به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

بدسلیقگی سازمان لیگ در تعیین ساعت مسابقات

خوزستان اسپورت- سازمان لیگ فوتبال در تعیین ساعت مسابقات روز نخست دوره جدید لیگ برتر بدسلیقگی به خرج داده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 18 امروز با دیدار تیم های سیاه جامگان خراسان و استقلال تهران آغاز خواهد شد. در همین راستا طبق برنامه تنظیم شده از سوی سازمان لیگ، دو تیم استقلال اهواز و خوزستان از ساعت 19:35 امروز به مصاف تیم های صبای قم و سپاهان اصفهان خواهند رفت.

سازمان لیگ که معمولاً دیدارهای دو تیم همشهری را در دو ساعت متفاوت برگزار می کند، در رابطه با تیم های خوزستانی بدسلیقگی به خرج داده و دیدارهای هر دو نماینده فوتبال خوزستان را بصورت همزمان تنظیم کرده است.

این امر باعث می شود تا فوتبالدوستان این استان نتوانند هردو بازی امروز را بصورت کامل تماشا کنند. آن ها مجبورند یک بازی را انتخاب کنند یا اینکه مرتب کانال های تلویزیونی را تغییر داده و صحنه های زیادی از دو بازی عصر امروز در قم و اصفهان را از دست بدهند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۴
بنیامين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
0
کجاش بی سلیقگی. همه شهرها هوا گرمه نمیشه زیاد جابجایی کرد مثلا دمای موقع بازی ها رو من واستون اعلام میکنم .قم۴۳.اصفهان۳۹.مشهد۳۳.تهران۳۷.دمای فردای اهواز موقع بازی ۴۵درجه سانتی گراد پیش بینی میشود پس می بینید که بخاطر گرما هم هست که نمیشه زیاد اختلاف زمانی باشه فقط بازی مشهد بخاطر آب وهوای معتدلش زودتر برگزار میشود
مدیر پایگاه با سلام و تشکر از اطلاعات هواشناسی شما، سازمان لیگ در سال های گذشته اکثر بازی های مردادماه را در ساعت 22 برگزار می کرد.
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
2
2
مسئولان باشگاه تراکتورسازی با توجه به گرمای هوا در ساعت 18 از سازمان لیگ درخواست تأخیر زمان بازی را داشت تا هواداران این تیم که از ساعاتی قبل راهی استادیوم می‌شوند در گرمای استادیوم دچار مشکل نشوند!!!!
عشق یک کلام فقط فولاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
4
وقتی بازی در گرمای50درجه رو ساعت 19/30برگزارمیکنندوهوادار بایدساعت 17اوج گرمابیرون بزنه ،یعنی سازمان لیگ بر هواداران خوزستانی ارزشی قائل نیست. خیلی جالبه هیچ کدوم ازمدیرعاملای اهوازی کوچکترین اعتراضی نمیکنند ولی مسئولان باشگاه تراکتورسازی با توجه به گرمای هوا در ساعت 18 از سازمان لیگ درخواست تأخیر زمان بازی را داشت تا هواداران این تیم که از ساعاتی قبل راهی استادیوم می‌شوند در گرمای استادیوم دچار مشکل نشوند!!!!
عليرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
2
3
اس اس اهوازه
يا علي مدد
اين تيم شيرانه
يا علي مدد
به اميد سربلندي و سرافرازي پرچم خوشرنگ و با صلابت استقلال اهواز
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها