به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴

سالن کوثر آبادان میزیان مسابقات جهانی است

معاون توسعه امور ورزش اداره‌كل ورزش و جوانان خوزستان از مشخص شدن سالن برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگي جام باشگاه‌هاي جهان خبرداد و گفت: این مسابقات در سالن كوثر آبادان برگزار می‌شود.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، مظفر علي شائي اظهار كرد:روز گذشته مسئولین فدراسيون با حضور در آبادان سالن كوثر را برای برگزاري اين مسابقات تایيد كردند که اين سالن، خوب و مجهز است.

وي بيان كرد: تيم ها نيز از روز چهارشنبه وارد آبادان مي شوند و وزن‌كشي نيز عصر همان روز انجام خواهد شد و مسابقات از 13 آذرماه به مدت دو روز برگزار مي شود.

معاون توسعه امور ورزش اداره كل ورزش و جوانان خوزستان گفت: شرايط براي ميزباني مهيا است و با تدبير فرماندار آبادان و ساير دوستان، آبادان آماده برگزاري اين رقابت ها می باشد. كادر فدراسيون نيز در آبادان مستقر شده است تا سالن مسابقات را آماده كند.

وي خاطرنشان‌كرد: آن يك ميلياردي هم كه قرار بود از سوي اسپانسر مسابقات به حساب فدراسيون واريز شود، واریز شد و خوشبختانه هيچ مشكلي هم نيست و اسپانسر به وعده خودش عمل كرد. شهرستان آبادان و مديران اجرايي آن تحت لواي امر فرماندار اين شهرستان، سنگ تمام گذاشته اند و به مسووليت هاي خود عمل مي كنند.

عليشائي گفت: اولين بار است كه ليگ جام باشگاه هاي جهان برگزار مي شود و خوشبختانه به نام خوزستان و آبادان كليد می‌خورد. با برگزاري اين مسابقات تمام قهرمانان در آن شركت مي كنند و در واقع تجارب مختلف به مربيان استان خوزستان عرضه مي شود. در واقع اين مسابقات كلينيكي از داوري و مربيگري است كه هر كسي به سهم خود از آن بهره مي برد.

پیامک :5000291247