به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۵۶۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۸

مظلومی: دلیل غیبت قلعه نویی را نمی دانم

غیبت امیر قلعه نویی در مراسم گرامیداشت غلامحسین مظلومی باعث ناراحتی خوزستانی ها شد.
فرزند غلامحسین مظلومی گفت: دلیل غیبت کادر فنی استقلال تهران در مراسم گرامیداشت پدرم را نمی دانم.

امید مظلومی در گفت و گو با خوزستان اسپورت، در خصوص مراسم گرامیداشت غلامحسین مظلومی که به همت کانون هواداران باشگاه استقلال اهواز در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد اظهار کرد: مراسم آبرومند و در شأن نام پدرم برگزار شد. از باشگاه استقلال اهواز، هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان، کانون پیشکسوتان و همه افرادی که در برگزاری این مراسم باشکوه شرکت داشتند سپاسگزارم و امیدوارم که بتوانیم در شادی های آنان شریک باشیم.

فرزند غلامحسین مظلومی در خصوص غیبت امیر قلعه نویی و سایر اعضای باشگاه استقلال تهران در این مراسم گفت: نمی دانم چرا قلعه نویی و بقیه اعضای تیم استقلال در مراسم شرکت نکردند. به همین دلیل نمی توانم نظری در این رابطه بدهم. شاید چون بعد از ظهر همان روز با استقلال خوزستان بازی داشتند، نتوانستند به مسجد ارشاد بیایند. مهم اینست که مراسم باشکوهی برگزار شد و از همه خوزستانی ها خصوصاً حاج کاظم منبوهی برای برگزاری این مراسم ممنونم.

شایان ذکر است که مراسم گرامیداشت غلامحسین مظلومی از ساعت 9 تا 11 صبح روز پنج شنبه گذشته در مسجد ارشاد اهواز برگزار شد. مدیرعامل، سرمربی و سرپرست استقلال خوزستان با وجود در پیش بودن بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان در مراسم مذکور شرکت داشتند اما امیر قلعه نویی و همراهانش به این مراسم نیامدند.

مظلومی: دلیل غیبت قلعه نویی را نمی دانم

پیامک :5000291247