به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۴۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

مجیدی: باید جایی بروم که دیده شوم

مجیدی: باید جایی بروم که دیده شوم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم استقلال خوزستان گفت: حق تیم ما این نبود که به پلی‌آف بروند و باید زودتر از اینها بقای ما در لیگ برتر مسجل می‌شد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، میثم مجیدی در خصوص باقی ماندن تیم استقلال خوزستان در لیگ برتر و پیروزی این تیم مقابل مس کرمان گفت: خوشبختانه بازی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر می‌کنم که بردیم هر چند که حق تیم ما این نبود که به پلی‌آف برسد و باید بیش از این در لیگ برتر ماندنمان قطعی می‌شد اما به هر حال خوشحالم که توانستیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم و با انجام یک بازی خوب بقایمان در لیگ برتر را تایید کنیم.

وی ادامه داد: درباره حواشی بازی باید بگویم که حیف است مردم کرمان که مردم با فرهنگی هستند دست به چنین کارهایی بزنند اما جو استادیوم واقعا بد بود و شاید اگر بازی قطع نمی‌شد ما می‌توانستیم چند گل دیگر بزنیم در کل باید بگویم که شانس آوردیم اتفاقی برای کسی در بازی نیفتاد.

مجیدی درباره خط خوردنش از لیست تیم ملی اظهار داشت: به هر حال این نظر کی‌روش است و من به آن احترام می‌گذارم و همه تلاشم را می‌کنم تا در اردوهای بعد حاضر باشم اما باید بگویم این مساله انگیزه من را چند برابر کرده چرا که حتما کی‌روش روی من نظر داشته که مرا به تیم ملی دعوت کرد و قطعا می‌توانم با تلاش بیشتر باز هم نظر او را به خودم جلب کنم.

وی درباره آینده فوتبالی‌اش و اینکه در استقلال خوزستان می‌ماند یا به تیم دیگری می‌رود خاطر نشان کرد: برای فصل بعد چند پیشنهاد دارم اما فعلا مشغول استراحت هستم تا خستگی بازی‌ها از تنم بیرون برود و بعد از آن می‌خواهم یک تصمیم خوب بگیرم و به جایی بروم تا بتوانم ضمن بازی کردن نظر کی‌روش را هم جلب کنم چرا که هدف من این است در جام جهانی 2018 برای تیم ملی بازی کنم.

مجیدی درباره این که گفته می‌شود او از پرسپولیس پیشنهاد دارد اظهار داشت: من در نیم‌فصل هم از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و پرسپولیس را تیم بزرگی می‌دانم اما قطعا سعی خواهم کرد بهترین تصمیم را بگیرم و هر چه قسمت باشد همان خواهد شد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
1
6
تا سال 3018 هم به تیم ملی دعوت نمیشی، چه برسه به سال 2018.در کمبود بازیکن استقلال خوزستان در پست دفاع چپ به اینجا رسیدی ولی مطمئن باش در تیمهای دیگر جایگاه فعلی را نخواهی داشت .چون هنوز در پست خودت خیلی موارد فنی را کم وکسر داری تا به یک بازیکن کامل و در حد تیم ملی برسی .گفتی باید به تیمی بروم که دیده شوم ،حالا که دیده شدی از سر خیر استقلال خوزستان است .چون هیچ تیمی به هر لحاظ که حساب کنی شرایط عالی استقلال را ندارد . وبازیکنی که وارد تیم میشود غیر از بازی کردن به چیز دیگری فکر نمیکند ،چون این تیم هیچ گونه حاشیه ای در بیرون مستظیل سبز ندارد .وکمتر تیمی در کشورمان هست که همچین شرایط ایده آلی داشته باشد . در همین تیم بمان و اینقدر بلند پروازی نکن.
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
1
متاسفانه ما خوزستانی ها سریع جوگیر می شیم و آرزومون رفتن به تیم های تهرانیه، هیچ وقت هم عبرت نمی گیریم، دیگه از مبعلی و میداوودی بهتر داشتیم؟ رفتن استقلال چی شدن؟ اونوقت نگاه کنین به یکی مثل رسول نویدکیا، هیچ وقت اجازه نداد به اینکه تیم های تهرانی حتی به فکرش بیافتند، حالا یکی مثل مجیدی دوبار درخشان در موردش نظر داد جوگیر شده، اقای مجیدی اگه برای دیدن باشه که کی روش همینجا هم دیدت پس دنبال بهانه نباش، اگه می خوای بری تیم های دره پیت تهرانی برو فقط به آدمایی که رفتن و پشیمون شدن هم نگاه کن، خوزستان امثال تو زیاد داره.
مدیر پایگاه سلام دوست عزیز
این بازیکن اهل استان مرکزی هستند و فقط یک سال در تیم استقلال خوزستان بازی کرده اند.
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
1
خیلی جالبه استقلال خوزستان یه بازیکن گمنامو میاره مطرح میکنه با اینکه قرارداد دوساله هم داره میخاد واسه باشگاه تعیین تکلیف کنه
داود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
1
پس همون بهتر که بره، فکر می کردم خوزستانیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
0
0
برو به سلامت فوتبال خوزستان فقط تو راداره واگرتو بري همه خوزستان بدبخت بيچاره ميشن چون خودت ليونل مسي هستي نميدونستيم موسوي شادگان