به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۵۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۸
تعداد نظرات: ۷ نظر

ویسی: به تجربه بالای سپاهان باختیم

ویسی: به تجربه بالای سپاهان باختیم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی بسیار خوبی انجام دادیم و به تجربه بالای سپاهان باختیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عبدالله ویسی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در اولین هفته لیگ برتر فوتبال ایران در نشست مطبوعاتی گفت: بازی بسیار خوبی بود، با اعتماد به نفس بالا بازی کردیم، تعدادی از بازیکنان جوان ما سپاهان را از نزدیک ندیده بودند، از موقعیت‌هایمان به خوبی استفاده نکردیم و به بزرگی و تجربه سپاهان باختیم.

وی در مورد اینکه سپاهان تحت تاثیر بازی استقلال خوزستان بود و آیا این تیم را مدعی قهرمانی می‌داند، تصریح کرد: در مسابقات اول برای تمامی تیم‌ها این شرایط بوجود می‌آید و کیفیت اصلی تیم‌ها را نمی‌بینیم. سپاهان هرچه از بازی گذشت از ما شناخت بیشتری پیدا کرد و عملکرد بهتری داشت، سپاهان امروز مثل یک قهرمان بازی کرد.

سرمربی استقلال خوزستان در ارتباط با اینکه بازیکنانش امروز کیفیت بالایی از خود به نمایش گذاشتند، خاطرنشان کرد: البته مهم کسب پیروزی بود که ما به آن نرسیدیم، امیدوارم این تعریف و تمجیدها به پیشرفت ما منجر شود و آنها را مغرور نکند. سال قبل پدیده هم در هفته‌های اول خوب بازی کرد ولی در ادامه دچار افت شد، امیدوارم بازی خوب ما منجر به کسب نتیجه شود.

ویسی در رابطه با عملکرد داوری و اینکه بازیکنان تیمش اعتقاد به پنالتی داشتند، گفت: فکر می‌کنم داور می‌توانست در 3 صحنه به بازیکنان ما اخطار ندهد و در برخی صحنه‌های دیگر به بازیکنان سپاهان کارت نشان دهد، روح‌الله سیف‌اللهی اعتقاد داشت که در آن صحنه روی او خطا صورت گرفته و پنالتی شده است، امیدوارم داوری‌ها طوری باشد که تیم‌های جوان و کم بضاعت ضرر نکنند البته زود است که از الان در ارتباط با داوری صحبت کنیم.

وی در مورد اینکه مدت‌ها است نتوانسته مقابل سپاهان نتیجه بگیرد، عنوان کرد: سپاهان تیم قابل احترامی است و امیدوارم در بازی برگشت جبران کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۷
استقلال اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
0
2
خوب بازی کردین بازی های بعدی حتما میبری. داور هم با اصفهانیا بود
ابادانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
5
2
من نمیدونم یک مربی چقدربایدبدنتیجه بگیره تابرکناربشه؟تواین چندفصل این مربی چه کارکرده که همچنان سرمربی استقلال خوزستان هست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
3
0
"""سپاهان امروز مثل یک قهرمان بازی کرد"""آقای ویسی نتیجه را واگذار کردی و اعصاب هواداران خوزستانی را داغون کردی دیگه تو را به خدا لازم نیست از سپاهان تعریف و تمجد کنی تو ضعیفی وگرنه سپاهان هیچی نیست همین حرفها را میزنی که کسی از اس خوزستان حمایت نمیکند تو را به خدا امسال از همین
الان شروع نکن بگذار حداقل بچه ها به عشق این چند بازیکن بومی بیایند و تشویق کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
1
2
ویسی جان یک مربی موفق باید قبل از اینکه به بازیکنانش توصیه کند که چگونه گل بزنند به آنها آموزش دهد که گل نحورند متاسفانه تیم شما در این سه سال نشان داده که خیلی راحت گل میخورد امروز نتیجه مساوی برای بازیکنان شما خیلی میتونیست شروعی امیدوار کنند باشد
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
0
مهارتهای فردی بازیکنان خوب بود خصوصا حمله دقایق اول برگردونهای جانفزا و بیت سعید اگر گل میشد یه گل برزیلی بود ولی هافبک بازیساز نداشتی جای نصاری و فرناندو برزیلی خالی بود شماره 4 طیبی خیلی ضعیف کار کرد روی گل و عدم پوشش شریفی هم مقصر بود عاشوری و سیف الهی باید از اول بازی کنند ولی نه به جای حانفزا
jafar
|
Switzerland
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
1
وقتی بودجه سپاهان را و تجربیات بازیکنانی که چندین فصل است کنار هم بازی می کنند را مقایسه کنید با بودجه اس خوزستان و بازیکنان زیر ۲۳ سالی که تازه از لیک یک آمده اند و هنوز با هم کاملا مچ نشدند آنوقت میشه فهمید که تیم ویسی خیلی خوب بازی کرده که حتی مفسر اصفهانی که خیلی کم پیش میاد از تیم دیگری تعریف کند بارها از تیم جوان اس خوزستان تمجید کرد . این تیم فقط در دفاع و جایگیری ها و موقع ضد حملات حریف اشکالاتی دارد که قابل رفع است . نکته دیگر اینکه با اعتماد به نفس بیشتر میشه پاس های صحیح تر داد.
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
1
1
من هم موافقم هر دو استقلال از نو ساخته شدن و کار زیادی دارن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها