به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۵۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷
تعداد نظرات: ۵ نظر

ایوانکوویچ: نگفتم آب و هوا در باخت ما مقصر است

ایوانکوویچ: نگفتم آب و هوا در باخت ما مقصر است

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حریف ما شانس زیادی برای گلزنی نداشت و با یک اشتباه ما به گل رسید و با یک ضربه زیبا هم گل دوم را زد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، برانکو ایوانکوویچ پس از شکست 2 بر یک مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: پیشاپیش روز خبرنگار را به همه دوستان خبرنگارم تبریک می‌گویم. متاسفم که برابر تیم خوب خوزستانی متحمل شکست شدیم اما باید عرض کنم شرایط هوا برای برگزاری یک مسابقه فوتبال غیرقابل تحمل بود چون این شرایط آب و هوایی به طور مستقیم روی سلامت بازیکنان تاثیر می‌گذارد و زمان زیادی لازم است که به شرایط خوب خودشان برگردند.

وی ادامه داد: به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم. آنها شانس زیادی برای گلزنی نداشتند و با یک اشتباه ما به گل رسیدند و با یک ضربه زیبا هم گل دوم را زدند.

وی ادامه داد: بازیکنان ما تلاش کردند تا نتیجه را تغییر دهند اما نتوانستند و فشار هوا غیر قابل تحمل بود و فقط توانستند یک گل را جبران کنند.

سرمربی پرسپولیس در واکنش به سوال خبرنگاران که آیا قصد دارد شکست را به شرایط جوی ربط دهد گفت: نگفتم آب و هوا در باخت ما مقصر است بلکه گفتم در شرایط غیرعادی بازی کردیم که تحملش سخت بود.

برانکو در مورد اینکه گل اول روی بازی تیمش تاثیر گذاشت، گفت: بله این مساله طبیعی است. بازیکنانی که هنوز آمادگی صدرصد ندارند برای جبران تلاش کردند البته از ابتدای کار نتوانستند آن چیزی که ما می‌خواهیم را اجرا کنند و آنها می‌دانستند یک حریف با انگیزه داریم که خیلی خوب بازی کردند و بازیکنانم تلاش کردند نتیجه را جبران کنند بخصوص در دقایق آخر بازی اما شرایط بازی سخت بود و انرژی تحلیل رفته جواب نداد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اشتباه دروازه‌بان تیمش گفت: این اشتباهات در بازی رخ می‌دهد. صادقی مقصر بود و نمی‌توانیم انکار کنیم زیرا یک توپ ساده بود و آن یک اشتباه بر روی بقیه بازی تاثیر گذاشت و بعد از چنین گلی در شرایط عادی سخت می‌توان نتیجه را برگرداند.

وی در مورد وضعیت آمادگی پرسپولیس  و اینکه انسجام نداشتید گفت: سوال مهمی است. ما برنامه منسجمی نداشتیم و قرعه بدی داشتیم. باید با سپاهان بازی کنیم و تیم به طور صدرصد هنوز آماده نیست. بعد از استراحت و وقفه به خاطر تیم ملی، در لیگ شرایط ما بهتر خواهد شد.

برانکو در مورد داوری مسابقه گفت: معمولا در مورد داوری نظر نمی‌دهم و این تصمیمی است که داور در مسابقه می‌گیرد.

سرمربی پرسپولیس در مورد طارمی و عالیشاه، گفت: این دو بازیکن در تمرینات آماده سازی فرم خوبی از خودشان نشان دادند اما خوشبختانه بازیکنان با کیفیتی داریم که می‌توانیم به جای یکدیگر آنها را در میدان قرار بدهیم. عالیشاه و طارمی بازیکنانی عالی هستند.

برانکو در مورد حضور دستیارانش در کمیته فنی پرسپولیس گفت: به این سوال جواب نمی‌دهم. فقط در مورد مسابقه سوال کنید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
ahmad
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
1
8
در مورد تاریخچه دو باشگاه باشگاه استقلال و پرسپولیس حقایقی هست که بنا به مصالحی رسانه ایی نمیشه و فقط قدیمی های فوتبال از اون مطلع هستند.بعد از اینکه فوتبال از خوزستان و مسجد سلیمان به مردم ایران شناسانده شد و اولین تیم تاریخ ایران در آبادان شکل گرفت مسابقات کشوری به صورت اغلب استانی برگزار میشد که قهرمانی بلامنازع همیشه منتخب خوزستان بود و وقتی فدراسیون تصمیم گرفت به صورت باشگاهی برگزار کنه باز هم قهرمانی کشور بین تیمهای تاج و شاهین آبادان تقسیم میشد که این به مذاق پایتخت ن......شینان به هیچ وجه خوش نمیومد و حتی تصمیم استانی برگزار نشدن مسابقات هم باعث نشد تا تیمهای تهرانی صاحب مقام بشند.از این رو حاکمیت وقت که میدید این وضعیت موجب خفت و سرشکستگی تهرانی ها شده و خیلی افت داشت که قهرمانی کلیه مسابقات از خوزستان باشه تصمیم گرفتند تیمهای خوزستانی رو از بازیکنهای مطرح خالی کنند(مشابه کاری که سر فولاد در فصل گذشته اومد) و بدین شکل بود که تیمهای تاج وشاهین تهران با بازیکنهای مطرح خوزستانی که با وعده حضور در تیم ملی و وعده های مالی به تهران اومده بودند تونستند فوتبال تک قطبی خوزستان رو به دو قطبی تبدیل کنندو تیمهای استقلال و پرسپولیس بهاز تاج و شاهین که مکتب خوزستانی و آبادانی داشتند تغییر نام دادند تا یواش یواش به فراموشی سپرده بشه که ریشه از کجا داشتند....در جهت تصدیق مطالب فوق الذکر عکسی رو از تیم ملی ایران که 11 بازیکن فیکس خوزستانی بودند و در تیمهای پرسپولیس و استقلال(تاج و شاهین سابق) بازی میکردند رو ضمیمه میکنم ..البته قدیمی های فوتبال کاملا به این مطلب صحه میگذارند و ولی بعضی حب و بغض ها از خوزستان دارند که شاید هم منکر بشوند ولی قطعا اظهر من الشمس هست این موضوع..اسطوره هایی در فوتبال ایران از خوزستان بودند که امثال پروین در مقابل اونها محلی از اعراب نداشتند..محراب شاهرخی/پرویز دهداری/عبالرضا برزگری/ و به جرات میشه گفت ده ها بازیکن دیگه که بنا به مصالحی نباید مشهور و معروف تر از اون تهرانیه میشدند چون باید قهرمانی های بالامنازع خوزستان رو به یه شکلی تلافی میکردند.بعد از جنگ تحمیلی بود که به کل فوتبال خوزستان داشت نابود میشد و بازیکنهای خوب اغلب به تهران و اصفهان رفتند تا افتخارات و عناوین رو برای اون استانها به ارمغان بیارند...بعد از جنگ هم کمترین بها و بودجه رو به تیمهای خوزستانی میدادند تا به زعم خودشون انتقام سالهای دور رو گرفته باشند و اجازه رشد و شکوفایی و کسب افتخار و قهرمانی رو از این مردم محروم استان ثروتمند خوزستان بگیرند و مدیریت تهرانی اصفهانی فوتبال حاکم بر این جریان باشه...
مهدی آریایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
4
درود بر تو آقا احمد
واقعا جای تاسف داره در رسانه ملی که در واقع تریبون تیمهای پایتخته همه ایران رو طرفدار استقلال یا پرسپولیس میدونند و تا حدود زیادی به این هدفشون رسیدن متاسفانه - نمونه اش همین تماشاگرهایی هستند که میرن تیم تهران رو که در مفابل تیم شهرشون قرار گرفته تشویق میکنن
ناشناس
|
Seychelles
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
3
احمد آقا بازیکنان قدیمی تیم ملی که الان اکثرشان به رحمت خدا رفتن میگن قبل از انقلاب ما دوتا تیم ملی داشتیم یکی فقط از خوزستان و دومی از کل ایران بعلاوه از خوزستان که اگر قرار میشد با کشوری بازی کنیم که هوا گرم بود از تیم خوزستانی استفاده میکردیم
jafar
|
Switzerland
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
2
احمد جان کاملا باهات موافقم ضمن اینکه در زمان طاغوت به خاطر مسائل سیاسی که جوانان مرکز نشین را سرگرم کنند که مانع انقلاب شوند بازیکنان شاخص خوزستانی را به دو تیم سرخابی میبردند که برای آنها افتخار آفرینی کنند ضمن اینکه با تحدید اگر هم نمی رفتند به تیم ملی راه پیدا نمی کردند از طرف دیگر هم خزانه مملکت و هم صدا وسیما دربست در اختیارشان بود که برایشان تبلیغ کنند و هوادار جمع کنند. بعد یک تیم ضعیف شهرستانی که مقابلشان قرار می گرفت همان ۲۰ دقیقه اول گل می خورد و هواداران گول خورده اشان مثل جریان گلادیاتورها هورا می کشیدند . آری برادر اینچنین است افتخارات سرخابیها در زمان طاغوت .
فارس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
0
کجای دنیادیدن که بهترین گلره یک کشوررو برای جام جهانی نبرن وحتی اکثر اردوها دعوتش نکنن رضا قل ساز هنوز رکورداره تو بسته بودن دروازه اش یا رشیدی که سال ها بود پیراهن تیم ملی می پوشید جام جهانی 78 نبردنش یا نوری خدا یاری رو دعوت نمیکردن تواون جام جهانی 78 باید از خوزستان دوازده تا یا بیشتر بازیکن دعوت می شد که فقط پنج نفررو انتخاب کردن یا توجام جهانی 98 تهامی خط زدن ویسی تو اوج بود استاد اسدی رو بردن یا حتی سحراب هم عالی بود آموقعه 2006 هم که دیگه فاجعه بود تیمی که تا سال قبلش پنج تا خوزستانی داشت همشون به جز کعبی خط میزنه ولی بازم سه تا خوزستانی میبره این جام جهانی اخیرم که بازم خنده دار بود انتخاب بازیکن ها
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها