به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 16
کد خبر: ۳۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
تعداد نظرات: ۶ نظر

اسکوچیچ: به سربازی بروید تا راحت تر بخوابید

اسکوچیچ: به سربازی بروید تا راحت تر بخوابید

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: طبیعی است شکل تیمی ما در سال آینده خیلی بهتر از امسال خواهد شد و تلاش می کنیم برای فتح جام به میدان برویم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پدیده اظهار داشت:  بازی فردا برای ما بسیار پراهمیت است زیرا با برد در این مسابقه می توانیم برای گرفتن سهمیه آسیایی امیدوار بمانیم. به نظر من این بازی خیلی سختی برای ما خواهد بود. در این مسابقه به جز  مهرداد جماعتی از حضور بدرلو و چاگو هم بی بهره هستیم.

وی ادامه داد: امیدوارم فردا با حضور پرشور هواداران و حمایتی که از ما انجام می دهند بتوانیم غیبت این دو - سه نفر را جبران کنیم. هر چند تعدادی از بازیکنان ما به دلیل بازی های پیاپی تحلیل رفته اند اما امیدواریم با آمادگی در مسابقه حضور یابیم.

اسکوچیچ افزود: یقینا تعدادی از این جوانان که در بازی لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفته اند در بازی فردا حضور پیدا خواهند کرد. طبیعی است شکل تیمی ما در سال آینده خیلی بهتر از امسال خواهد شد و تلاش می کنیم برای فتح جام به میدان برویم اما قبل از هر چیز شرایط آن این مساله است که تیم خوبی را برای فصل آینده ببندیم. امیدوارم برای آینده چنین کاری را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد درباره این مساله که آیا از تیم فولاد نوین هم بازیکنی به خدمت می گیرد یا خیر، خاطرنشان کرد: جا دارد از اینجا به مسئولان و اعضای تیم فولاد نوین به خاطر صعود به لیگ برتر تبریک بگویم. مطمئن باشید یکی از اهداف من این است که از بازیکنانی که در تیم فولاد نوین هستند و می توانند به تیم ما کمک کنند استفاده کنم. به موقع در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.

اسکوچیچ بیان داشت: شما به عنوان خبرنگاران باانرژی به من انرژی بدهید. شما بی حال سوال پرسیدید و انرژی من را هم گرفتید. تا به حال به شما ثابت کرده ام ما تحت هیچ شرایطی ترسی نداریم. شما دیدید که ما در بازی با تراکتور فقط با یک هافبک بازی کردیم.

اسکوچیچ درباره اینکه آیا برنامه های فصل آتی را به مدیریت باشگاه داده است یا نه اظهار داشت: پس از آخرین مسابقه مان نشستی با مدیرعامل باشگاه خواهیم داشت تا برنامه های فصل آینده را به وی بگویم. من عادت دارم 40-45 روز قبل از آغاز لیگ برتر با مدیرعامل جلسه گذاشته و برنامه های خود را به وی ارائه می دهم.

به نقل از کاپ، سرمربی فولاد خوزستان در پایان این نشست به یکی از خبرنگاران گفت: امیدوارم تو به سربازی بروی چون وقتی یک نفر به سربازی برود با خیال راحت تری سر روی بالش می گذارد و می خوابد. ضمنا انرژی اش هم بیشتر می شود. انرژی را می شود تماشا کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
فولادی65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
4
ما باید از همین الان برنامه بریزیم وبدنبال جذب بازیکن برای فصل بعد باشیم نه 45 روز مونده به شروع لیگ
یه چیز دیگه لیگ ایران همچین قوی نیست که نشه از بازیکنای لیگ یک استفاده کرد همین طارمی فصل قبل تو لیگ یک بود من بازیش دیدم فصل بعد رفت پرسپولیس و تبدیل به ستاره شد.اقایون اشتباهات این فصل و فصلای قبل رو تکرار نکنید ما دیگه اعصاب نداریم.
نوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
3
انشالا امسال که مشکل سربازی نداریم تیم با قدرت قهرمان بشه
پاسخ ها
ارین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
مشکل سربازی همیشه هست
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
0
4
اسکو فقط قهرمانی میخوایم فصل بعد
اهوازی عاشق فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۹
1
1
الحمدلله به دو خواسته ای که هواداران مد نظرشون بود پاسخ داد؛ 1- تلاش برای قهرمانی 2- استفاده از بازیکنان فولاد نوین جهت تقویت فولاد
فولادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
0
1
فولاد خوزستان همیشه سربلند