به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

پورکیانی: خواهش می‌کنیم تست دوپینگ بگیرند

پورکیانی: خواهش می‌کنیم تست دوپینگ بگیرید

خوزستان اسپورت- قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: خواهش ما از مسئولان کمیته مبارزه با دوپینگ این است که در دیدار پایانی لیگ چهاردهم مسابقه پلی‌اف بین مس کرمان و استقلال خوزستان تست دوپینگ گرفته شود.

به گزارش خوزستان اسپورت وبه نقل از فارس، علی پورکیانی در مورد دیدار برگشت پلی‌اف استقلال خوزستان و مس کرمان برای مشخص شدن آخرین تیم حاضر در لیگ پانزدهم گفت: جا دارد از زحماتی که طی یک سال اخیر برای فوتبال ایران کشیده تشکر کنیم. با تلاش مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ، کمیته انضباطی، کمیته اخلاق و کمیته مبارزه با دوپینگ، لیگ بسیار خوب، منظم و جوانمردانه‌ای را پشت سر گذاشتیم و جا دارد به خاطر تلاش‌هایی که در این رابطه انجام شد، از دوستانمان تشکر کنیم.

وی افزود: خواهشم از مسئولان این است که در دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر مسئولان کمیته مبارزه با دوپینگ حاضر شوند و از بازیکنان دو تیم تست دوپینگ بگیرند تا مشخص شود اصول جوانمردی در این مسابقه هم رعایت شده و بدون شک این اتفاق باعث خوشحالی ما و مسئولان مس کرمان خواهد شد، حتی دوستان می‌توانند نمونه‌های بیشتری را هم به عنوان تست دوپینگ از بازیکنان دو تیم بگیرند.

قائم مقام استقلال خوزستان تأکید کرد: همچنین درخواستم از مسئولان کمیته داوران که همیشه با تمرکز و توجه کافی در چینش داوران عملکرد بسیار مثبتی دارند این است که داوران باتجربه‌ای را در دیدار برگشت انتخاب کنند تا بدون هیچ مشکلی این مسابقه به پایان برسد.

پیامک :5000291247