به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 19
کد خبر: ۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر

ملکی: ناطقی را بعنوان سرپرست انتخاب کردم

خوزستان اسپورت- رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال اهواز گفت: ناطقی برای پیگیری امور باشگاه به عنوان سرپرست استقلال اهواز انتخاب شده است.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، محمد ملکی در مورد اینکه وضعیت مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز چه شده است عنوان کرد: فعلا ناطقی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده تا امور تیم را پی‌گیری کند.

وی در مورد اینکه قربانعلی سعادت‌نیا عضو هیات مدیره استقلال اهواز از این انتخاب اظهار بی اطلاعی کرده عنوان کرد: خیر بنده به عنوان سهامدار و رئیس هیات مدیره این انتخاب را انجام داده‌ام در جلسات گذشته که با حضور علی طرفی و سعادت‌نیا برگزار شده بود چند گزینه مدنظرمان بودند که در نهایت ناطقی را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود قصد جذب نیلسون کوریا را دارند گفت: بله این بازیکن مدنظرمان است.

رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال اهواز در مورد اینکه آیا محسن فروزان هم گزینه این تیم است عنوان کرد: خیر بحث این بازیکن مطرح نشده است.

ملکی در مورد اینکه هواداران استقلال اهواز به احتمال انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به عنوان یکی از اعضای کادر فنی معترض شدند گفت: خیر، این مسئله منتفی شد. بختیاری‌زاده یکی از اعضای کادر فنی بوده و این موضوع منتفی شده است.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
استقلال اهواز
|
United States of America
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
4
2
سلام .وقت بخیر
مسولین استقلال اهواز دوتا دروازبان گرفتنه دیگه نیلسون رو براچی میخوان یه دروازبان امید بیاریین . برا آینده تیم خوبه . با بازیکنای امید قرارداد بلند مدت ببندین .تیم هافبک دفاعی و دفاع وسط نداره .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
1
2
استقلال اهواز به حمايت همه نياز داره انشاله موفق باشند
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
1
اس اس شهر اهواز.
آبيته