به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۴۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

شفیع‌زاده‌ها فعلاً حق تیم داری ندارند

خوزستان اسپورت- سایت بانک ورزش از ممنوعیت تیم داری برادران شفیع زاده در لیگ برتر تا زمان پرداخت بدهی های معوقه، خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از بانک ورزش، طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص بازگشت برادران شفیع زاده به ورزش  و تیمداری در لیگ برتر در رسانه ها منتشر شده است. آنها ابتدا از خرید امتیاز فولادنوین گفتند، سپس به سراغ استقلال خوزستان که اوضاع مالی نامساعدی دارد رفتند و مجددا اعلام کردند با خرید امتیاز تیم دوم فولاد خوزستان در لیگ برتر حاضر خواهند شد.

برادران شفیع‌زاده تا زمانی که بدهی گذشته خود را پرداخت نکنند، حق تیمداری در لیگ برتر را نخواهند داشت. آنها سالهاست به مربیانی چون داوود مهابادی بدهکارند. غیر از طلب 300 میلیونی مهابادی، بازیکنان زیادی نیز وجود دارند که تا سقف 200 میلیون از این باشگاه طلب دارند.

گفته می‌شود جمع بدهی برادران شفیع زاده به بازیکنان و مربیان سابق‌شان به چهار میلیارد می رسد و به همین خاطر، محمدزاده و بهروان سخت با تیمداری آنها در لیگ برتر مخالف هستند. آنها می گویند مالکان استقلال اهواز ابتدا باید بدهی گذشته خود را پرداخت کنند تا اجازه حضور در لیگ برتر را داشته باشند.

با این اوصاف باید دید برادران شفیع زاده به خاطر حضور مجدد در سطح اول فوتبال کشور و دیده شدن، بالاخره دیون خود را پرداخت می کنند یا به خاطر رقم بالای بدهی، قید لیگ برتر را می‌زنند.

باید دید برادران شفیع زاده که طی 14 سال گذشته مالکیت استقلال اهواز را به عهده داشته اند، چه توضیحاتی در این زمینه دارند و آیا این موضوع را تأیید می کنند یا خیر.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
وایپر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
1
با سلام یعنی استقلال و پرسپولیس و غیره هیچ بدهی ندارن حسابشون پاکه پاکه چرا جلوی اونا رو نمیگیرن ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!