به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر

طرفی: جذب بازیکن با نظر سرمربی انجام می‌شود

طرفی: جذب بازیکن با نظر سرمربی انجام می‌شود

خوزستان اسپورت- عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز گفت: مالکیت صددرصد سهام باشگاه استقلال اهواز در اختیار محمد ملکی است.

علی طرفی در گفت و گو با خوزستان اسپورت در رابطه با آخرین وضعیت مالکیت باشگاه استقلال اهواز گفت: مقرر شد که محمد ملکی تمامی سهام باشگاه را در اختیار داشته باشد و حساب های مربوط به زمان مدیریت ارسطو جهانداری را تسویه کند.

طرفی ادامه داد: عبدالرحیم ناطقی از مدیران شناخته شده استان که در گذشته سابقه حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز و هیئت رئیسه هیئت فوتبال خوزستان را داشته است، طی حکمی از سوی مالک باشگاه استقلال اهواز بعنوان سرپرست این باشگاه برگزیده شد که این انتخاب با رضایت هواداران تیم استقلال در تمرین روز گذشته همراه بود.

وی افزود: استقلال اهواز در حال حاضر از یک کادر مربیگری صددرصد بومی استفاده می‌کند. سیاوش بختیاری‌زاده که در گذشته هم سابقه مربیگری استقلال اهواز را داشته، توسط مالک باشگاه بعنوان سرمربی برگزیده شد و سایر اعضای کادر فنی توسط سرمربی به باشگاه معرفی و تأیید شدند. لیست مربیان معرفی شده توسط سیاوش بختیاری‌زاده شامل مربیان دیگری هم بود که توسط باشگاه استقلال اهواز تأیید نشدند.

نایب رئیس هیئت فوتبال خوزستان و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز در خصوص عملکرد تیم استقلال در فصل نقل و انتقالات عنوان کرد: استقلال اهواز تقریباً آخرین تیمی بود که وارد نقل و انتقالات شد. بازیکنانی که انتخاب شده اند، نفراتی بودند که توسط سرمربی تیم به باشگاه معرفی شدند و مدیران باشگاه براساس نظر فنی سیاوش بختیاری‌زاده اقدام به جذب بازیکن کردند. البته کار استقلال اهواز در نقل و انتقالات به پایان نرسیده و بازیکنان دیگری طی روزهای آتی به این تیم اضافه خواهند شد.

وی در رابطه با اضافه شدن یک عضو جدید به هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز گفت: محمد ارشدی از مدیران اجرایی استان و کشور به هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز اضافه شد و با حضور بنده و محمد ملکی تعداد اعضای هیئت مدیره باشگاه در حال حاضر سه نفر هستند.

علی طرفی در خاتمه اظهار داشت: استقلال اهواز به پشتوانه حمایت معنوی طرفداران فوتبال خوزستان و سرمایه گذاری محمد ملکی که از افراد خوشنام و ارزشی منطقه جنوب غرب کشور است، پس از سال ها به لیگ برتر بازگشته و در فرصت بسیار اندکی برای حضور در این مسابقات آماده می‌شود. در این شرایط همه دست اندرکاران فوتبال استان باید این تیم را حمایت کنند تا نتایج مطلوبی در فصل جدید کسب کند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
4
3
اس اس شهر اهواز پيروزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
2
1
منفي دههاي بي عقل
تنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
1
اگر من جای سیاوش بودم 2-3 بازیکن از امیدهای فولاد که با فاصله زیاد قهرمان کشور شدند و سپاهان رو له کردن جذب میکردم که روی هم 100 ملیون هم نمی شود درست است که من دکترای مدیریت استراتژیک دارم و با اینکه جپ پا و سرعت بالایی داشتم و در آن سالها در تست شاهین اهواز(سال 78)فبول شدم اما راهی بریتانیا شدم اما همیشه شاهین اهوازو دوست داشتم و متاسفانه اخبار بد و بدتر می دیدم
تماشاگر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
آقای بختیاری زاده این مبین میردورقی ک پارسال اون افتضاح رو دراورد ک عادل هم تو نود گفت با دلال اینورو اونور میره،و قدرت پدرش استفاده میکنه میشه بدونم ایندفعه چطور سراز اینجا دراورد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها