به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

آمار اشتباه فدراسیون درباره بازیکن استقلال

آمار اشتباه فدراسیون در خصوص بازیکن استقلال

خوزستان اسپورت- فدراسیون فوتبال ایران به اشتباه مدافع استقلال خوزستان را در صدر جدول پراخطارترین بازیکنان لیگ چهاردهم قرار داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، در جدول انضباطی چهاردهمین دوره لیگ برتر که از سوی فدراسیون فوتبال منتشر شده، مجید حیدری مدافع استقلال خوزستان به عنوان خشن ترین بازیکن لیگ معرفی شده است. در فهرست منتشره، برای این بازیکن یک کارت قرمز و 12 کارت زرد ثبت شده که آمار صحیحی نیست.

مجید حیدری در فصل اخیر یک کارت قرمز و 10 کارت زرد دریافت کرده و این در حالیست که روح الله سیف اللهی مهاجم استقلال با یک کارت قرمز و 11 کارت زرد، با جرایم بیشتری از سوی داوران روبرو شده است.

حیدری یک کارت قرمز ناشی از دو کارت زرد را در بازی با صبای قم دریافت کرده که فدراسیون بابت همین مسابقه، یک کارت قرمز و دو کارت زرد در کارنامه حیدری به ثبت رسانده است تا اشتباه مذکور از همین بازی نشأت بگیرد.

روح الله سیف اللهی اما در بازی با ذوب آهن اصفهان یک کارت قرمز مستقیم گرفت و در 11 بازی دیگر نیز کارت زرد گرفت. سیف اللهی به همین دلیل از حضور در 6 بازی رسمی استقلال در لیگ چهاردهم محروم شد و این در حالی بود که مجید حیدری 5 بازی رسمی را در این فصل به دلیل محرومیت از دست داد.

پیامک :5000291247