به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۴۳۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

موسوی: وضعیت مدیریت فولاد تا فردا مشخص می‌شود

موسوی: وضعیت مدیریت فولاد تا فردا مشخص می‌شود

خوزستان اسپورت- نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: سهامداران عمده شرکت فولاد خوزستان پذیرفته اند که باشگاه فولاد با قدرت به کارش ادامه دهد.

سید شکرخدا موسوی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در رابطه با نتایج رایزنی برای رفع مشکلات باشگاه فولاد خوزستان گفت: با استاندار خوزستان، مالک عمده شرکت فولاد خوزستان و مدیرعامل این شرکت، صحبت های جداگانه ای انجام دادم و خدا را شکر نتایج خوبی حاصل شد.

وی ادامه داد: شرایط خاص استان خوزستان و خواسته های مردم این استان برای تقویت باشگاه فولاد را به اطلاع آقای مدرس خیابانی به عنوان نماینده سهامدار عمده شرکت فولاد خوزستان رساندم و به ایشان گفتم تیم فولاد خوزستان نتیجه زحمات مردم این استان و کارگرانی است که در گرمای سوزان خوزستان برای شرکت فولاد کار می کنند و تحت هیچ شرایطی نباید در کار این تیم خلل ایجاد شود. ایشان هم به مشکلات شرکت فولاد برای تأمین اعتبارات باشگاه اشاره داشت ولی در نهایت پذیرفت که بودجه لازم برای حضور قدرتمند تیم فولاد خوزستان در لیگ برتر تأمین شود.

نماینده مردم اهواز اظهار کرد: روز گذشته همچنین به مدت 40 دقیقه با مهندس شریفی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان مکالمه تلفنی داشتم و خواسته های مردم استان را به صورت شفاف به ایشان اعلام کردم که در نهایت مقرر شد نماینده شرکت فولاد امروز جلسه ای با اعضای مستعفی هیئت مدیره باشگاه فولاد داشته باشد و در خصوص بازگشت آن ها رایزنی کند. فکر می کنم الان که با شما صحبت می کنم، این جلسه تشکیل شده و هنوز هم ادامه دارد.

موسوی افزود: با آقای دهکردی هم به صورت مفصل صحبت کردم و از ایشان خواستم که در جلسه امروز حضور پیدا کند تا مذاکرات لازم صورت پذیرد. احتمالاً تا امشب یا فردا نتیجه نهایی این جلسه مشخص خواهد شد.

نماینده مردم اهواز در رابطه با موضع استاندار خوزستان و تعیین تکلیف نهایی باشگاه فولاد گفت: استاندار خوزستان حامی تیم فولاد است و به هیئت مدیره شرکت فولاد تأکید کرده که این تیم تحت هیچ شرایطی نباید تضعیف شود.

وی در خصوص این خبر که جلسه صبح امروز در شرکت فولاد خوزستان بی نتیجه مانده و جدایی اعضای مستعفی هیئت مدیره باشگاه فولاد قطعی شده است، عنوان کرد: به من اطلاع دادند که هم اکنون جلسه ای بین اعضای مستعفی باشگاه فولاد و نماینده شرکت فولاد خوزستان در جریان است و تا بعد از ظهر نتیجه آن مشخص خواهد شد. به هر حال باید تا امشب صبر کنیم و از نتیجه نهایی مطلع شویم.

سید شکرخدا موسوی در پایان در پاسخ به این سئوال که جمع بندی پایانی شما از رایزنی با مدیران شرکت فولاد و استاندار خوزستان چیست، اظهار کرد: در مبحث ادامه فعالیت باشگاه فولاد خوزستان، نتیجه نهایی صحبت ها این بود که بودجه لازم برای حضور قدرتمند تیم فولاد در لیگ برتر تأمین شود تا مردم هیچ نگرانی از این بابت نداشته باشند. اما در رابطه با وضعیت مدیران مستعفی باشگاه فولاد، نتیجه نهایی بستگی به برگزاری جلسات امروز در شرکت فولاد خوزستان دارد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
4
2
اگر دهکردی نشد سیاوش بختیاری زاده بهترین گزینه است .شجاع .تحصیلکرده وفوتبالی
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
6
مطمئن باش اگه دهکردی بره یه مدیر غیرورزشی از داخل کارخونه فولاد میذارن و نمیرن یه مدیر ورزشی قوی بیارن چون اگه دنبال مدیر ورزشی بودن دهکردی رو مجبور نمیکردن جدا شه
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
1
2
نماینده تبریز وزیر میخوان جا به جا کنه
میخوان وزیر ورزش رو بکشونند به مجلس
مقصر اصلی خود ما هستیم ورزش خوزستان بازم ثبت نکن یا اگه ثبت کردی سانسوری ثبت کن
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
2
اوناهدفشون ریشه فولاده چرادهکردی بیرون کردن؟ واسه اینکه یکی ازخودشون بشه همه کاره فولاد هم تو هزینه ها صرفه جوی بشه هم کم کم ریه های فولاد روتضعیف کنن
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۰
0
2
دهکردی باید بره چون بله قربانگو نیست و به کسی اجازه نمی ده توکارش دخالت کنه اینا مدیر عامل نمی خوان مترسک می خوان
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
0
0
اخه اونا فقط هدفشون نابود کردن فولاده ک دارن نابودش میکن