به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ September 2024 29
کد خبر: ۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
تعداد نظرات: ۲۱ نظر

بختیاری‌زاده: عرصه را برای مدیران فولاد تنگ کردند/باید با مردم خوزستان صادقانه صحبت شود

بختیاری‌زاده: عرصه را برای مدیران فولاد تنگ کردند/ باید با مردم خوزستان صادقانه صحبت شود

خوزستان اسپورت- کاپیتان اسبق تیم فولاد خوزستان از مسئولان ارشد استان خواست تا برای رفع مشکلات باشگاه فولاد وارد میدان شوند.

سیاوش بختیاری‌زاده که سابقه قهرمانی با شاهین اهواز در جام حذفی کشور، صعود به جام در جام آسیا با تیم جنوب اهواز و کاپیتانی تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال اهواز را داشته، در گفت و گو با خوزستان اسپورت در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه فولاد خوزستان صحبت کرد و خواستار تعیین تکلیف این تیم از سوی مسئولان ذیربط شد.

مصاحبه سیاوش بختیاری‌زاده با خوزستان اسپورت را مرور کنید.

فولاد برای خوزستان آبروداری می‌کند
تیم فولاد چند سال است که پرچمدار فوتبال خوزستان شده است. در این چند سال که استقلال اهواز از دوران اوج فاصله گرفته، استقلال خوزستان نتایج خوبی کسب نکرده و تیم های نفت مسجدسلیمان و نفت آبادان ناموفق بوده اند، تمام بار فوتبال خوزستان روی دوش تیم فولاد افتاده است. فولاد چند سال است که برای فوتبال خوزستان آبروداری می‌کند و این عملکرد خوب به دلیل حضور هیئت مدیره و مدیرعامل قوی است.

عرصه برای مدیران فولاد تنگ شد
متأسفانه فوتبال خوزستان همیشه ضربات سختی را تحمل می‌کند. تیم شاهین اهواز بعد از قهرمانی کشور منحل شد. تیم جنوب اهواز پس از نایب قهرمانی کشور منحل شد. فولاد خوزستان پس از قهرمانی در دوره چهارم لیگ برتر به دسته اول سقوط کرد. شما ببینید پس از قهرمانی فولاد خوزستان در سال گذشته چه بلایی بر سر این تیم آوردند. تیم فولاد با وجود همه آن مشکلات توانست برای فوتبال خوزستان آبروداری کند ولی متأسفانه پس از خاتمه لیگ امسال چنان عرصه را برای این تیم تنگ کردند که هیئت مدیره و مدیرعامل مجبور به استعفاء شدند. این اتفاق اصلاَ برای استان خوزستان خوب نیست. ما نفت آبادان را از دست دادیم، نفت مسجدسلیمان را از دست دادیم، استقلال اهواز را مدت هاست که نداریم و استقلال خوزستان در لبه پرتگاه سقوط قرار گرفته است. آن وقت در شرایطی که فولاد خوزستان موفق عمل کرده، تعدادی از مدیران که دقیقاً نام آن ها را نمی‌دانیم، تلاش می‌کنند فولاد را به ورطه سقوط بکشانند.

با مردم صادقانه صحبت شود
مسئولان استان خوزستان در روزهای اخیر اظهارنظرهای کاملاً متفاوتی درباره تیم فولاد در رسانه ها داشتند که همین نظرات ضد و نقیض باعث شده مردم خوزستان دچار دلهره و اضطراب شوند. الان همه تیم های رقیب فولاد با خیال راحت در حال مهیا شدن برای فصل آینده هستند ولی در باشگاه فولاد خوزستان مدیری وجود ندارد تا بازیکنان مورد نظر اسکوچیچ را جذب کند. مردم حق دارند که نگران باشند. اگر برخی از مسئولان سیاسی یا مدیران رده بالاتر نظرشان بر این است که این هیئت مدیره و مدیرعامل در باشگاه فولاد خوزستان ادامه فعالیت ندهند، ما می گوییم اشکالی ندارد ولی باید در این رابطه بصورت شفاف و صادقانه با مردم صحبت کنند. یک نفر بیاید و صادقانه به مردم خوزستان بگوید چه مشکلی وجود دارد که هیئت مدیره شرکت فولاد چنین تصمیمی گرفته است.

دهکردی و صیادنژاد دنیا دیده هستند
آقایان دهکردی و صیادنژاد مدیران شناخته شده و مردان دنیادیده ای هستند. اگر مسئولان سیاسی یا مدیران شرکت فولاد نمی‌خواهند که دهکردی و صیادنژاد در باشگاه فولاد باشند، باید صادقانه این موضوع را اعلام کنند و بروند نفرات مورد نظرشان را بیاورند. به هر حال باید تکلیف این تیم روشن شود تا مردم بیش از این دچار استرس نباشند.

مدیریت با این شرایط عقلانی نیست
با عرض معذرت از مدیری که هنوز نامش مشخص نشده و هر که باشد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم، به صراحت بگویم که اگر مدیری بخواهد بدون پشتوانه مالی و در شرایط فعلی مسئولیت مدیریت باشگاه فولاد خوزستان را قبول کند، از نظر عقلانی مشکل دارد. شما ببینید سال گذشته با وجود تصویب بودجه باشگاه چه مشکلاتی برای این تیم ایجاد شد. حالا اگر مدیری بخواهد با بودجه ای کمتر از سال قبل روی کار بیاید، به نظرم خودزنی می‌کند و شخصیت خودش را زیر سئوال می‌برد. یقیناً هیچ سودی هم عاید تیم فولاد نمی‌شود و این باشگاه با مشکلات بیشتری مواجه می‌شود.

بودجه فولاد باید 20 درصد بیشتر شود
من در مجموع به تکرار بودجه سال قبل باشگاه فولاد برای سال جدید اعتقادی ندارم. با توجه به تورم موجود در همه زمینه ها، بودجه باشگاه فولاد باید نسبت به سال گذشته حداقل 20 درصد افزایش پیدا کند تا این تیم در بازار نقل و انتقالات بتواند به اندازه سال گذشته بازیکن بخرد. یک مدیر باید تورم بازار را در نظر بگیرد. هزینه تهیه بلیط هواپیما، رزرو هتل، خریداری البسه اعضای تیم و سایر هزینه های جاری به نسبت سال گذشته افزایش پیدا کرده است و همه این ها باید در بودجه سال جدید لحاظ شود. به همین دلیل معتقدم که بودجه باشگاه فولاد باید حداقل 20 درصد افزایش پیدا کند.

مسئولان استان به میدان بیایند
هفته گذشته یک دیدار بین تیم پیشکسوتان خوزستان با تیم هنرمندان کشور انجام شد. امام جمعه اهواز، استاندار خوزستان، معاونین استاندار، فرمانداران، نمایندگان مجلس، اعضای شورای شهر و سایر مسئولان محلی در آن روز کنار بازیکنان سابق خوزستان قرار گرفتند.این نشان می‌دهد که خوزستان در عمل مهد فوتبال ایران است. ما در استانی زندگی می‌کنیم که همه مسئولان در کنار بچه های پابرهنه به فوتبال علاقه دارند. امروز وقت آن رسیده که مسئولان ارشد استان خوزستان با لباس ورزشی و همراه با بچه های پابرهنه وارد میدان شوند تا با حمایت همین مسئولان مشکلات ایجاد شده برای باشگاه فولاد برطرف شود. باشگاه فولاد خوزستان امروز در معرض خطر جدی است و مسئولان استان خوزستان باید به هر شکل ممکن این خطر را از تیم فولاد دور کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۱
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
8
خدارحمت کنه امواتتو و درود به شرفت
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
7
درود بر کاپیتان بزرگ سیاوش خان بختیاری که مثل همیشه به موقع و به جا حرف می زند و از حق خوزستان و خوزستانی دفاع می کند انتظار می رود دیگر پیشکسوتان خوزستان و فولاد هم وارد صحنه شوند به هر حال با تلاش خود شما فولاد به این جایگاه رسید فولاد امروز تنها یک تیم فوتبال نیست بلکه نماد خوزستان و غرور جنوبیهاست
تو برای من مثل غرورمی.....من غرورم و رها نمی کنم
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
9
درودبرورزشکاروفوتبالیست پیشکسوت خوزستان بختیاری زاده عزیز که حرف دل مارارازدی. این مشکل ایچادشده به واقع اول ازهمه به دستان استاندارورزش دوست خوزستان بازمیشودو نمایندگان مجلس استان بایستی همانندموسوی عرصه را برمافیاتنگ کنند.بی شک این بحران یک سناریوی ازپیش طراحی شدست که ازآخرین تیرهایی است که فولادوخوزستان رو نشانه گرفته . این باردشمن باچهره ای بسیارمکارتر چالشی بسیاربزرگترو پیچیده تر برهواداران پرشور وفهیم خوزستان وفوتبال نابش مهیاکردندتا فولادخوزستان رو که حرفه ایترین باشگاه کشورست رو به بی راهه بکشونند. ببینید اینا چکارمیکنندوکجارونشونه گرفتنند!!!!موفقترین مدیرورزشی و بی حاشیه ترین مدیرفوتبالی رو بجای تقدیروارج نهادن خانه نشین میکنند.! ننگ برشما ! ننگ برشما !ننگ برشما ! مسوولین بداننداگرمشکل فولادحل نشه ومدیران به باشگاه برنگردننداعتراضات هواداران بسیارخوزستان دیگه باکامنت اعتراض خودشونو نشون نمیدن . من ازاستان دار باغیرت وباتعصب وفهیم خوزستان خواهش میکنم مشکل رو هرچه سریعتربه بهترین شکل ممکن حل کنه. بنده ساکن تهرانم بخداازاول صبح تا خواب شب پیگیرفولادوزندگی کردنم تلخ وزهرشده . امیدوارم امروزوفردا خبرهای خوش به اردوی فولادمحبوب برگرده. یاعلی مدد.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
8
جدا کردن مدیران باشگاه فولاد یک توطئه برای نابودی باشگاهه اینو یه بچه هم میتونه بفهمه ولی نمیدونم چرا مدیرای استان سکوت کردن. از اقای بختیاریزاده ممنونیم که حقایق رو گفتن
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
8
ما مردم خوزستان از استاندار محترم درخواست می کنیم با زبان تند و تحکم و تهدید با سهامداران یا هر کسی که شادی مردم این استان ستم دیده رو به بازی می گیرد برخورد کنید و هیچگونه ملایمت جهت دور ماندن مردم این استان از خواستشون جایز و روا نمی باشد، آقای استاندار چنانچه این کمترین درخواست مردم از توان جنابعالی خارج می باشد با صداقت به مردم اعلام کنید، آقای دهکردی مدیری دلسوز از این استان می باشد که در برابر غیر بومیان این استان تحت فشار وظلم واقع شده که به کمک ما مردم این استان احتیاج دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
7
آقای بختیاری زاده همیشه نشون داده قلبش واقعا برای فوتبال خوزستان می تپه.
بنظرم الان زمانیه که پیشکسوتان و اهالی فوتبال از فولاد و آقای دهکردی حمایت کنند. از اسکوچیچ و بازیکنای تیم هم انتظار داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
