به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

نامه اعتراض باشگاه پدیده درباره گل فولاد

نامه اعتراض باشگاه پدیده درباره گل فولاد

خوزستان اسپورت- مدیررسانه‌ای تیم فوتبال پدیده خراسان از ارسال نامه اعتراض‌آمیز این باشگاه نسبت به گل تیم فولاد به سازمان لیگ و کمیته داوران خبر داد.

به گزارش خوزستان اسپورت، جواد طاری‌بخش در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، ضمن تبریک روز خبرنگار در مورد قضاوت سیدمهدی سیدعلی داور دیدار تیم‌های پدیده خراسان و فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر گفت: قصد نداریم زحمت داور در این بازی را زیر سؤال ببریم و به وی و کمک‌هایش خسته نباشید می‌گوییم.

وی ادامه داد: البته نکته‌ای که در این میان وجود دارد این است که گل تیم فولادخوزستان به زعم همه کسانی که این بازی را دیدند آفساید بود و ما متوجه نشدیم که چرا تیم داوری آفسایدی به این واضحی را اعلام نکردند.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پدیده خراسان تصریح کرد: در همین رابطه نامه اعتراض‌آمیز خود را به سازمان لیگ و کمیته داوران ارسال خواهیم کرد چرا که گل تیم فولاد به هیچ عنوان صحیح نبود و به دنبال احقاق حق تضییع شده خودمان هستیم. با این گل آفساید 3 امتیاز کامل ما پرید.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
صبيح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
2
10
درود بر فولاد خوزستان و فولاد مردان اهوازي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
3
4
آقا جواد لطفا جمع کن این اعتراضات بی مورد را ،بازی نود دقیقه میباشد و با اتمام بازی همه چیزتمام خواهد شد البته بد نیست ادم بیاید در یکی دوتا سایت مصاحبه کند تا دوستان و آشنایان صحبتهای او را بخوانند
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها