به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 19
کد خبر: ۴۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹

تبریک مدیرکل به استقلالی های اهواز

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان به استقلالی های اهواز تبریک گفت.
مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، پیروزی و صدرنشینی تیم فوتبال استقلال اهواز در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران را به این مدیرعامل این باشگاه تبریک گفت.

به گزارش خوزستان اسپورت، فرامرز کیانی زاده مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، سه شنبه شب در تماس تلفنی با ارسطو جهانداری مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز، پیروزی این تیم پرطرفدار مقابل گیتی پسند اصفهان و ادامه صدرنشینی آبی پوشان در گروه الف لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران را به وی تبریک گفته و به استقلالی های اهواز وعده داد که اداره کل ورزش و جوانان خوزستان با تمام توان از باشگاه استقلال اهواز حمایت خواهد کرد.

استقلال اهواز با وجود بدهی های فراوان علی شفیع زاده مالک غایب این باشگاه که مقیم امارات است، نتایج خوبی در لیگ دسته اول گرفته و اعضای این تیم تنها تیم لیگ یک هستند که تاکنون هیچ مبلغی از قرارداد خود را دریافت نکرده اند.

کیانی زاده که چند روز پیش نیز همراه با معاونین وزارت ورزش به دفتر باشگاه فولاد خوزستان رفته بود تا مشکلات و خواسته های مدیرعامل تیم قهرمان ایران را به اطلاع معاونین وزیر ورزش برساند، در تلاش برای رفع مشکلات استقلال اهواز است تا استان فوتبال خیز خوزستان بتواند صاحب نماینده های بیشتری در لیگ برتر فوتبال ایران شود.


پیامک :5000291247