به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
تعداد نظرات: ۱۰ نظر

جهانداری: دینم را به مردم اهواز ادا کردم

جهانداری: دینم را به مردم اهواز ادا کردم

خوزستان اسپورت- مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اهواز گفت: 95 درصد از سهام باشگاه استقلال اهواز به محمد ملکی واگذار شده و 5 درصد دیگر نیز طی روزهای آتی واگذار خواهد شد.

ارسطو جهانداری در گفت و گو با خوزستان اسپورت در رابطه با وضعیت مالکیت این باشگاه اظهار داشت: با توجه به اینکه احساس کردم شرایط مالی محمد ملکی برای اداره باشگاه استقلال اهواز بهتر از من است، براساس وکالت نامه ای که برادران شفیع زاده در اختیارم گذاشته بودند، سهام باشگاه را به ایشان انتقال دادم تا بدین ترتیب به تیم استقلال اهواز کمک کرده باشم.

جهانداری ادامه داد: از روز اول با هدف کمک به تیم ریشه دار استقلال اهواز به این باشگاه آمدم. وقتی در لیگ یک نتیجه نگرفتیم و تیم به لیگ دو سقوط کرد، تصمیم گرفتم موضوع خریداری امتیاز فولادنوین را پیگیری کنم تا استقلال اهواز را به لیگ برتر بیاورم و دینم به مردم اهواز ادا شود.

وی افزود: طی این مدت که از استقلال اهواز جدا شدم، یک مصاحبه هم انجام ندادم تا به تیم لطمه وارد نشود ولی بعضی از دوستان صحبت هایی علیه من مطرح کردند که دور از انصاف بود. تعجبم از اینست که افرادی که کمترین دخالتی در انتقال امتیاز فولادنوین به استقلال اهواز نداشتند، اکنون مدعی شده اند و ما را متهم می‌کنند.

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اهواز در رابطه با انتقال امتیاز فولادنوین به استقلال اهواز توضیح داد: یک سری عوامل دست به دست هم دادند تا این اتفاق خوب برای فوتبال خوزستان بیفتد و امتیاز تیم فولادنوین در این استان حفظ شود. اولین عامل عشق و علاقه هواداران استقلال اهواز که ما را به انجام این معامله ترغیب کرد. تلاش و پیگیری مداوم سیدشریف حسینی از دیگر عوامل اصلی بود که به ما کمک کرد تا استقلال اهواز را به لیگ برتر بیاوریم. مدیران شرکت و باشگاه فولاد خوزستان هم نهایت همکاری را با ما انجام دادند. کانون هواداران استقلال، خصوصاً کاظم منبوهی و قاسم سیاحی، به ما دلگرمی زیادی دادند و در نهایت هم که محمد ملکی حاضر به سرمایه گذاری شد و توانستیم استقلال اهواز را پس از پنج سال به لیگ برتر بیاوریم.

جهانداری ادامه داد: یک موضوع هست که لازم است از طرف من درج کنید. هیئت فوتبال خوزستان تا پیش از انتقال امتیاز فولادنوین به استقلال اهواز، نقش کمرنگی در تیم استقلال اهواز داشت ولی وقتی امتیاز به استقلال انتقال یافت، نقش آن ها پررنگ شد. برخی از مسئولان هیئت فوتبال قصد داشتند در رابطه با تعیین اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال اهواز دخالت کنند که من حاضر به اجرای خواسته های آن ها نشدم. مخالفت من باعث ایجاد مشکلاتی شد و تعدادی از هواداران در محل تمرین علیه من جبهه گرفتند و پس از آن بیانیه ای به نقل از باشگاه استقلال علیه من بیرون آمد.

وی افزود: سیدشریف حسینی که نقش زیادی در انتقال امتیاز فولادنوین به استقلال داشت، امروز می‌آید و در ورزشگاه بین تماشاگران می‌نشیند ولی برخی از افراد که سعی داشتند امتیاز تیم فولادنوین را به آبادان منتقل کنند، اکنون در کنار استقلال اهواز هستند. من برای حرف هایم شاهدانی دارم. می‌توانید از مسئول کانون هواداران استقلال سئوال کنید که چه کسانی در جلسه تهران به صراحت اعلام کردند قصد داریم امتیاز فولادنوین را به آبادان و تیم صنعت نفت بدهیم.

جهانداری با بیان اینکه خودم را جزیی از خانواده استقلال اهواز می‌دانم، اظهار کرد: وقتی استقلال اهواز به زمین می‌رود و بازی را از تلویزیون می‌بینم، احساس می‌کنم در جایگاه استادیوم نشسته ام و کنار تیم هستم. شما ببینید برخی از بازیکنان نظیر پرویز کریمی را در همین فصل به استقلال اهواز آوردم و با چه حملاتی مواجه شدم. خیلی ها گفتند کریمی به درد استقلال اهواز نمی‌خورد اما همین دروازه بان الان جزو بهترین دروازه بان های لیگ است و لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را دارد.

ارسطو جهانداری در پایان گفت: خیلی نمی خواهم وارد ریز مسائل شوم. فقط می خواستم هواداران را در جریان امور انتقال تیم قرار بدهم و به آن ها بگویم که دین خود را با آوردن استقلال اهواز به لیگ برتر ادا کردم. از هواداران هم انتظار دارم با حضور در ورزشگاه از تیم حمایت کنند تا انشالله امسال در لیگ برتر تثبیت شود. بنده هم بعنوان طرفدار استقلال اهواز باقی خواهم ماند.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۰
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
5
3
اقای جهانداری شما فقط حرفهای قشنگی میزنید شما با مدیریت ضعیف خودتون تیم رو به دسته دوم بردید,تیمی که اگر اقای یزدی با خون دل جمع و جورش کرده بود ,با اخراج یزدی تیم رو نابود کردید.
ضمنا ...
مدیر پایگاه سلام
در خصوص موارد مالی که مطرح کردید، چنانچه مدارکی دارید برای سایت ارسال کنید تا منتشر شود.
سجاد نعامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
1
5
آقای جهانداری من از طریق سایت محبوب خوزستان اسپورت از شما وهمه مسولان ورزش استان میخوام که تاجایی که میتوانید از این تیم محبوب و باسابقه حمایت کنید چون واقعا حیف است این تیم مثل چند سال پیش نابود شود
علی چعب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
1
5
تشکر و خسته نباشید به اقای جهانداری بخاطر زحماتی که کشیدن همچنین از اقای شفیع زاده بخاطر زحمات چند سالش تشکر میکنم. علی چعب از اهواز
سيد سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
1
8
ما هوادارا هر کس به هر طريقى که به تيم محبوب اهواز کمک کند تشکر ميکنيم,
ايمان كرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
3
اقاى جهاندارى ما هواداراى قديمى استقلال اهواز براى هميشه از زحمات شما ممنون دار هستيم،اگر شما نبودين اين انتقال انجام نميشد،دست شما درد نكنه و ممنون براى هميشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
1
اس اس اهواز
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
1
اقای محترم شما که تیم را به سقوط کشاندید و تیم تا مرز انحلال پیش رفت که اگر آقای طالقانی و طرفی به مسئله تیم ورود نمیکردند معلوم نبود چه بلایی سر تیم می امد. بنده بعنوان مطلع و کسی که پیگیر مسائل این تیم هستم از هیئت فوتبال استان تشکر و بابت زحمات ایشان تشکر میکنم.
اس اس اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
1
امیدواریم دلالان و کسانی که کیسه دوخته اند دست از سر تیم بردارند و بلاهایی که سابقاً بر سر تیم آوردند را تکرار نکنند . از آقای طالقانی خواستارم که سوء استفاده کنندگان را از تیم جدا کنند چرا که اقای ملکی به تیم داری آشنا نیست.
ايمان كرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
0
1
اقاى جهاندارى ما هواداراى قديمى استقلال اهواز براى هميشه از زحمات شما ممنون دار هستيم،اگر شما نبودين اين انتقال انجام نميشد،دست شما درد نكنه و ممنون براى هميشه
تاج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۷
0
5
زنده باد تاج تهران بعد تاج های دیگه. تا حالا همه جا میشنیدیم خوزستانیا بیشترشون طرفدار تاج تهرانن. پس چی شد؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها