به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

مهاجری: فولاد جزو چهار تیم برتر ایران است

مهاجری: فولاد جزو 4 تیم برتر ایران است

خوزستان اسپورت- سرمربی پدیده مشهد گفت:اگر هوادار داخل ورزشگاه نباشد هیچ انگیزه ای برای بازی کردن نداریم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از کاپ، رضا مهاجری در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم فولاد تیم خوبی است و راه خود را پیدا کرده است. آنها اردوی خوبی در ترکیه داشتند و می توانند الگوی خوبی برای پدیده باشند. امیدوارم بازیکنان با شروع خوبی که در لیگ داشتند و با اینکه عوامل خوبی برای شروع خوب در لیگ نداشتیم بتوانیم در آینده موفق عمل کنیم. همچنین امیدوارم که در کنار هواداران با کسب یک نتیجه خوب در بازی فردا برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: هر مربی نگاه و تفکر خود را دارد. من سعی کردم با الهام گرفتن از الگوهای خودم ترکیب تیم را تغییر دهم. ما سعی کردیم مخاطبان خود را بیشتر کنیم. و تیم های اروپایی الگو بگیریم. حضور تماشاگران در ورزشگاه می تواند باعث پیشرفت بازی ما شود.

سرمربی پدیده همچنین تصریح کرد: باید ساختار دفاعی خود را درست کنیم و در بحث روانی گل زدن به تیم حریف موفق باشیم. من باز هم می گویم که زدن دو گل به پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اصلا راحت نبود. ما تمرینات لازم را نداشتیم اما روز به روز بهتر می شویم. ما 50 درصد زمان لازم را برای آماده سازی داشتیم اما این هم دلیل نمی شود که از هدف خود دور شویم. باید به بازی شناوری که همراه با گل باشد برسیم. باید این روند  رو به جلویی داشته باشیم که یک هفته خوب و یک هفته بد نباشد.

وی در خصوص غایبان تیم خود در این دیدار گفت: چند بازیکن داریم که دچار مصدومیت جزئی هستند اما همه آنها به این بازی می رسند.

مهاجری در ادامه گفت: ما به دنبال انسجام سه خط خود در زمین هستیم. هرزمانی که بین این سه خط فاصله افتاد ما به مشکل خوردیم. باید نواقص خود را برطرف کنیم. باید نقاط قوت خود را تقویت کنیم و ضعف را از بین ببریم. اشکال در تیم ما وجود دارد و نمی توان آنها را کتمان کنیم. در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس هم تحت فشار قرار گرفتیم. اما بازیکنان ما آن کارهایی که باید در زمین انجام می دادند را گاهی اوقات انجام ندادند با این حال در نیمه دوم بهتر عمل کردیم و این مشکلات را نداشتیم البته در هفته جاری روی نقاط ضعف کار کردیم و روز به روز سعی می کنیم بهتر شویم.

وی در خصوص اینکه جانشینی برای یونس شاکری دارید، خاطرنشان کرد: خیلی بازیکن به من پیشنهاد شد و ما جای خالی هم داریم اما به دنبال بازیکن باکیفیت هستیم. ما با 16 بازیکن تیم را بستیم اما برای انتخاب بازیکن بسیار حساس هستیم ما می خواهیم طوری بازی کنیم که مردم لذت ببرند.

مهاجری درباره فولاد نیز عنوان کرد: فولاد تیم بسیار پرقدرتی است که با قهرمانی هایش نشان داده که چقدر باثبات است. ما آنها را در اردوی ترکیه دیدیم و بازی با راه اهن را نیز آنالیز کردیم. اگر 4 تیم پرقدرت در ایران باشد، یکی از آنها فولاد است.

وی در پایان درباره هواداران گفت: اگر هوادار داخل ورزشگاه نباشد هیچ انگیزه ای برای بازی کردن نداریم. تماشاگر می آید تشویق می کند و تاثیر خود را روی فوتبال بازیکنان می گذارد. امیدوارم روز به روز هواداران ما بیشتر شوند و با تشویق های خود و شوری که به بازیکن می دهند انگیزه لازم را برای نتیجه گرفتن ما فراهم کنند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۴
0
13
از مهاجری خوشم می یاد هم اخلاقی هم فنی مربی قابل قبولیه پارسال هم با سیاه جامگان روبروی فولاد نوین بازی خوبی انجام داد
والا اقای مهاجری ما هوادارا به جایگاه رفیع فولاد در فوتبال ایران واقف هستیم اما یه عده به زور می خوان فولاد رو پایین بکشن که متاسفانه در بین مسئولین هم از این ادمها دیده می شن ولی فولاد با اتکا به هواداران و مردم خوزستان روبروی این افراد خواهد ایستاد و خم نخواهد شد
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها