به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 19
کد خبر: ۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
تعداد نظرات: ۴ نظر

نظری: بختیاری‌زاده بدون هماهنگی به استقلال رفت

خوزستان اسپورت- مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: بختیاری‌زاده بدون هماهنگی با ما به استقلال اهواز رفته است.

به گزارش خوزستان اسپورت وبه نقل از تسنیم، محمد نظری در مورد حضور سیاوش بختیاری‌زاده در رأس کادر فنی تیم استقلال اهواز اظهار داشت: واقعاً نمی‌دانم بختیاری‌زاده چطور سرمربی استقلال اهواز شد. او با نفت مسجدسلیمان قرارداد داشت و حتی در تمرین تیم ما هم شرکت کرد ولی به یکباره سرمربی استقلال اهواز شد، درحالی که همان روزی که سرمربی این تیم شد در تمرین نفت مسجدسلیمان حاضر بود.

وی ادامه داد: بختیاری‌زاده گفته پس از صحبت با ما و کسب اجازه به استقلال اهواز رفته در حالی که اصلاً اینطور نیست و ما از این تصمیم او خبر نداشتیم.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان افزود: بختیاری‌زاده با ما قرارداد داشت و نمی‌دانم چطور بدون هماهنگی با باشگاه نفت مسجدسلیمان با استقلال اهواز قرارداد بسته است. او باید با قراردادش با نفت مسجدسلیمان پایبند می‌ماند و تیم ما را به این صورت رها نمی‌کرد.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
محمد اورکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
2
باسلام .آمدن بختیاری زاده به لیگ برتر و استقلال اهواز یک اشتباه بزرگ است در لیگ برتر تجربه بالای میخواهد آنهم با استقلال اهواز که در اصل یک تیم دسته دومی است .
Masoud
|
United States of America
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
1
1
خب آقای نظری برین سراغ باقری نیا!!!
شما که پارسال تیم لیگ برتری رو دادین دستش و نابود کردین، اونوقت الان حاضر نیستین تیم لیگ یکی رو بهش بدین.....
حسن
|
United States of America
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
1
ما فقط بهروز مکوووووووووووووووووندی رو میخوایم تا کی میخواید تیم نفت مسجدسلیمانو قربانی تصمیمات اشتباه خودتون بکنید بهروز مکوندی تیمو به لیگ برتر اورد تیمو بردید دادین دست باقری نیا. اگه از همون اول تیمو به مکوندی میدادید تیم نفتم احتمال داشت الان سقوط نکرده بود. اینم از کارای الانتون
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
1
بختیاری زاده اگه میامد هم نمیذاشتیم کار کنه چون این تیم فقط متعلق است ب بهروز خان بختیاری بهروز خان برگرد بیا بیا تک ستاره ی مسجدسلیمان دوستت داریم بهروز مکوندی قلب ایران