به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۴۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۲
تعداد نظرات: ۴ نظر

بختیاری زاده: رفتار ویسی برای من عجیب بود

بختیاری زاده: رفتار ویسی برای من عجیب بود

خوزستان اسپورت-  مدافع سابق تیم استقلال خوزستان می گوید دلیلی ندارد تیم هایی مانند استقلال و فولاد خوزستان که مشکل ندارند، هنوز تیم هایشان را نبسته اند.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از ورزش سه، سهراب بختیاری زاده در رابطه با شرایط اخیر تیم های خوزستانی گفت: یکی از اساسی ترین مشکلات فوتبال ایران، مشکلات مالی است، برای من کاملا عجیب است که دو تیم فوتبال اهوازی که از حرفه ای ترین تیم های فوتبال ما هستند و مشکل مالی ندارند، هنوز وضعیت شان مشخص نیست و آماده شروع کردن تمرینات شان نیستند. این برای من کاملا جای سوال است که مشکل اصلی این دو تیم کاملا حرفه ای چیست؟

وی ادامه داد: این نوع باشگاه داری در تیم های پرسپولیس و استقلال عجیب نیست چراکه دچار مشکلات زیادی هستند، اما در تیم هایی مانند فولاد و استقلال خوزستان عجیب است و من فکر می کنم این نوع مدیریت در نهایت به فوتبال خوزستان ضربه می زند، در حال حاضر باید وضعیت کادرفنی و بازیکنان این دو تیم مشخص شده باشد و تمرینات شان را آغاز کنند، کاری به تیم های دیگر نداریم که در چه مرحله ای به سر می برند، این دو تیم وضعیت خوبی دارند و امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف شان روشن شود.

مدافع سابق تیم ملی، در رابطه با نتایج تیم استقلال خوزستان در فصل گذشته گفت: من همیشه اعتقاد دارم باید به یک مربی زمان کافی داده شود تا بتواند خودش را اثبات کند و به اهدافش در تیم برسد اما اگر بخواهیم نتایج فصل قبل استقلال خوزستان را مرور کنیم به این نتیجه می رسیم که باید خوشحال باشیم که این تیم در لیگ برتر ماندگار شد، البته نمی خواهم کسی را به عنوان مقصر معرفی کنم اما عرف فوتبال این است که وقتی بهانه ای برای بد بودن وجود ندارد، دلیلی ندارد که تیمی نتیجه نمی گیرد دنبال بهانه بگردد. باید قبول کند که ضعف و ایرادش دقیقا کجاست و به برطرف کردن آن بپردازد.

وی ادامه داد: من بیشتر از این از ویسی انتظار داشتم، او در کار خودش بسیار با انگیزه است و با توجه به انتظاراتی که از او داشتیم وقتی تیم در لیگ ماند خوشحال شدیم، درست است که به هیچ عنوان راضی کننده نبود اما با وضعیتی که در نتیجه گرفتن تیم به وجود آمده بود همین که ماندگار شدند راضی کننده است. من، عبداله را کاملا می شناسم و با او زندگی کرده ام، برای من کاملا عجیب بود که در مصاحبه های آخر فصل، اصلا به دنبال برطرف کردن ضعف های تیم نبود و هر انتقادی که مطرح می شد او عنوان می کرد انتقادات برای تخریب تیم مطرح می شود در حالی که اصلا این طور نبود.

بختیاری زاده در رابطه با انتقاداتی که از تیم مطرح می شود گفت: بهرحال هرکادرفنی و یا مدیریتی برای خودش مشاورانی دارد که حرف ها و انتقادات را به گوش آنها می رسانند دلیلی ندارد بنده به عنوان یک بروم و بگویم من آمدم از شما انتقاد کنم و یا مشاوره بدهم، بیایید به حرف من گوش کنید، وقتی از ما خواسته نمی شود به دلیل علاقه ای که به تیم شهرمان داریم مجبوریم کاملا محترمانه ایرادهای تیم را در رسانه ها بیان کنیم تا به گوش مدیران و مربیان برسد و در نهایت برای تیم تاثیر مثبت داشته باشد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
amordad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
0
2
آقای بختیاری زاده واقعا از مشکلات فولاد و استقلال صنعتی خبر ندارند یا اینطور وانمود می کنند.؟؟؟
محمد کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
2
سهراب بختیاری زاده کاپیتان و یکی از ارکان اصلی تیم استقلال خوزستان در اولین سال حضور ش در لیگ برتر ،که منجر به این شد که تیم در لیگ برتر ماندگار شود .سهراب در صحبت هایش 1- از دانش فنی آقای ویسی حرفی به میان نمی آورد ،میگوید در کار خودش خیلی با انگیزه است : آیا هر مربی با انگیزه ای میتواند سرمربی خوبی باشد .و داشتن یک فاکتور از هزاران فاکتوردلیلی برسرمربی شدن( بعضی از مربیان استعداد خاصی به عنوان کمک مربی دارند نه سرمربیگری ) 2-انتقاد پذیر نیست .
در آخر : ای کاش این سوال را از آقاسهراب میکردید که دلایل موفقیت آقای ویسی در اولین فصل حضورش در لیگ برتر به همراه صبای قم که کاپیتان آن تیم نیزشما بودید چه میتوانست باشد.و چرا آن موفقیت برای آقای ویسی در تیم استقلال خوزستان که کاپیتان، این تیمش نیزبودید دیگر تکرار نشد و بصورت یک جرقه در تاریخ فوتبال ایشان تا به الان ثبت شده.( البته ناموفق بودن آقای ویسی در تیم پیکان به کنار ).
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
3
آقای محمد کاظم آن تیم صبا را کربکندی بست وتحویل عبدالله دادوبعداز آن هرتیمی خود عبدالله بست نتیجه اش رو دیدیم.....
محمد کاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
آقای ناشناس سلام . قبل ازپایان نیم فصل اول(اولین سال حضورش در صبای قم ) تیم بسته شده آقای محمود یاوری را گرفت ،و در پایان فصل تیم در اواسط جدول ماندگار شد . فصل بعد هم از ابتداتیم را کامل خو دآقای ویسی بست . اصلا آقای کربکندی در میان نبود . (جهت اطلاع جنابعالی ). و با حرف شما هم موافق هستم ،بعداز آن هرتیمی خود عبدالله بست نتیجه اش رو دیدیم!!!!!!!