به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 16
کد خبر: ۵۴۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر

اولین اظهارات سرپرست جدید باشگاه استقلال

ناطقی: هدف استقلال اهواز میانه جدول است

خوزستان اسپورت- سرپرست باشگاه استقلال اهواز گفت: هدف ما این است که در بازگشت دوباره‌مان به لیگ برتر تیم را میانه جدول حفظ کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالرحیم ناطقی در مورد سوابق خود در مدیریت گفت: بنده مدیریت‌های زیادی در مجموعه استان داشتم. مدیرکل اجتماعی استان، مدیرکل مالی و اداری استان، مدیرکل امنیتی و انتظامی استان، فرماندار دشت آزادگان، فرماندار سوسنگرد، رئیس دفتر استاندار، رئیس حراست استانداری، مدیرکل انتظامی و مرزی و ... بوده‌ام.

وی افزود: البته با ورزش هم بیگانه نیستم. در یک خانواده ورزشی فعالیت می‌کردم و قبل از انقلاب در سطح لیگ استان فوتبال بازی کردم. همچنین قبل از حضور برادران شفیع‌زاده عضو هیات مدیره استقلال در اهواز و در حال حاضر مشاور عالی هیات فوتبال استان هستم. حتی در استانداری هم مسئولیت ورزش را داشتم و تمامی خانواده ما به تیم استقلال اهواز علاقه دارند.

سرپرست باشگاه استقلال اهواز درادامه خاطرنشان کرد: با درخواست محمد ملکی که از دلسوزان و فعالان کشور است این سمت را پذیرفتم و با علاقه فراوان برای فعالیت مفید و خدمت به استقلال اهواز این سمت را پذیرفتم.

ناطقی در مورد اینکه چرا به عنوان مدیرعامل انتخاب نشده است تاکید کرد: با توجه به اینکه بحث انتقال سهام کلی باشگاه استقلال اهواز به محمد ملکی هنوز قطعی نشده و او در حال حاضر به عنوان دارنده 51 درصد سهام اصلی باشگاه فعالیت می‌کند تا نهایی شدن کار انتقال کل سهام به او به عنوان سرپرست هستم.

سرپرست باشگاه استقلال اهواز در مورد اینکه آیا از لحاظ منابع مالی مشکلی ندارند گفت: باید به دنبال ایجاد منابع مالی باشیم. به هر حال هم ما و هم ملکی به دنبال تامین منابع مالی هستیم. ملکی در این مدت در رفع نیازهای باشگاه، جذب بازیکن و انتخاب کادر فنی هیچ گونه کوتاهی نکرده است و انشالله ما هم در ادامه تمامی کارها را به خوبی انجام خواهیم داد.

وی در مورد اینکه آیا سیاوش بختیاری‌زاده مورد تایید او قرار دارد عنوان کرد: بختیاری‌زاده یکی از مربیان باکلاس خوزستان و دارای تجربیات فراوان است. او از مربیان و بازیکنان بومی فوتبال خوزستان بوده که تجربیات فراوانی دارد. می‌خواهیم در سال اول حضور استقلال اهواز برای کسب نتایج مناسب از ظرفیت‌های بومی استان استفاده کنیم.

وی افزود: در این مدت ملکی سرمربی تیم را انتخاب کرده و بازیکنان خوبی جذب تیم شدند. تمام تلاش ما این است که تیمی را ببندیم که بتواند فصل آینده در میانه‌های جدول قرار بگیرد. استقلال اهواز هواداران فراوانی دارد. ما زمانی سومین تیم پرهوادار کشور بودیم و باید کاری کنیم که بار دیگر همه قدرت بالای استقلال اهواز را ببینند.

ناطقی در پایان گفت: جا دارد از فردی مثل ملکی قدردانی کنیم. کمتر کسی در این شرایط برای سرمایه‌گذاری در ورزش پا پیش می‌گذارد. او برای رشد ورزش استان و شادی دل هواداران این کار را انجام داده. ما هم باید از زحمات این مسئولان پشتیبانی کنیم تا ان‌شالله بتوانیم باعث شادی دل هواداران شویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
|
India
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
1
2
مطمئن باشید اگر تیمی در حد نام این تیم بسته شود هوادارانی بیش از گذشته از این تیم طرفداری خواهند کرد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
1
اس اس اهواز هميشه سرور