7
سیاووش بختیاری زاده: با عرض معذرت از مدیری که هنوز نامش مشخص نشده و هر که باشد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم، به صراحت بگویم که اگر مدیری بخواهد بدون پشتوانه مالی و در شرایط فعلی مسئولیت مدیریت باشگاه فولاد خوزستان را قبول کند، از نظر عقلانی مشکل دارد.
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
4
تاکی باید استرس داشته باشیم بابا سکتمون دادن همه میدونن دارن فولاد رو به تدریج تعطیل میکنن
طاها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
5
اقای استاندار اقای مقتدایی اقایون نماینده مجلس بخدا نابودی تیم فولاد ضررش واسه تمام استانه موفقیت فولاد دل همه مردمو شاد کرده بود یادتون نیست پارسال اهواز چه شوری داشت وقتی فولاد قهرمان شد؟؟؟ چرا دخالت نمیکنید چرا حمایت نمیکنید مااز شما انتظار داریم والا مریض شدیم ازبس حرص فولادو خوردیم
صدر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
4
شما در کجای دنیا سراغ دارید که کسی که کارش مورد اقبال عموم مردم هست رو عوض کنن و چوب لای چرخش کنن ؟واقعا مسلمانی را نمی توان دید .
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
4
ما قهرمانی می خواهیم و نرسیدن به قهرمانی را از چشم مالکان شرکت و نماینده های شهر اهواز واستاندار می بینیم درود بر شرفت آقای بختیاری زاده دورد خدا بر دهکردی،فرهادی،صیاد نژاد که شرف کاری را به کرسی ریاست ترجیح دادن
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
4
درود و سپاس از آقای بختیاری زاده پیشکسوت ارزنده و کاپیتان فولاد قدیم که حقایق رو گفت.انتظار مااینه که بامردم بصورت صادقانه برخوردبشه و خواسته های مردم تامین بشه.هیچ استانی اجازه نمیده که چند مسوول غیربومی بیان و بهترین مدیر ورزشش رو کنار بذارن ولی متاسفم در خوزستان سرمایه بزرگی مثل شاغلام دهکردی فدای قدرت طلبی مسئولان غیرورزشی میشه.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
2
باید مشخص بشه که چرا بعد از هر قهرمانی این اتفاقات میفتد ؟؟ چرا نمیتونن تحمل کنند برتری فوتبال خوزستان را ؟؟
زیبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
2
خوزستان ومردم استان به داشتن فرزندانه باغیرتی مثل کاپیتان سیاوش افتخار میکند.درود به سیاوش خان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
2
خیلی واضحه که اصفهانیهای محترم و تهرانیهای گرانقدر تمایل ندارند تیم مقتدری در خوزستان وجود داشته باشد/تضعیف فولاد خوزستان در راستای تقویت سپاهان و هموار کردن راه قهرمانی سپاهان است وتمام/از آقای بختیاری زاده عزیز تشکر دارم که حقایق را بیان کردند/آقا سیاوش خاطره بازیهای درخشانت همیشه در ذهن ماست/
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
3
ممنون ازسیاوش کاپیتان خوبمان که همیشه وبموقغ حقایف را بازگو میکند.
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
3
دوستان اون بخش از صحبت های آقای بختیاری زاده رو با تیتر (عرصه بر مدیران فولاد تنگ شد) رو با دقت بخونید تا به واقعیت ها پی ببرید.
این سکانس نابودی فولاد قسمت دوم
فولادی65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
3
گاز ترمز ما افتاده دست غیر خودیا کسایی که عملا چشم موفقیت مارو ندارن لعنت بر این تفکر..
فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
3
آقاي دهكردي وصيادنزاد واقعا بي حاشيه فولاد را بالا بردند
سید ولید مشعشعی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
1
بذار یه چیزی بگم و تموم. این برنامه و دسیسه از موقعی شروع شد که وقتی فولاد در لیگ برتر قهرمان شد و موقعی شدیدتر شد که دیدن باشگاهو آکادمی فولاد در تمام عرصه ها و رده های سنی قهرمان شد. این موضوع رو من در همون آغاز فصل چیش متوجه شدم و میدونستم هم بدتر میشه چون که چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
1
فقط خدا رحم کنه