به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر

خنیفر: می‌توانستیم دو سه گل به تیم نفت بزنیم

خنیفر: می توانستیم دو سه گل به تیم نفت بزنیم

خوزستان اسپورت- کاپیتان تیم استقلال خوزستان اعتقاد دارد که فوتبال خوزستان توانایی داشتن هشت تیم در لیگ برتر را دارد.
عبدالهادی خنیفر در گفت و گو با خوزستان اسپورت از بدشانسی های تیمش در چند بازی اخیر صحبت کرد و از مسئولان استان و تماشاگران خوزستانی خواست که در دیدار استقلال خوزستان برابر سپاهان به استادیوم بیایند.
صحبت های خنیفر با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

کاش یک تیم پیروز می شد
در بازی با نفت مسجدسلیمان در مجموع خوب کار کردیم. دو تیم محکوم به پیروز شدن بودند ولی در نهایت بازی به تساوی انجامید. این تساوی نه به تیم نفت کمک کرد و نه خیلی به درد تیم ما خورد. دوست داشتم یکی از دو تیم برنده این بازی باشد تا امتیازات کامل مسابقه به یکی از دو تیم خوزستانی برسد.

باید دو-سه گل می زدیم
حداقل می توانستیم دو-سه گل یه تیم نفت بزنیم. چند هفته است که استرس مانع از گل شدن موقعیت های خوب تیم ما  می شود. این استرس از طرف جدول مسابقات به تیم وارد می شود. وضعیت امتیازات در جدول رده بندی به گونه ای است که بازیکنان بصورت ناخواسته دچار استرس می شوند و نمی توانند تمرکز لازم را داشته باشند.

پیراهنم را به عکاس دادم
در پایان بازی که بدون داشتن پیراهن به سمت رختکن می دویدم، به این دلیل بود که پیراهنم را به یک عکاس اهداء کرده بودم. بعد از سوت داور آن عکاس گفت به شماره هفت علاقه دارد و درخواست کرد پیراهنم را به او بدهم که این کار را انجام داد و به همین دلیل پس از دادن پیراهنم به عکاس مذکور به سمت رختکن دویدم.

سه امتیاز می خواهیم
از سه بازی باقی مانده نیاز به سه امتیاز داریم تا در لیگ باقی بمانیم. امیدوارم در بازی بعدی با سپاهان بتوانیم هر سه امتیاز را بگیریم تا استرس از روی تیم برداشته شود. همه ما داریم تلاش می کنیم که سهمیه خوزستان را حفظ کنیم. در این شرایط نیاز به کمک مسئولان استان و تماشاگران خوزستانی داریم. آن ها باید به استادیوم بیایند و از نظر روحی روانی به تیم کمک کنند تا با یک پیروزی کار را تمام کنیم.

می توانیم هشت تیم داشته باشیم
صعود تیم فولاد نوین به لیگ برتر باعث خوشحالی همه خوزستانی ها شده است. من اعتقاد دارم که خوزستان توانایی داشتن هشت تیم را در لیگ برتر دارد، چرا که این استان پر از بازیکنان مستعد است. اکنون که فولاد نوین صعود کرده همه مسئولان باید کمک کنند که این تیم در خوزستان حفظ شود، چرا که این تیم متعلق به خوزستان است. واقعاً حیف است تیمی مثل نفت سقوط کند یا تیمی چون فولاد نوین بلاتکلیف باقی بماند.

تماشاگران استادیوم را پر کنند
بازی تیم ما با سپاهان برای هر دو تیم به نوعی بازی مرگ و زندگی است. سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کند و تیم ما برای حفظ سهمیه فوتبال خوزستان می جنگد. مساوی به درد استقلال و سپاهان نمی خورد و هر دو تیم برای کسب سه امتیاز بازی می کنند. من اعتقاد دارم که این دیدار یکی از زیباترین بازی های لیگ خواهد شد. امیدوارم تماشاگران خوزستانی استادیوم را پر کنند تا بتوانیم با حمایت آن ها برابر سپاهان پیروز شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
0
انشاله سپاهان را با روحیه جنگندگی که درتیم تزریق شده است میبریم