را به تیم های خوزستانی بدهیم یا اینکه این تیم با نام خوزستان نوین یا جنوب اهواز در لیگ برتر شرکت کرده و فولاد و شرکت نفت یا استانداری با هم سهامداران آن شوند ولی زیر نظر فولاد فعالیت های ورزشی را ادامه دهد . در غیر اینصورت در حق بازیکنان این تیم ظلم می شود مخصوصا اگر از خارج از استان بخواهند مجانی امتیازش را ببرند غیر قابل قبوله .
ahmad
|
Seychelles
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
2
به نظر من باید با ثبت یه شرکت با یه اسم دیگه شرایط حضور فولاد نوین به لیگ برتر رو فراهم کنند و شک ندارم همین تیم با اقتدار میتونه قهرمان لیگ برتر هم بشه..یادمون نرفته تو جام حذفی چه فشاری به استقلال آماده اون روزها وارد کرد و با بدشانسی باخت..این صعود و افزایش سهمیه استان خیلی خیلی مهم هست..خیلی از استانها تو خواب هم یک تیم لیگ برتری به چشم نمیبینند.اگر خدای نکرده بحث فروش امتیاز باشه شک نکنید بیش از 100میلیارد تومن ارزش این واگذاری هستش که میتونه به تکمیل استادیوم و زیرساختهای آکادمی فولاد کمک بشه و کمتر از این مبلغ مفت فروشی و جفا به فوتبال خوزستانه..این صعود آنقدر مهم و با ارزش بود که فقط کافیه واکنش جراید و رسانه های پایتخت رو نگاه کنید و ببینید چه قدر از این صعود وحشت دارند و ناراحت و خشمگینند.ضمن اینکه تحت هر شرایطی باید سهمیه استان حفظ بشه..خوزستان پتانسیل داره کل لیگ برتر سهمیه
این استان باشه..به امید تکرار پیروزیهای غرور آفرین جوانان استان شهیدپرور و زر خیز خوزستان
خوزستان........ برزیلته
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
0
ظاهرا مدیر عامل فولاد نوین درصدد هست که منابع مالی این تیم رو جدا کنه از فولاد و بنام دیگه ای در لیگ برتر حضور داشته باشه
این کار کاملآ اشتباهه و اصل کار که فولاد نوین پشتوانه ای برای فولاد باشه رو خراب میکنه
چه بسا تیم تو لیگ برتر نتیجه مناسب هم نگیره و با جدا شدن و مستقل شدن سقوط خودش رو فراهم میکنه و نابود میشه چون مجبور میشه بازیکن بخره به جا اینکه بازیکن بسازه
اصل موضوع داشتن تیم دوم هست و ساخت این تیم هم به همین منظور بوده
پس ایدا آل اینه که تیم امتیازش به یه تیم خوزستانی که توی لیگ یک هست فروخته بشه و فولاد نوین مجددا تو لیگ یک فعالیت کنه و پشتوانه ای برای فولاد بزرگ باشه
یه تیم قدرتمند بهتر از دو تیم داشتن تو لیگه برتره
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۱
0
1
استاندار الان باید به داد تیم برسه تیم فولاد رو سر بریدن با بردن بازیکن ها به پادگان الان باید دست تیم رو بگیره
مائده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
0
0
بخدا اگ امتیازا رو بخان بدن..اونم به کیییی؟؟؟به یه تیم غیر خوزستانی...به هیچ وجه نباید اینکارو بکنن...