به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۳۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

وکیا: حرکت مظاهری خیلی زشت بود

وکیا: حرکت مظاهری خیلی زشت بود

خوزستان اسپورت- مدافع تیم فولاد خوزستان اعتقاد دارد که خستگی بازیکنان روی کار تیم فولاد تأثیر منفی گذاشته است.

یوسف وکیا در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص باخت فولاد به ذوب آهن، حرکت غیرورزشی رشید مظاهری، دیدار بعدی فولاد و سایر مسائل مربوط به این تیم صحبت کرد.

مصاحبه یوسف وکیا با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

نیمه دوم بهتر بودیم
در نیمه اول دوندگی زیادی داشتیم و بازی پایاپای بود ولی در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. بعد از اینکه گل خوردیم فشار زیادی به دروازه ذوب آهن وارد کردیم اما نتوانستیم به گل مساوی برسیم و لحظات آخر گل دوم را هم خوردیم.

فقط برای کسب سهمیه می جنگیم
اگر ذوب آهن را شکست می دادیم حدود 70-80 درصد شانس قهرمانی پیدا می کردیم ولی حالا فقط باید برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کنیم.

حرکت مظاهری خیلی زشت بود
حرکت محمدرشید مظاهری دروازه بان ذوب آهن، خیلی زشت بود. بهرحال مظاهری چند سال در فولاد بوده و نان و نمک این باشگاه را خورده است. اگر هم مظاهری فکر می کرده باشگاه فولاد برخورد خوبی با او نداشته، نباید به سمت مربی دروازه بان های فولاد می رفت و به کسی که چند سال برایش زحمت کشیده بود، بی احترامی می کرد. حرکت مظاهری واقعاً زشت بود و نباید این رفتار را انجام می داد.

بازیکنان فولاد آهن نیستند
تیم ما هر چهار روز یک بار بازی می کند و به بازیکنان فشار زیادی وارد می شود. یک ترکیب ثابت داریم که در اکثر مسابقات با همین ترکیب به میدان می رویم. بقول آقای اسکوچیچ بازیکنان فولاد  آهن نیستند و نیاز به استراحت دارند. سایر تیم ها حدود 28 یا 29 بازیکن دارند ولی تیم فولاد با 17 یا 18 بازیکن در دو جبهه داخلی و آسیایی می جنگد. واقعاً یک مربی چقدر می تواند با یک بازیکن کار کند و یک بازیکن چند بازی متوالی را می تواند 90 دقیقه در میدان باشد؟

خستگی باعث گل خوردن می شود
آمار گل های خورده فولاد به دلیل خستگی و فشار مسابقات بالا رفته است. البته فقط در دو بازی اخیر مقابل نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن آمار گل های خورده ما زیاد شده است. بهرحال وقتی تیم پیروز می شود، هیچ کس حرفی نمی زند ولی وقتی می بازیم همه انتقادات به سمت ما می آید.

باید در شأن خوزستان بازی کنیم
ملوان تیم خوبی است که بازی با نفت تهران را باخته و با تمام توان برابر ما به میدان می آید. در چند هفته اخیر به جز ذوب آهن با تیم هایی بازی داشتیم که در خطر سقوط بودند و با همه توان مقابل فولاد بازی کردند. ما به انزلی می رویم تا در ابتدا یک فوتبال در شأن نام و اعتبار فوتبال خوزستان ارائه دهیم و سپس با دست پر و امتیازات لازم به خوزستان برگردیم.

برای هواداران ناراحت شدم
جا دارد از همه هوادارانی که در بازی دیروز از تیم ما حمایت کردند تشکر کنم. خدایی حضور در استادیوم در این گرمای اهواز سخت است و خیلی ناراحت شدم که هواداران با دست خالی از استادیوم خارج شدند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
1
4
تشکرمیکنم ازتمامی بچه های خوزستان اسپورت بخاطرمصاحبه با بازیکن تکنیکی وباتعصب وباغیرت وپدیده ی فوتبال خوزستان..آقایوسف بدون که شماقهرمان خوزستانیهایید.
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
2
خسته نباشید از ملوان امتیاز بگیرید.