به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۴۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

استقلال اهواز در دوراهی سرنوشت ساز

برادران شفیع زاده در دوراهی مهم

خوزستان اسپورت- در حالی که حدود نیمی از زمان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر سپری شده، پرونده انتقال امتیاز فولادنوین به استقلال اهواز به سرانجام نرسیده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، بازگشت استقلال اهواز به لیگ برتر، پس از پنج سال دوری از بالاترین سطح فوتبال ایران، خبری بود که هواداران پرتعداد این تیم ریشه دار خوزستانی را خرسند کرد. اظهارنظر ارسطو جهانداری مدیرعامل استقلال اهواز به همراه یکی از نمایندگان اهواز در مجلس، مبنی بر قطعیت یافتن انجام این انتقال هم بر شادی همراه با نگرانی هواداران تیم قدیمی فوتبال خوزستان افزود.

 نگرانی هواداران استقلال اهواز از عدم حضور قدرتمندانه این تیم در مسابقات فصل آینده، همان نکته ای بود که شهرام شفیع زاده هم به آن اشاره کرد. شفیع زاده که طبق اعلام جهانداری قرار بوده پول انجام این معامله را بپردازد، عنوان می کند: «تامل من برای این است که نمی خواهم تیمی را ببندم که به صورت مقطعی هواداران را خوشحال کند ولی نتوانیم تیم را در رقابتهای لیگ برتر حفظ کنیم و برای نیفتادن بجنگد.»

گرچه ممکن است لیگ برتری شدن استقلال اهواز در این سال بخصوص برای برخی از چهره های سیاسی امری واجب باشد و آن ها بخواهند استقلال اهواز را در هر شرایطی وارد کارزار لیگ برتر کنند، اما شفیع زاده نبودن تیمش در لیگ برتر را به حضور همراه با سقوط ترجیح می دهد.

این دقیقاً همان خواسته ای است که هواداران استقلال اهواز از برادران شفیع زاده دارند. استقلالی ها تیم می خواهند که از زیرساخت های لازم برای شرکت در لیگ برتر برخوردار باشد و شادی را بار دیگر به سکوهای آبی هدیه کند.

برادران شفیع زاده که بیش از یک دهه برای استقلال اهواز هزینه پرداخت کرده و مانع از خاموشی چراغ آبی اورجینال فوتبال اهواز شده اند، اکنون در برابر یک انتخاب سخت قرار گرفته اند و باید با دوراندیشی اقدام به اتخاذ یک تصمیم مهم کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
1
3
منطقی ترین کار اینه که با یه تیم قوی بیاییم داخل مسابقات و از اقای شفیعی زاده تقاضا میکنم حتما روی هزینه ها و فضار مسابقات و سایر مسائل فکر بکنه بعدا تصمیم بگیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
1
2
منطقي است اسكناس كه چاپ نميكند
خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
1
3
با استفاده از بازیکنان فولادنوین ،امیدهای فولاد که مورد بی مهری اسکوچیچ قرارگرفتن ،بازیکنان استقلال خوزستان که دارند یکی یکی ازاستان می روند ،بازیکنان با غیرت نفت مسجدسلیمان که پارسال ازخیلی تیما بهتربازی کردند،بازیکنان خوداستقلال اهواز و... همین الانم میشه تیم محکمی بست فقط درایت می خواهد ونیت خیر.یک مربی خارجی خوب بیاورید خوزستان معدن بازیکن است.
سید سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
0
2
یزارید راحت باشیم باز دوباره باید زانو غم بغل بگیریم اقا به خدا اینطوری راحتیم فوتبال سیاسی و ناپاک نمیخوایم . حق تراکتور عمدی یا سهوی ضایع شد همه سران مملکت برای عذر خواهی به تبریز سفر کردن استقلال اهواز را نابود کردن تا اقای گل جهان با قهرمانی خداحافظی کنه هیچکس دم بر نیاورد .استقلال اهواز توی محلات بازی کنه بهتر از لیگ بی کفایت برتره
حسین اس اس
|
United States of America
|
۰۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
0
سید سعید شما درست میگید‌ ما بدون نیاز به خرید سهمیه میتونستیم صعود کنیم ربع این هرینه رو اگه‌صرف داریوش یزدی و اون بازیکنا میکردن الان وضعیت ما چیز دیگه ایی بود خوب ما در اخر اینجوری ما باید حمایت کنیم راهی جز این نداریم‌و الا تیممون تو لیگ دو منحل میشد