به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر

سالمی: ماندن تیم نفت‌ در لیگ برتر بعید است

سالمی: ماندن تیم نفت‌ در لیگ برتر بعید است

خوزستان اسپورت- پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: بعید می‌دانم اشکش بتواند نفت قعرنشین را در لیگ برتر نگه دارد و باعث شود این تیم نتایج بهتری کسب کند.

حسن سالمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که همچنان می‌بازد و قعر جدول قرار دارد، اظهار کرد: متأسفانه شرایط نفت مسجدسلیمان به صورتی شده است که اگر 10 مربی دیگر هم بیاورند نمی‌توانند کاری کنند که این تیم در لیگ برتر بماند.

وی ادامه داد: اکنون نفت با سرمربی جدید کار می‌کند ولی متأسفانه نتوانستند تیم را در حد نیاز تقویت کنند، ضمن اینکه با توجه به آمدن اشکش از استقلال ملاثانی به نفت مسجدسلیمان به نظر من دو تیم وضعیتشان خراب شد. البته نفت که از اول وضعیتش خراب بود و استقلال ملاثانی هم با این جابجایی و با توجه به اینکه چند بازیکن این تیم به نفت مسجدسلیمان رفتند، شرایطش بد شد و این تیم را ضعیف کردند. امیدوارم مدیریت‌ها در این دو باشگاه تصمیم درستی بگیرند و به حفظ تیم‌ها در لیگ برتر و لیگ یک کمک کنند.

 این پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: متأسفانه هفته‌ها است نفت مسجدسلیمان پشت سر هم باخت می‌آورد و تیم در قعر جدول باقی مانده است و خواهش من از مدیریت باشگاه این است با توجه به اینکه در هفته پایانی نقل و انتقالات هستیم سه، چهار بازیکن به تیم تزریق کند تا تیم بتواند در لیگ بماند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ابراهیم اشکش با توجه به شرایط فعلی می‌تواند نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کند؟ گفت: سطح لیگ یک با لیگ برتر زمین تا آسمان فرق دارد. اشکش در لیگ یک بسیار خوب نتیجه می‌گرفت اما بعید می‌دانم که او بتواند نفت قعرنشین را در لیگ برتر نگه دارد و باعث شود این تیم نتایج بهتری کسب کند. هر چند امیدوارم او توان انجام این کار را داشته باشد. البته هم آقای بوستانی و هم آقای اشکش باتجربه هستند اما همان‌طور که اشاره داشتم کار در لیگ یک با لیگ برتر متفاوت است اما اگر نفت حداقل بتواند امتیاز بازی‌های خانگی را کسب کند این امید وجود دارد که در لیگ برتر بماند.

سالمی تأکید کرد: من در حال حاضر شرایط نفت مسجدسلیمان را برای بقا بسیار سخت می‌دانم و معتقدم این تیم با این حجم از مشکلات بعید است در لیگ بماند و متأسفانه همین شرایط را نفت آبادان دیگر تیم خوزستانی که زیر نظر وزارت نفت است، دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
2
با عرض سلام خدمت استاد خودم جناب اقای سالمی ضمن احترام به نظرات صحیح شما استاد گرامی یک انتقادی هم دارم ازشما که زمانی مسئول کمیته آموزش مربیان فوتبال استان بودید و کارت مربیگری خیلی از مربیان ضعیف رو شما امضا کردین متاسفانه بعضی از مربیای خوزستانی اصلا سواد و دانش در حد لیگ برتر ندارن و فکر میکنند مثل لیگ 2 میتونن با داد وجنجال و دعوا مربیگری کنن ونتیجه بی دانشی این مربیان هم نتایج ضعیفیه که داریم میبینیم.
بیرگانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
2
مدیرای باشگاه دنبال سقوط نفت مسجد سلیمان هستن که هزینه کمتر کنن اگه بفکر تیم بودن سرمربی خوب می اوردن جمعش میکرد علنی دارن نفته سقوط میدن
علی ابادانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
2
باسلام و عرض ادب خدمت هم استانی های عزیزم این دوتیم نفتی خوزستان خیلی از نظر مهره بد بسته شدن یه بحث دیگه که هست مدیریت بسیار ضعیف این تیم طی سالها اینکه هر تیمی بعداز پایان فصل قبل سری جمع و جور میکنه و تقویت میکنه ثلات مربی و بازیکن داره اما دو تیم نفتی ما تا دقیقه نود شروع فصل جدید نمیدونه با کی قرارداد ببنده مربیش کیه زمینش کجاس مدیرش کیه نتیجشم شده این ضعف بدنی دوتیم نفتی بشدت پیداست شاید یه بازی رو شانسی ببرن یا مساوی کنن اما در کل از مجموعه کل بازیکنان دوتبم‌نفتی شاید به زور بشه ۵تا باریکن بدرد بخور برای یه تیم‌معمولی لیگ برتری پیدا کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
0
1
دوستان در وزارت نفت نقشه سقوط دو تیم نفتی کشیده شد و باید سهمیه خوزستان را از سه به یک برسونن و اینکارو بخوبی دارن انجام میدن . اوضاع نفت مسجدسلیمان که واضح و روشنه ولی شما نکاه کنید صنعت نفت با آوردن تاوارس علی رغم نداشتن بازیکنای با کیفیت ولی داره به یک ثبات فنی میرسه و مساوی اونا در برابر ذوب در اصفهان و فولاد پر مهره همینو میگه ولی متاسفانه امروز شنیدیم که هیئت مدیرشون بدستور خائنین در وزارت نفت برای اجرای نقشه شومشان اومدن و مدیرعاملشونو عوض کردن واقعا خنده داره . یادمه یه شعاری در زمان انقلاب ۵۷ رواج داشت که میگفتن ما میگیم شاه نمیخوایم نخست وزیر عوض میشه حالا شده امروز این تیم هواداراش و کارشناسا میگن این تیم بازیکن حدید میخواد رفتن و دارن مدیرعامل جدید میارن . بابا خیانت به این واضحی وجود نداره . بخدا در خیانت نوبرید نوبر .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها