به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۵۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

خطیبی: با گرما و استقلال اهواز مصاف داریم

خطیبی: با گرما و استقلال اهواز مصاف داریم

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم سیاه جامگان گفت:تلاشی که من در بازیکن سازی انجام دادم و سال گذشته 17 بازیکنی که به فوتبال ایران وارد کردم را کسی ندید.

به گزارش خو.زستان اسپورت و به نقل از کاپ، رسول خطیبی در نشست خبری تیمش پیش از بازی با استقلال اهواز اظهار داشت: بعد از یک سال که شما را زیارت کردم خوشحالم باز هم در کنار خوزستانی ها هستم. فردا ما یک بازی داریم که یک کار سخت داریم و یک کار آسان. کار آسان ما این است که چون از نظر انسجام تیمی بهتر از استقلال اهواز هستیم. و کار سخت مان گرمای 50 درجه اهواز است.

وی ادامه داد: من می دانم کادر فنی این تیم چقدر زحمت می کشد و تیم باقدمت استقلال اهواز می تواند نتایج خوبی بگیرد. ما قصد داریم فردا بازی جوانمردانه ای ارایه بدهیم. که همه بر گرما و هم تیم استقلال اهواز غلبه کنیم.

سرمربی سیاه جامگان خاطرنشان کرد: تلاشی که من در بازیکن سازی انجام دادم و سال گذشته 17 بازیکنی که به فوتبال ایران وارد کردم را کسی ندید. در طی 4 سال گذشته بیشترین زحمت بین مربیان را من با صداقت انجام دادم. امسال هم امید سینگ، پیمان میری، و امثال اینها را قول می دهم در پایان فصل به فوتبال ایران معرفی می شوند.

خطیبی افزود: این برای من از صدقهرمانی بالاتر است. امیدوارم سیاه جامگان با برنامه ریزی عمل کنند. من بازی قبل سه بازیکن تبریزی و تنها سه بازیکن مشهدی استفاده کردم به غیر از تیم های خوزستانی سیاه جامگان تیم بومی لیگ است.

برچسب ها: رسول خطیبی
پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها