به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۴۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

مجیدی - مظلومی؛ به یاد بندرعباس

خوزستان اسپورت- مدافع چپ تیم فوتبال استقلال خوزستان که بدون دریافت رضایت نامه از این تیم با سرمربی جدید استقلال تهران مذاکره کرده بود، برای دریافت رضایت نامه به اهواز آمده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، با روی کار آمدن پرویز مظلومی در استقلال تهران، میثم مجیدی مدافع چپ فصل گذشته استقلال خوزستان این شانس را پیدا کرده تا به تیم آبی پوش تهران برود. مجیدی که سال قبل هفت گل، از جمله دو گل از نقطه پنالتی، با پیراهن استقلال خوزستان زده بود، امروز با مظلومی صحبت کرده تا پس از دریافت رضایت نامه به استقلال تهران برود.

میثم مجیدی 29 ساله بازیکنی است که چندین سال در تیم آلومینیوم بندرعباس توپ می زد و با این تیم هرمزگانی، یک سال در لیگ برتر و چند سال در لیگ دسته اول، به میدان می رفت. مجیدی از همین تیم آلومینیوم هرمزگان به فوتبال خوزستان آمد و در استقلال خوزستان توپ زد.

اما شاید این سئوال برایتان پیش آمده که چگونه نام میثم مجیدی برای حضور در استقلال تهران مطرح شده است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید میثم مجیدی در زمان حضور در تیم آلومینیوم هرمزگان، چند ماه را در فصل ورزشی 91-92 زیر نظر پرویز مظلومی کار کرد و با این مربی ارتباط خوبی دارد.

آلومینیوم هرمزگان در فصل ورزشی 91-92 در لیگ برتر حضور داشت و با مربیگری پرویز مظلومی به لیگ دسته اول سقوط کرد. سابقه آشنایی مجیدی و مظلومی به دوران حضور در بندرعباس و تیم آلومینیوم برمی گردد و در صورت صدور رضایت نامه مجیدی از سوی استقلال خوزستان، این بازیکن و مربی بار دیگر با هم همکاری خواهند کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۳
1
1
ببخشید ممکن است این دلالی که به آقای مبعلی پیشنهاد داده باشه از فرصت استفاده کرده باشه یعنی شنیده باشه فولاد مبعلیو میخواد بعد خودش از این فرصت استفاده کرده باشه اگر مقدوره جواب بدید
چوک بندر
|
United States of America
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
0
خدایش بازی میثم مجیدی خوبه ........تاچندسال دیگه یکی از بهترین های ایران خواهدشد ..........بازیکنان بزرگ زیاددیگرازهمین آلومینیوم هرمزگان رفتن لیگ برتر همین.....امیدابراهیمی دربندرعباس درتیم دوم آلومینیوم هرمزگان داشت بازی می کرد الان کجاست......