به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰
تعداد نظرات: ۵ نظر

خطیبی: از داور بازی گل خوردیم

خطیبی: از داور بازی گل خوردیم

خوزستان اسپورت- مربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: امروز ما از بازیکنان تیم استقلال اهواز گل نخوردیم و از داور بازی گل خوردیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، هفته دوم لیگ برتر فوتبال در حالی بین دو تیم استقلال اهواز و سیاه‌ جامگان برگزار شد که در پایان تیم استقلال اهواز با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت. در پایان این دیدار رسول خطیبی سرمربی تیم سیاه جامگان حاضر نشد در نشست خبری حضور پیدا کند و به همین دلیل حسین خطیبی دستیار وی پاسخگوی سوال خبرنگاران شد.

حسین خطیبی در صحبت های خود اظهار داشت: ابتدا پیروزی استقلال اهواز را به همه هواداران تیم تبریک می‌گویم و پس از آن روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و هر دو تیم خوب بازی کردند اما ما بهتر از استقلال اهواز بودیم. آن‌ها امروز برنامه‌شان ضد حمله بود دقایق اول خیلی خوب بودیم و در کل نسبت به حریف برتر بودیم.

خطیبی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: امروز بازی بهتری از حریف دیدیم امیدواریم بتوانیم با تمرینات بیشتری نقاط ضعف را تقویت کنیم و بازی بعدی گل بزنیم و نتایج بازی‌های گذشته را جبران کنیم. مشکل ما این بود که نتوانستیم موقعیت سازی کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از زحمات بچه‌ها راضی هستم اما از نتیجه تیم راضی نیستم. امیدوارم در بازی بعدی جبران کنیم.

خطیبی در مورد قضاوت داور امروز عنوان کرد: در مورد داور صحبت نمی‌کنم چون فایده‌ای ندارد شما بازی را دیدید. حریف امروز به ما گل نزد و ما از بازیکنان استقلال اهواز گل نخوردیم.

وی در مورد اعتراض کامدار در طول بازی گفت: کامدار را دو سه بار بازیکنان استقلال اهواز به عمد زدند. داور به بازیکنان تیم حریف اخطار نمی‌داد و همین رفتار باعث عصبانیت کامدار شد دو سه بار شاهد بودیم که به بازیکن ما تکل زدند و باید داور به بازیکنانی که چنین رفتاری را از خود نشان دادند کارت قرمز می‌داد اگر بازیکن ما چنین کاری می‌کرد حتما او اخراج می‌شد.

خطیبی در ادامه صحبت‌های خود عنوان کرد: بحث‌هایی که در داخل زمین رخ می‌داد به خاطر ضعف داوری بود. نگاه کنید وقتی داوری اخطارها را اشتباه می‌دهد من دوست ندارم درباره داور بازی صحبت کنم گویا شما دوست دارید من در مورد داوری صحبت کنم پس می‌گویم اگر بازیکنی ، مربی در طول این بازی عصبانی می‌شد به خاطر رفتار اشتباه داور بود. باز هم می گویم ما امروز از تیم استقلال اهواز گل نخوردیم از داوری گل خوردیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۵
الموج الازرق
|
Iraq
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
1
11
خسته نباشی آقای خطیبی با این نظر دادنت؟؟؟ حرف از داوری نزن که ما دلمون خونه متوجه هستی خونه.... ما قهرمانی رو با یک حرکت عمد عمد عمد و عمد داوری از دست دادیم.... پس خواهشا حرف از داوری نزن
سيد سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
9
اقاى خطيبى نظر شما کاملا محترمه ولى بزار کارشناسان داورى در مورد پنالتى نظراتشون اعلام کنن که بعد شرمنده نشيد
khz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
1
8
پنالتی کاملا صحیح بود.من ده بار نگاه کردم.
ناشناس
|
Seychelles
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
0
10
آقای خطیبی شما چقدر اعتراض میکنی ، خوشم میاد در اهواز هر موقع علیه داور اعتراض کرده بازی را باخته و با حالت گریان خوزستان را ترک کرده .در ضمن هفته پیش هم داور یک پنالتی برای استقلال صنعتی در اصفهان که همه کارشناسان و برنامه نود صحت آنرا تائید کرده بودن را نگرفت ولی ویسی مثل شما اینقدر شلوغش نکرد بد نیست کمی ظرفیت داشته باشید
ناشناس
|
Seychelles
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
0
5
خطیبی شکست بعدی را به گردن کی می اندازی از همین الان بشین فکرکن تا بعد از مسابقه کم نیاری و کنفرانس خبری را به برادرت نسپاری،ببین کمک داور،بازیکنان خودی ،داورچهارم و یا بهتر بندازی گردن بچه های توپ جمع کن . مرد مومن جمع کن این حرکات بچه گانه را و کمی ظرفیت داشته باش نا سلامتی شما یکی ازمربیان لیگ برتر این مملکت هستی .
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها