به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۴۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

پورکیانی: از بازی با مس سربلند بیرون می‌آییم

پورکیانی: از بازی با مس سربلند بیرون می‌آییم

خوزستان اسپورت- قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: باتوجه به یكدلی و یكرنگی‌ای که در باشگاه وجود دارد، تیم‌مان قطعا در لیگ برتر حفظ خواهد شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ایسنا، علی پورکیانی اظهاركرد: ما در لیگ برتر منسجم بودیم و خوب هم بازی می‌كردیم ولی در گرفتن نتیجه بدشانس بودیم.

وی با بیان این‌كه قول می​دهیم كه تیم در لیگ برتر حفظ شود، گفت: با احترامی كه برای مس كرمان قائل هستیم ولی ما این پتانسیل را داریم که در بازی با این تیم در پلی‌آف به پیروزی برسیم. با تلاش و حمایت بی‌دریغ باشگاه، درایت كادرفنی و همت بازیكنان و قولی که خود بازیکنان داده‌اند، از این بازی سربلند بیرون خواهیم آمد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان بیان‌كرد: تمرینات تیم به صورت مرتب برای حضور در مرحله پلی​آف در حال انجام شدن است و كادرفنی و بازیكنان وظایف خودشان را انجام می​دهند. ویسی سرمربی تیم ما بوده و هست و كارش را ادامه می​دهد تا تیم در لیگ برتر حفظ شود.

وی خاطرنشان‌كرد: مدیران شركت، اعضای هیات مدیره باشگاه، مدیرعامل باشگاه و واحدهای پشتیبانی نیز شدیدا مشغول كار و حمایت از تیم هستند و قطعا این یكدلی و یكرنگی، استقلال خوزستان را در لیگ برتر نگه می‌دارد، البته برای ماندن​مان در لیگ برتر به حمایت بی​دریغ تماشاگران خوب خوزستانی هم نیازمند هستیم.

پوركیانی گفت: حضور تیم​های خوزستانی در لیگ برتر، برای مشتاق شدن نسل جوان نسبت به فوتبال استان، حائز اهمیت است و هر چه تیم​های ما در لیگ برتر بیشتر باشند، باعث می‌شود به شكوفایی فوتبال خوزستان و برگشتن به روزهایی كه مهد فوتبال ایران بوده‌ایم، نزدیك​تر ​شویم. قطعا حضور تیم​های خوزستانی در لیگ‌های بالاتر به سود مردم خوزستان است.

وی با قدردانی از حمایت​هایی كه از این تیم صورت گرفته است، گفت: حمایت بی​دریغ مسوولان استانی، مدیران شركت و اعضای هیات مدیره باشگاه از تیم استقلال، بی​نظیر بوده است و همچنان نیز این حمایت​ها برای بقای تیم در لیگ برتر ادامه دارد.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان در پایان خطاب به خبرنگاران، اظهاركرد: از اهالی رسانه و مطبوعات انتظار دارم كه مانند همیشه با قلم خود از تیم ما حمایت كنند تا سهمیه استان در لیگ برتر حفظ شود.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۹
1
3
به امید حق
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
0
0
سلام آقای پورکیانی باز هم وعده سرخرمن .