به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۴۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر

پورکیانی: فکر می‌کردیم گلر مس نیاز به جراحی دارد

پوزکیانی: فکر می‌کردیم گلر مس نیاز به جراحی دارد

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: دروازه‌بان تیم مس کرمان طوری به زمین می‌افتاد که فکر می‌کردیم نیاز به عمل جراحی دارد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد پیروزی یک بر صفر استقلال خوزستان مقابل مس کرمان در دیدار رفت مرحله پلی‌اف لیگ برتر فوتبال ایران و گلی که در دقیقه 95 به ثمر رسید، گفت: فوتبال از ثانیه اول تا زمانی که سوت پایان به صدا در می‌آید هیچ فرقی ندارد و بازی در جریان است. هر زمانی که گل بزنید و پیش بیفتید فرقی ندارد مهم زمانی است که سوت پایان به صدا در می‌آید و برنده شوید.

وی افزود: در جریان بازی گلر مس کرمان هر چند دقیقه یکبار به زمین می‌افتاد و جوری رفتار می‌کرد که فکر می‌کردیم او همین الان نیاز به جراحی داشته باشد. گلر حریف خیلی وقت‌کشی می‌کرد. بازیکنان ما هم به حسین زرگر داور بازی اعتراض می‌کردند که او هم می‌گفت وقت بازی را نگه می‌دارد.

قائم مقام استقلال خوزستان در ادامه تأکید کرد: اهالی خوزستان در بازی دیروز همه همدل شدند. با تلاش و زحمات بی دریغ هیأت مدیره باشگاه و گروه ملی در بازی دیروز نتیجه خوبی گرفتیم و حتی می‌توانستم 2-3 گل به ثمر برسانیم. البته استحقاق تیم‌مان بیشتر از این حرف‌ها است. خدا رو شکر گام اول را خوب برداشتیم و در یک بازی بدون حاشیه و درگیری برنده شدیم.

وی افزود: جا دارد از مسئولان استانی هم تشکر کنم. دیروز کل استان همدل شدند تا تیم بتواند به موفقیت برسد. کانون هواداران استقلال اهواز و فولادخوزستان هم به ورزشگاه آمدند و از تیم نماینده فوتبال خوزستان حمایت کردند. پیشکسوتان هم در هفته گذشته به تیم کمک کردند. جا دارد از زحمات اهالی رسانه و صدا و سیما هم که تیم را مورد حمایت قراردادند تشکر کنیم.

پورکیانی در مورد اینکه آیا در بازی برگشت می‌توانند صعود خود را قطعی کنند، گفت: امیدواریم این اتفاق بیفتد. به هرحال فوتبال بازی‌ لحظه‌ها است اما شواهد و کیفیت تیم ما خبر از ماندگاری استقلال خوزستان در لیگ برتر می‌دهد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
2
ایشالا اس شهر اهواز بمونه و فصل بعد با فولاد خار چشم دشمنان استانمون بشن که همه میدونن اصفهانی وتهرانی هستن
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
3
حرکات بازیکنای مس واقعا رو اعصاب بود خیلی خوشحال شدم که اون دقیقه بشون گل زدید تا نقره داغ بشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۵
0
1
مس اصلا انگار برای بازی نیامده بود خیلی از استقلال خوزستان ترس داشتن و امده بودن با چنین حرکاتی سعی کنند گل نخورن چون حتی به خط وسط هم اجازه نداشتن برسند ولی نباید فراموش کنیم که مسی ها در بازی برگشت چیزی برای از دست دادن ندارن و خدا کند که استقلالیها مثل بازی دیروز ظاهر شوند بازیشون در نیمه دوم خیلی عالی بود.