به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ October 2024 06
کد خبر: ۴۲۱۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸
تعداد نظرات: ۵ نظر

سلیمی: از دعوت به تیم ملی شگفت زده شدم

سلیمی: از حضور در تیم ملی شگفت زده شدم

خوزستان اسپورت- دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برای رسیدن به تیم ملی فوتبال ایران زحمت و سختی زیادی کشیدیم و خوشحالم که توانستم نظر مثبت کادرفنی تیم ملی را جلب کنم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علیرضا سلیمی در خصوص مسابقات فصل اخیر لیگ برتر ایران و دعوت شدن به اردوی تیم ملی صحبت هایی را مطرح کرد. مصاحبه سلیمی را مرور کنید.

به اردوی جدید تیم ملی دعوت شدی در این مورد صحبت می‌کنی؟
از این اتفاق خیلی خوشحالم. هر کس به جایی می‌رسد به پشتوانه تلاش و زحمت است. فکر می‌کنم امسال سختی‌ زیادی را تحمل کردم و شاید هم در روزهایی که خیلی از بازیکنان استراحت می‌کردند با برنامه‌ای که داشتم تمرین انجام دادم. به خاطر اهداف مدنظرم سختی‌های زیادی را تحمل کردم و خدا را شکر به هدفم رسیدم.

فکر می‌کردی به اردوی تیم ملی دعوت شوی؟
واقعا خدا را شکر می‌کنم. کادر فنی تیم ملی با انتخابی که انجام داد من را شگفت‌زده کرد. خوشبختانه هیچ چیز از نظر کادر فنی پنهان نمی‌ماند. از شنیدن نامم در لیست تیم ملی واقعا خوشحال شدم و جواب زحمات و سختی‌هایی که کشیدم و تلاشی که کادر فنی و مربی دروازه‌بانانمان انجام دادند را گرفتم.

به نظر می‌رسد با مربی گلرهای فولاد هم رابطه نزدیکی داری.
جا دارد از داراب پور تشکر کنم. او واقعا به من کمک زیادی کرده است. با داراب پور  قبل از حضور فرکی دو سال کار کرده بودم و کاملا روحیات یکدیگر را می‌شناختیم. او به طور دقیق از میزان توانایی‌ام آگاهی داشت و وقت خود را کاملا صرف تمرین مربی دروازه‌بانان می‌کرد. او همیشه توصیه‌های خوبی به من داشته است. بازگشت دوباره داراب پور به فولاد خوزستان امسال کمک زیادی کرد و خوشبختانه در کنار یکدیگر فصل خوبی را پشت سر  گذاشتیم.

امسال با بحث نگه داشتن دروازه‌ فولاد در 16 مسابقه رکورددار کلین‌شیت شدی.
اگر بگویم به خاطر این مسئله خیلی خوشحال نیستم دروغ گفتم و اگر هم بگویم تمام هدفم رکورد زدن بوده است باز هم حقیقت را بر زبان جاری نکردم. این آمار را یک نکته مثبت برای خودم می‌بینم و از رقم خوردن آن خوشحال هستم البته این آمار متعلق به تمامی تیم است. کل مجموعه فولاد در امر دفاع قوی بوده که توانستیم این رکورد را به جای بگذاریم. تمام تیم زحمت کشیدند و این رکورد متعلق به همه تیم اما به اسم من مطرح شده است. به شخصه باید از تمام هم‌تیمی‌هایم به خاطر زحمتی که کشیدند و عملکرد خوبی که داشتند تشکر کنم.

رسیدن به تیم ملی یک بحث و حفظ پیراهن آن بحث دیگری است. فکر می‌کنی بتوانی نظر کادر فنی را برای ماندن در تیم ملی‌ جلب کنی؟
رسیدن به تیم ملی بسیار سخت است. من برای این کار تلاش زیادی کردم. خوشبختانه توانسته‌ام نظر نسبی کادر فنی تیم ملی را جلب کنم و نامم در لیست قرار بگیرد. سایر مسائل و اینکه ماندنم در تیم ملی تداوم پیدا کند بستگی به تمرینات داخل اردو و دید مربیان دارد. امیدوارم با کمک خدا به شکلی کار کنم که نر مثبت کادر فنی جلب شود و مدت‌ها بتوانم در خدمت تیم ملی باشم و از تجربیات مربیان هم استفاده کنم.

فولاد خوزستان به دلیل تفاضل گل سهمیه آسیا را به دست نیاورد. در این مورد صحبت نمی‌کنی؟
متاسفانه در اواخر لیگ به خاطر کمبود بازیکن واقعا از لحاظ بدنی خسته شدیم و سهمیه را از دست دادیم ولی این مسئله چیزی از ارزش‌هایمان کم نمی‌کند. یک سال سخت را سپری کردیم و کمترین حق ما کسب سهمیه آسیا بود. البته اعتقاد دارم اگر باهوش‌تر بودیم می‌توانستیم به قهرمانی برسیم. قسمت نبود این اتفاق بیفتد اما با تمام توان تلاش می‌کنیم تا در فصل آینده نتایج بهتری بگیریم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
1
1
اسم همه بود زیاد شگفت زده نباش…
امیدوارم فولاد یه دروازه بان خوب جذب کنه
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
0
0
سلیمی این دفاع خوب فولاد بود که تو گل نخوری وگرنه تو به هیچ توپی نه نگفتی بازی سایپا،نفت مسجدسلیمان.....یادت نره
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۰
0
0
دعوت سلیمی به تیم ملی نباید فولاد رو فریب بده فولاد نیاز به یک دروازه بان کامل داره ضمن احترام به علی سلیمی و زحماتی که برای فولاد کشیدن ایشون نمی تونه شماره یک فولاد باشه
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
0
ن خیر سلیمی تو نیم فصل عالی کار کرد.انشالله قراردادشو تمدید کنه .ما همیشه نقطه ضعف بازیکنامونو میگیم ب جا این ک ازشون تعریف کنیم.بازیکنای فولاد همیشه غیرتی بازی کردن اصلا غیرت و تعصب تو رگاشون جاریه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
0
غیرت چیه بابا منم بذارن تو ترکیب غیرتی بازی میکنم !!! ضعف هاش بیشتر از نقات قوتش هستن پس دروازه بان مطمئنی نیس