به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

مهاجری: اعتراف عنایت کار ما را راحت کرد

مهاجری: اعتراف عنایت کار ما را راحت کرد

خوزستان اسپورت- سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان گفت: اعتراف رئیس دپارتمان داوران مبنی بر گل آفساید فولاد ما را راحت کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، رضا مهاجری در خصوص تساوی پدیده مقابل فولاد اظهار داشت: شرایط ما خوشبختانه روز به روز بهتر می‌شود بازی با فولاد هم گذشت به رغم برتری ما چه از لحاظ ارائه فوتبال و چه مالکیت توپ اما بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

وی ادامه داد: فولاد یکی از تیم‌های خوب لیگ به حساب می‌آید و امیدواریم در بازی‌های آینده بتوانیم دو امتیاز از دست رفته در این بازی را جبران کنیم. ما شرایطمان روز به روز بهتر خواهد شد و امیدواریم نتایجمان هم خوب شود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد اینکه عنایت رئیس دپارتمان داوران اعلام کرده که گل فولاد آفساید بوده تصریح کرد: ما هم دنبال این موضوع هستیم و برای این است که معتقدیم باید اجازه دهیم داوران کار خود را انجام دهند اینکه رئیس دپارتمان داوران اعتراف می‌کند که داورش اشتباه کرده و به ما کمک می‌کند به هر حال همه افراد اشتباه می‌کنند باید قبول کنیم که این اشتباهات هم سهوی است. وقتی رئیس دپارتمان داوران اعتراف می‌کند ما هم راحت می‌شویم و بیشتر از این چیزی نمی‌خواهیم. باید تلاش کنیم که در آینده این اشتباهات کمتر شود.

مهاجری خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به بحث داوری بپردازیم و دایم به قضاوت‌ها ایراد بگیریم تمرکز خودمان را از دست داده‌ایم. تمام این هجمه‌ها باید از بین برود تا داوران هم بتوانند در محیطی سالم و به دور از استرس قضاوت خود را داشته باشند. جنجال و صحبت‌های تند تنها باعث از دست رفتن تمرکز می‌شود.

وی در مورد دیدار مقابل سایپا خاطرنشان کرد: سایپا یکی از تیم های خوب است و ‌آنهم به سه دلیل یکی حضور سرمربی خوب در تیم، دیگری ساختار باشگاه و عامل سوم اینکه آن‌ها زودتر از همه تمرینات خود را آغاز کردند. این مسائل کار را برای ما سخت می‌کند اما ما قطعا برای پیروزی به میدان می‌رویم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۲
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
0
4
از مهاجری خیلی خوشم اومده خیلی مودب و فهیمه
غلامعلي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
1
مهاجري هم خيلي برا تيمش كلاس مي زاره عيار تيمت در هفته هاي بعد مشخص میشه.
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها