به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲
تعداد نظرات: ۲۱ نظر

جهانداری با شفیع زاده به توافق نرسید

انصراف شفیع زاده از خریداری امتیاز فولادنوین: جهانداری پیشنهادات ما را قبول نکرد

خوزستان اسپورت- خریداری امتیاز تیم فولادنوین اهواز توسط برادران شفیع زاده منتفی شد.

به گزارش خوزستان اسپورت، در شرایطی که برادران شفیع زاده آماده پرداخت مبلغ تعیین شده از سوی مسئولان تیم فولادنوین اهواز برای خریداری امتیاز این تیم دسته اولی بودند، بدلیل مخالفت ارسطو جهانداری با نحوه اداره تیم استقلال اهواز در فصل جدید، از این کار انصراف دادند.

شهرام شفیع زاده در گفت و گو با خوزستان اسپورت در این رابطه توضیحاتی داد که می‌خوانید.

 با جهانداری به توافق نرسیدیم
شهرام شفیع زاده گفت: با توجه به اینکه وکالت سهام باشگاه استقلال اهواز را پیش از این به آقای جهانداری واگذار کرده بودیم، روز گذشته جلسه‌ای برگزار کردیم تا در خصوص نحوه اداره تیم در فصل جدید صحبت کنیم ولی ایشان شرایط ما را نپذیرفتند.

وی ادامه داد: ما حاضر شدیم هزینه هایی که آقای جهانداری در فصل گذشته انجام داده را محاسبه کرده و بخشی از سهام باشگاه را در قبال این هزینه ها به ایشان واگذار کنیم، همچنین اعلام کردیم که حاضریم هزینه های انجام شده را در سه قسط پرداخت کنیم، ولی آقای جهانداری پیشنهادات ما را نپذیرفتند و اعلام کردند اسپانسر دیگری برای استقلال اهواز پیدا کرده‌اند.

وینگو بگوویچ را انتخاب کردیم
شهرام شفیع زاده در پاسخ به این سئوال که آیا تنها اختلاف نظرتان با ارسطو جهانداری برای نحوه بازپرداخت هزینه‌های قبلی وی بوده است، توضیح داد: خیر. در رابطه با بحث کادر فنی و بازیکنان تیم هم اختلاف نظر داشتیم. ما پیشنهاد دادیم که مسائل کلان تیم استقلال اهواز از قبیل تعیین سرمربی در هیئت مدیره مصوب شود و تصمیمات هیئت مدیره توسط مدیرعامل به اجرا برسد اما ایشان قبول نکردند و گفتند باید تمام تصمیمات را خودش اتخاذ کند.

شفیع زاده افزود: در کنار جلساتی که با مسئولان فولادنوین برگزار می‌شد، با چند مربی و بازیکن هم صحبت کرده بودیم. در هیئت مدیره باشگاه هم مصوب کردیم که وینگو بگوویچ بعنوان سرمربی استقلال اهواز انتخاب شود، چون سابقه فعالیت چندساله در خوزستان را داشته است. همچنین قصد داشتیم از اکبر محمدی سرمربی سابق تیم ملی جوانان بعنوان دستیار بگوویچ و استعدادیاب باشگاه برای شناسایی و بکارگیری استعدادهای جوان استفاده کنیم ولی آقای جهانداری نپذیرفتند و گفتند تصمیم گیری در رابطه با کادر فنی را خودش انجام خواهد داد.

هدف ما شاد کردن هواداران بود
شهرام شفیع زاده در رابطه با اینکه براساس چه شرایطی سهام باشگاه به ارسطو جهانداری واگذار شده بود، عنوان کرد: بهرحال در قبال انجام شرایطی که در قرارداد ذکر شده، وکالت سهام باشگاه استقلال اهواز را به ایشان دادیم. ما در قبال سهام استقلال اهواز هیچ پولی از آقای جهانداری دریافت نکردیم، فقط توافق کردیم که بدهی های باشگاه باید توسط ایشان پرداخت شود که این کار هم انجام نشده است و آن وکالت نامه هم جای بررسی و پیگیری دارد.

شهرام شفیع زاده ادامه داد: با آقای جهانداری دوستی چندین ساله داریم و نمی‌خواهیم خیلی وارد جزئیات شویم. به شخصه فقط سربلندی استقلال اهواز برایم مهم است. اگر پیش قدم شدیم و اعلام کردیم هزینه خریداری امتیاز فولادنوین را پرداخت می‌کنیم، فقط برای جلب رضایت مردم خوزستان و شاد کردن آن ها بود. حالا که آقای جهانداری دوست دارد اسپانسر دیگری برای استقلال اهواز بیاورد و خودش در رابطه با امور تیم تصمیم گیرنده نهایی باشد، ما هم حرفی نمی‌زنیم و بعنوان هوادار از استقلال اهواز حمایت می‌کنیم.

سیدشریف حسینی واقعاً زحمت کشید
مالک سابق باشگاه استقلال اهواز با اشاره به تلاش نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی برای بازگشت استقلال اهواز به لیگ برتر گفت: جا دارد یک تشکر ویژه از سید شریف حسینی داشته باشم. آقای حسینی روزانه جند ساعت از وقت خود را به پیگیری این موضوع اختصاص می‌داد و به شخصه می‌دیدم که چگونه تلاش می‌کند تا امتیاز تیم فولادنوین به استقلال اهواز منتقل شود. امیدوارم که زحمات ایشان هدر نرود و استقلال اهواز در لیگ برتر حضور پیدا کند.

شفیع زاده ادامه داد: بهرحال ما کاملاً آماده خریداری امتیاز فولادنوین بودیم اما متأسفانه این امر محقق نشد. امیدوارم اسپانسری که آقای جهانداری پیدا کرده‌اند، بتواند هزینه های باشگاه را پرداخت کند و استقلال اهواز را به اوج برگرداند. از همین طریق اعلام می‌کنم که شفیع زاده‌ها با تمام توان از تیم استقلال اهواز طرفداری می‌کنند و با وجودی که در این باشگاه سهمی نداریم، حاضریم هر کمکی از دست ما بربیاید، برای تیم انجام دهیم.

آرزوی ما سربلندی استقلال است
شهرام شفیع زاده در پایان گفت: از همه هواداران فوتبال خوزستان خصوصاً خانواده بزرگ استقلال اهواز پوزش می‌طلبم. با تمام وجود دوست داشتم که بار دیگر در خدمت مردم خوزستان باشم ولی قسمت نشد. همین الان هم اگر آقای جهانداری با پیشنهادات ما موافقت کنند، حاضر هستیم پول خریداری امتیاز فولادنوین را پرداخت کنیم. در مجموع امیدوارم هر اتفاقی که قرار است بیفتد، به نفع استقلال اهواز و فوتبال خوزستان باشد. آرزوی همه ما سربلندی استقلال اهواز و فوتبال خوزستان است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
10
2
ای ول الان صنعت نفت ابادان میات لیگ برتر
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
1
7
اگه قرار باشه شفیع زاده نیاد و تیم بیفته دست جهانداری همون بهتر که امتیاز فولادنوین رو نخریم. جهانداری مدیر بسیار ضعیفیه
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
3
3
آقا شهرام خواهشا تجدید نظر کنید. آقای جهانداری سال قبل نشون داد که نمی تونه مدیر خوبی باشن. آقا شهرام لطفا رایزن کنید با سیدشریف که شما و علی آقا باشگاه رو پس بگیرید من نمی دونم واقعا آقای جهانداری دنبال چی هستن
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
4
4
مشکلی وجودنداره انشاالله امتیازفولادنوین فردادرهییت فوتبال خورستا ن بنام استقلال اهواززده میشه
جای نگرانی نداره
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
5
کلآامسال سال حزن واندوه فوتبال خوزستانه اون ازفولاد که تمام ستاره هاشوبکی پس ازدیگری ازدست داد واینم از استقلال اهواز که بعداز کش وقوسهای فراوان آخرش هم همون طورکه فکر میکردم شد وامتیاز فولادنوین رونتونستن بخرن.
اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
3
1
آقای شفیع زاده هزینه ای که میخاستید انجام بدید رو صرف زیرساخت تیم بکنید و یک تیم لیگ 2 خریداری کنید.2سال دیگر با بهترین تیم و امکانات درلیگ برترخواهید بود .ضمنا از مشاوران بهتری استفاده کنید آخه بگوویچ تو دسته 1 موفق بود که بیاد لیگ برتر؟یا اون مربی منشوری که دنبالش بودید.؟ازامثال دهکردی سعداوی و... مشورت بگیرید
سعیدکعب عمیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
5
0
قراره روزشنبه انتقال امتیازبه استقلال اهوازنهایی بشه واستقلال امسال درلیگ برترشرکت خواهدکرد جای هیچ نگرانی نیست
خوزستانی
|
United States of America
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
4
همون جنگ قدرتی که از چندی قبل هوادارا حدسش رو زده بودن. به خصوص بعد از حرف های جناب جهانداری.
اگر امیدی داشتم به استقلال اهواز، بخاطر شفیع زاده ها بود ولی جناب جهانداری نشون دادن که توانایی مدیریتشون بسیار ضعیف هست و تیمی که دستشون باشه حتی تو لیگ یک هم نمیتونه بمونه. ایشون همچنین سابقه تصمیمات عجیب و غریب رو هم دارن که تیم رو از صدر جدول به قعر جدول بکشونه.
این گذشت زمان فقط و فقط به ضرر فوتبال خوزستان هست. هم دعا کنیم که هرچه سریعتر اتفاقات خوبی بیفته چون زمان از دست میره و هم اینکه تیم دست جناب جهانداری نیفته.
یه سوال از خوزستان اسپورت، جناب جهانداری متولد کجا هسنن؟
مدیر پایگاه سلام
ایشان سالهاست که در بندرعباس سکونت دارند و اگر اشتباه نکنیم اهل همان شهر هستند.
پاسخ ها
خوزستانی
| United States of America |
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
خودم هم همین حدس رو میزدم که ایشون خوزستانی نیستن و اینکه بیشتر زمان عمرشون رو خارج از خوزستان بودن.
ایشون نهایت سابقه شون باشگاه ناشناخته میناب طیور بوده. حالا چجوری اومدن تیم محبوب استقلال اهواز رو گرفتن دستشون خدا میدونه...
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
6
آقای جهانداری از کجا اومده .چه کاره است ؟اهل کجاست از سال گذشته اومده می خواد استقلال اهواز رو منحل کنه. فصل گذشته تیمی که صدر جدول بود باتصمیمات اشتباه به دسته دو سقوط کرد. این آقا صلاحیت مدیریت این تیم رو نداره وآقایان شفیع زاده ایشون را آوردن . چه کسی باید جواب هواداران را بدهد .آیا خودشان وارد عمل شوند .بهتره تیم رو به هواداران سهامش را به هواداران بفروشن و خودشون تیمو اداره کنن .
مهدی7
|
United States of America
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
1
5
آقای جهانداری ما شمارا نمیخواهیم نمیخواهیم دست از سر استقلال بردارید وای به حال روزی که هوادارا صداشون دربیاد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
1
3
اقای شفیعی زاده میدون رو خالی نکنید اقا شکایت کنید تیم مال شماس ده سال خرجش کردین این چه وضعیه اخه کدوم اسپانسر میاد میلیاردی پول بده که اقای جهانداری تصمیم بگیره کی بشه سرمربی. اقای جهانداری میخای صابر میرقربانی رو بیاری؟؟؟؟
hamid
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
1
5
یکی به این آقا بفهمونه اینجا بندر عباس نیست هرچی گشتیم هیچ سابقه ایی از ایشون جز تیم مرغداری میناب پیدا نکردیم . ولی از هیت فوتبال واستانداری استدعا دارم این تیمو از دست این افراد نجات بده این آقایان بیشتر دنبال معروفیت هستن تا تیم داری آقای حهانداری رو کی میشناخت الان معروف شده تمامسایت ها اسمشو زدن . هواداران این تیم در سرما وگرما دسته دو دسته یک از این تیم حمایت کردن آیا استحقاق همچین برخوردی هستن . بالاخره هوادار هم صبرش اندازه ایی داره . این تیم میشه با دادن سی درصد از سهامش به سپاه یا ارتش از بازیکنان سرباز استفاده کنه که بازیکنان سرباز استان به تیم های دیگر نروند. واقعا کاری که به راحتی میشه انجام داد چرا اینطور معماش کردن آخرم بدون نتیجه میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
2
2
آقای شفیع زاده با وقت کمی که شما تا شروع لیگ داشتید مربیان خوبی را انتخاب نکرده بودید.اینها مربیان تاثیر گذاری در این مدت کوتاه نبودند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
1
0
آقای شفیع زاده با وقت کمی که شما تا شروع لیگ داشتید مربیان خوبی را انتخاب نکرده بودید.اینها مربیان تاثیر گذاری در این مدت کوتاه نبودند.
عبادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
1
3
وینگو بگوویچ ادم تعجب میکنه..تو را خدا این همه مربی جوان و تحصیلکرده داخل استان بعد آقایون میرن دنبال چه کسانی..داریوش یزدی را نمیذارن تیم را لیگ برتری بکنه بعد میرن سراغ بگوویچ و امثال آنها.
Masoud
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
5
ارسطو خان بیا بزرگترین لطف زندگیت رو در حق ما بکن و دست از سر استقلال اهواز بردار.
همونطور که فولاد با دهکردی معنا داشت استقلال هم با شفیع زاده معنا داره نه با امثال جهانداری......
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
3
اگه از حال این طوری حرص و جوش بخوریم همون بهتر که نیاییم لیگ برتر، آقای شفیع زاده مسئولیت اول و آخر تیم با شماست ما هیچ شناختی از جهانداری نداریم متاسفانه سابقه خوبی هم از خودش به جا نذاشته تمم پارسالمون رو با ندانم کاری سقوط داد بخدا اگه لیگ یک می موندیم بازم کلی خوشحال و سرافراز بودیم... ما هواداران تیم از شما و نماینده محترم و استاندار شایسته عاجزانه تقاضا داریم این مسئله مهم رو حل و فصل کنند حداقل از لحاظ عقل و منطق و احساس جهانداری تعلق خاطری به استقلال اهواز و شاید مردم اهواز نداشته باشه و فقط سرمایه و سود مد نظر باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
4
2
فریدون حردانی. داریوش یزدی. بهروزمکوندی. حبیب خدریان. سیاوش بختیاری زاده. سیدکورش موسوی. داریوش هرمزی بازم بگم؟
پاسخ ها
نریمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
داداش اینایی که اسم بردی 80 درصدشون متخصص بردن تیمها به دسته پایین تر هستن. چند نفرشونم در سقوط استقلال به دسته دو نقش داشتن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
1
2
زمان به سرعت داره میگذره ولی همچنان کاری صورت نگرفته"استقلال اهواز باید در این وضعیت تیم امید وجوانان خودشو با هم ادغام کنه تو لیگ شرکت کنه بعلاوه دو سه بازیکن اسمی تاثیر گذار