به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 16
کد خبر: ۳۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر

نشست سید شریف حسینی با هواداران استقلال

نشست سیدشریف حسینی با هواداران استقلال

خوزستان اسپورت- نماینده اهواز و رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی، شب گذشته نشستی با تعدادی از هواداران استقلال اهواز داشت.

به گزارش خوزستان اسپورت، سید شریف حسینی در این نشست ضمن شنیدن خواسته های هواداران استقلال اهواز برای کمک به این تیم ریشه دار و خروج آن از وضعیت فعلی، از استقلالی ها خواست که فعلاً فقط به بازی تیمشان برابر فجرسپاسی در هفته پایانی لیگ یک فکر کنند تا با حضور در ورشگاه و حمایت از استقلال اهواز به بقای این تیم کمک کنند.

حسینی که چند سال قبل امتیاز تیم استقلال جنوب تهران را به اهواز آورد تا باشگاه استقلال خوزستان شروع به فعالیت کند، در خصوص بحث انتقال امتیاز تیم فولاد نوین اهواز به هواداران استقلال اهواز گفت: مطمئن باشید اجازه خروج این تیم از خوزستان را نخواهیم داد و در داخل استان نیز باید شهر اهواز برای ادامه فعالیت تیم فولاد نیون در اولویت باشد، چرا که فولاد نوین متعلق به این شهر است و اگر در اهواز هیچ اسپانسری برای فعالیت این تیم وجود نداشته باشد، باید نوبت را به شهرهایی نظیر آبادان و مسجدسلیمان داد.

سید شریف حسینی درباره ادامه حیات باشگاه استقلال اهواز و نگرانی هواداران این تیم اظهار داشت: باشگاه استقلال اهواز یکی از گزینه های انتقال امتیاز تیم فولاد نوین خواهد بود اما در ابتدا باید تکلیف برنامه و اهداف مدیریت باشگاه استقلال مشخص شود. مدیریت استقلال اهواز باید برنامه و راهکارهای مشخصی برای ادامه فعالیت این باشگاه داشته باشد.

رئیس کمیته فوتبال مجلس در خاتمه این نشست به هواداران استقلال اهواز قول داد که تمامی کمک های لازم برای ادامه فعالیت این تیم را انجام خواهد داد. کاظم منبوهی رئیس کانون هواداران استقلال اهواز نیز از تلاش سید شریف حسینی برای رفع مشکلات این تیم قدردانی کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
به هرکی بدن به استقلال اهواز ندن مستقیم بر می گردن لیگ یک نه نه.
غلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
0
سهمیه فولاد نوین سهمیه اهوازاست