به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 19
کد خبر: ۴۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
تعداد نظرات: ۷ نظر

کیانی‌زاده: وضعیت فولاد امروز و فردا مشخص می‌شود

کیانی‌زاده: وضعیت فولاد امروز و فردا مشخص می‌شود

خوزستان اسپورت- مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: طبق بررسی‌هایی که کردیم از این موضوع که استقلال خوزستان در فصل آینده تیم‌داری خواهد کرد مطمئن هستیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، فرامرز کیانی‌زاده در رابطه با اینکه بروز تغییرات مدیریتی در تیم‌های خوزستانی این روزها باعث نگرانی هواداران تیم‌های خوزستانی شده است عنوان کرد: تغییرات در هر باشگاهی می‌تواند اتفاق بیفتد. استقلال خوزستان، فولاد خوزستان و حتی نفت مسجد سلیمان که به دنبال کسب امتیاز برای حضور لیگ برتر است می‌توانند با تغییرات مدیریت روبرو شوند.

وی افزود: اینکه پس از سه، چهار سال تغییری در مدیریت به وجود بیاید موضوع عجیبی نیست. تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس یک سال یکبار که هیچ 6 ماه یکبار دچار تغییر مدیریتی می‌شوند. جای نگرانی وجود ندارد. من و هم مقتدایی استاندار خوزستان و خبیر معاون سیاسی- اجتماعی استانداری خوزستان به طور دقیق پیگیر اتفاقاتی که می‌افتد هستیم و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مورد وضعیت فولاد خوزستان تاکید کرد: مطمئنا طی امروز و فردا تکلیف هیات مدیره فولاد خوزستان مشخص خواهد شد. از سوی دیگر استقلال خوزستان که سه، چهارسالی ثبات مدیریت داشت بخشی از سهام خود را به بانک ملی داده است. این تیم می‌تواند با تغییرات مدیریتی روبرو شود اما با توجه به پیگیری‌های مقتدایی و خبیر هیچ نگرانی بابت تیمداری این باشگاه نیست و آنها امسال هم در لیگ برتر حاضر می‌شوند. نمی‌دانم دلیل اینکه بختیاری استعفا کرده چیست اما او چند ماه قبل هم ابراز خستگی کرده بود. بختیاری از مدیران خوب ورزشی استان است و بنده با او صحبت می کنم تا در فصل آینده هم در استقلال خوزستان بماند اما اگر او تصمیم بر جدایی گرفته باشد این مسئله حق طبیعی هر فرد و هیات مدیره باشگاهی است که در مورد آینده تصمیم می‌گیرند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در فوتبال خوزستان مشکل خاصی وجود ندارد. تیم‌های لیگ برتری ما با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهند. ما در لیگ دسته اول و دوم هم نمایندگان زیادی داریم. در کل در سال 93 بیست لیگ مختلف در سطح استان برگزار شد که این لیگ‌ها مسابقات تمامی تیم‌های فوتبال، فوتبال ساحلی، فوتبال پایه در بخش آقایان و بانوان بود. در کل 78 تیم از استان خوزستان در لیگ کشور فعالیت می‌کنند و هیات فوتبال ما در سال 93 توانست به عنوان بهترین هیات فوتبال کشور انتخاب شود.

کیانی‌زاده در پایان در رابطه با اینکه بحث واگذاری امتیاز باشگاه فولاد نوین به استقلال اهواز مطرح شده است تاکید کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
حيدري
|
United States of America
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
2
اين همه آمار داديد ولی نگفتيد جايگاه پيشكسوتان فوتبال كجاست؟
سیدمحسن سالاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
2
3
همه چی آرومه بخونید بهتره تا این حرفا رو بزنید سر فولاد رو بریدن کجا مشکل خاصی نیست
سوروش میرزا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
5
بازم جای خوشحالی وامیده که لااقل مسئولین استانی به تکاپو افتادن ودارن به مسله فوتبال خوزستان حساسیت نشون میدن از اول هم گفتم این گره به دست استاندار بازمیشه ایشالا خبرای خوش زودتر بشنویم
فولاد خورشید جنوب
|
Germany
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
5
اقای کیانی فولاد رو با تیمهای هر دم بیلی مثل استقلال و پرسپولیس مقایسه کردن درست نیست فولاد نباید دچار حواشی بشه امیدوارم مشکلی برای تیم محبوبمون پیش نیاد مطمئن باشید هوادارا از کنار این مسئله و بانیانش به راحتی گذر نخواهند کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
3
آقای کیانی زاده یادت رفت بگی چندبازیکن خوزستانی در تبمامون داریم!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
0
با تشکر از اقای کیانی زاده میخاستم از ایشون خواهش کنم برای بازگردوندن مدیران باشگاه فولاد تلاش کنن چون با اوردن مدیران بی تجربه مشکلات فولاد بیش از قبل میشه و ممکنه مثل سال 85 تیم به دسته پایین سقوط کنه
خوزستاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
0
1
آقاي كياني فولاد هميشه بايد در اوج باشد درود بر خوزستان وخوزستاني وزنده باد مردم غيور خوزستان