به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ May 2024 20
کد خبر: ۳۶۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر

همه آبادان یک‌صدا عبدالله ویسی را می‌خواهد

همه آبادان یک‌صدا عبدالله ویسی را می‌خواهد

خوزستان ورزشی- هواداران تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با انتشار مطالب گسترده‌ای در صفحات فضای مجازی خواهان حفظ عبدالله ویسی شده‌اند.

به گزارش خوزستان ورزشی، روزی که عبدالله ویسی ریسک سرمربیگری صنعت‌نفت آبادان را به جان خرید، کمتر کسی فکر می‌کرد تیمی که 7 امتیاز از مس کرمان عقب افتاده بود، در طی فقط 8 هفته بتواند این فاصله را جبران کند و با 3 امتیاز بالاتر از مس در رده چهاردهم قرار بگیرد.

عبدالله ویسی اما مثل همیشه با روحیه‌ی جنگندگی مثال زدنی‌اش نشان داد که غیرممکن در فوتبال آبادان و خوزستان معنایی ندارد و برزیلی‌های دوست داشتنی قادر به مقابله با هر حریفی هستند.

اکنون که ویسی و کادر فنی‌اش در کنار بازیکنان و مسئولان تیم‌شان با همراهی یکپارچه هواداران پرشور و متعصب آبادانی موفق به حفظ سهمیه لیگ برتری شده‌اند، پایان قرارداد ویسی و شرایط نامعلوم هیئت مدیره باشگاه موج جدیدی از نگرانی را در بین طرفداران پرشمار صنعت‌نفت ایجاد کرده است.

آبادانی‌ها از ساعاتی بعد از پایانی بازی مقابل گل‌گهر سیرجان مطالبی پرشمار را به شکل گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته و خواهان حفظ عبدالله ویسی و بسته شدن یک تیم قدرتمند برای فصل آتی شده‌اند.

امید می‌رود که تصمیم‌گیرندگان ارشد وزارت نفت این بار گوش شنوایی برای پذیرش صدای هواداران خونگرم آبادانی داشته باشند و تیم ریشه‌دار صنعت‌نفت با تدارک بهتری برای فصل جدید لیگ آماده شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۷
0
3
چرا این هیئت مدیره هزار اشتباه قبل رفتن با آقای ویسی قرارداد نبستن اینجاست که در صداقت آنان شک میکنیم بازم همان راه غلط همیشگی را رفتند و. باشگاه و هوادار هیچ جایگاهی برایشان نداشت
آرین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
0
2
ویسی بزرگ عاشقانه دوستت داریم آبادان خانه توست
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها