به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۳۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴
تعداد نظرات: ۲ نظر

آبراموف: خستگی باعث عدم نتیجه گیری ما شد


آبراموف: خستگی باعث عدم نتیجه گیری ما شد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال لوکوموتیو ازبکستان گفت: بازی با فولاد با سایر مسابقات تفاوتی ندارد.

وادیم آبراموف در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد در پاسخ به این سوال که این بازی یک بازی تشریفاتی است و آیا شما با بازیکنان اصلی به میدان می روید یا ذخیره، اظهار داشت: به نظر من این بازی با سایر بازی ها تفاوت ندارد. ما 11 بازیکن را انتخاب می کنیم تا آماده تر باشند و آنها را به میدان می فرستیم.

وی در خصوص اینکه چرا تیم های فوتبال ازبکستانی در لیگ قهرمانان آسیا نتیجه خوبی نمی گیرند بیان داشت: مسابقات آسیایی و لیگ ازبکستان با هم تداخل دارد و همین باعث شده بازیکن ازبک توان خود را در لیگ ازبکستان گذاشته و برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا با خستگی حضور پیدا کرده و نتوانند توان شان را در مسابقات آسیایی به نمایش بگذارند.

به نقل از کاپ، آبراموف در پاسخ به این سوال که اطلاعات شما از فوتبال ایران در چه حد است و از فولاد تا چه حد شناخت دارید و آیا فولاد را مستحق صعود از این گروه نمی دانستید، خاطرنشان کرد: تیم فولاد تیمی ریشه دار است و بازی روانی انجام می دهد و همیشه در فوتبال ممکن است شانس با انسان یار نباشد. در این دوره هم شانس با فولادی ها یار نبود و نتوانستند صعود کنند ولی این در حالی بود که آنها می توانستند صعود کنند. فولاد از تیم های لایقی بود که می توانست صعود کند اما نتوانست.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
معین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۴
1
3
بنده خدا تعارف کرده چون مهمون ماس. فولاد بدشانسی نیورده تو اسیا خوب نبودیم که بدشانسی بیاریم
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۵
0
1
فولاد همیشه سربلند