به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۶۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
تعداد نظرات: ۱۳ نظر

فولاد خوزستان تیم جوانی نیست

میانگین سنی فولاد بالای 27 سال است

خوزستان اسپورت- ایران ورزشی در شماره امروز به بررسی میانگین سنی بازیکنان فولاد خوزستان در دوبازی ابتدایی لیگ برتر پرداخته و به عدد 27.81 برای بازیکنان ترکیب اصلی فولاد رسیده است.

به گزارش خوزستان اسپورت، این مطلب را به نقل از ایران ورزشی مرور کنید.

آقای اسکوچیچ؛ فولاد تیم جوانی نیست!

سمیرا شیرمردی
فولاد خوزستان یکی از تیم‌هایی است که قبل از شروع فصل به‌عنوان مدعی از آن نام برده می‌شد. در واقع به خاطر اینکه فولاد خوزستان در چند فصل اخیر جزو بهترین‌ها بوده، این فصل هم در کنار تیم‌هایی مثل نفت تهران، تراکتورسازی تبریز، سپاهان، ذوب‌آهن و... به‌عنوان مدعیان اصلی کسب قهرمانی و سهمیه آسیا از آن نام برده می‌شد.

این تیم خیلی زود کارش را شروع کرد و اردوهای منظم و خوبی هم در کردان و ترکیه داشت. فولادی‌ها در 6 بازی تدارکاتی هم که داشتند نتایج خوبی گرفتند تا هواداران تیم امیدوارتر از قبل شوند و انتظار بازی‌های خوبی از این تیم داشته باشند.

فصل شروع شد و فولاد خوزستان در هفته اول میزبان راه‌آهن بود. میزبان تیمی که خیلی دیر کارش را شروع کرد و مشکلات زیادی داشت. هواداران زیادی به ورزشگاه رفتند تا شاهد گل‌های زیاد فولادی‌ها در مقابل راه‌آهن باشند. این بازی شروع شد اما این راه‌آهن بود که برتر از حریف کار می‌کرد. این برتری آنقدر ادامه داشت که راه‌آهن صاحب 2 گل شد. هواداران آنقدر عصبانی شدند که علیه تیم، اسکوچیچ و حتی مدیرعامل باشگاه شعار سر می‌دادند تا اینکه فولاد در دقایق پایانی به گل رسید و بازی را به تساوی کشاند.

بعد از این بازی، اسکوچیچ بهانه‌های جالبی آورد. بهانه‌های مثل بلند بودن چمن ورزشگاه که برای هر 2 تیم بود، گرمای هوا که به طور حتم، تحملش برای میهمان سخت‌تر بود و البته جوان بودن تیم که البته کمی عجیب بود.

به هر حال خیلی‌ها فکر می‌کردند فولاد خوزستان در بازی اول غافلگیر شد و البته بدن های بازیکنان به خاطر بدنسازی سنگین بود. به خاطر همین نتوانست آنطور که باید و شاید بازی کند و به نتیجه خوبی برسد. به همین دلیل همه منتظر بازی دوم مقابل پدیده خراسان بودند. مقابل تیمی که شرایط تقریبا مشابهی با راه‌آهنی‌ها داشت. هم دیر شروع کرد و هم مشکلات دیگر از جمله مشکلات مالی داشت.

قبل از این بازی اسکوچیچ گفته بود تیمش برای برد به میدان می‌رود. از همه چیز راضی بود. از سفر به مشهد گرفته تا شرایط تیم اما فولاد خوزستان در بازی مقابل پدیده خراسان چندان خوب نبود. این تیم به نسبت پدیده خیلی بد کار کرد و خیلی زود هم گل خورد. بعد از این گل، تصور می‌شد فولاد بهتر کار کند تا گل خورده را جبران کند اما باز هم این پدیده بود که برتر از حریف کار کرد و چند موقعیت خوب به دست آورد که یکی پس از دیگری از دست رفت. به دقایق پایانی بازی نزدیک می‌شدیم که ناگهان فولاد خوزستان روی شوت حسین ابراهیمی به گل رسید تا بازی با تساوی به پایان برسد. گلی که ظاهرا آفساید بود اما با خوش‌شانسی فولادی‌ها از دید کمک داور دور ماند. بعد از پایان بازی، همه منتظر بودند ببینند دراگان اسکوچیچ برای بازی نه چندان جالب تیمش چه توضیحی دارد که باز هم این مربی کروات از جوان بودن تیمش صحبت کرد اما آیا واقعا فولاد خوزستان یک تیم جوان است؟

فولاد خوزستان در همه سال‌هایی که در لیگ برتر حضور داشت اغلب به‌عنوان تیمی جوان کار می‌کرد و به موفقیت می‌رسید. این تیم به خاطر اینکه در رده‌های پایه خیلی خوب کار می‌کند معمولا از بازیکنان پایه خود زیاد بهره می‌گیرد تا هم استعدادهایی که کشف می‌شوند هدر نروند و هم اینکه زیاد هزینه نشود اما فولاد خوزستان در این فصل زیاد از بازیکنان جوانش بهره نبرده و تنها 2، 3 بازیکن به تیم اضافه شدند که آنها هم تا الان در ترکیب تیم قرار نگرفتند.

پس اگر سن بازیکنانی که به میدان رفتند را در نظر بگیریم می‌بینیم که میانگین سنی فولاد خوزستان، از 26، 27 سال بیشتر است. با این سن هم نمی‌شود گفت تیم جوان است و اشتباهات را به این مساله ربط داد. چرا که تیم جوان باید میانگین سنی 22، 23 سال داشته باشد که در فولاد خوزستان این مساله وجود ندارد. با این اوصاف کاملا مشخص است که دراگان اسکوچیچ برای نتایجی که گرفته و اعتراض هواداران فقط به دنبال بهانه بوده. آن هم بهانه‌ای که چندان درست نبوده.

حالا باید دید با مشخص شدن این مساله که فولاد خوزستان تیم جوانی به حساب نمی‌آید، اسکوچیچ برای نتایج بعدی تیمش چه بهانه‌ای خواهد داشت.

جدول زیر به تاریخ تولد بازیکنان فولاد خوزستان که در 2 بازی ابتدایی لیگ به میدان رفتند ارتباط دارد که نشان می‌دهد این بازیکنان نه سن کمی دارند و نه تجربه پایین.

میانگین سنی فولاد بالای 27 سال است

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۱۳
حسن خوزستانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
9
2
کی میگه ما امید قهرمانی داریم ما برای فرار از سقوط می جنگیم مثل سالی که اول بار قهرمان شدیم و ۲سال بعدش سقوط کردیم ایا واقعا فک میکنید استعفای دهکردی به خاطر پول بوده پول که الان هست که خانزاده رو با ۶۰۰ملیون برا یه نیم فصل اوردیم باش می شد ۴تا مثل بیت سعید و بازی داد ولی اقایان قضیه این نیست.
پاسخ ها
بیرگانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
اقا حسن مثل اینکه دهکردی اسکوچیچ رو اورد و با وجود حرفهای سعداوی و قاضی دو سال با ایشون تمدید کرد و بعدش استعفا کرد و رفت و در مورد کارتهای پایان خدمتم که اصلا جوابگو نبود.
مغربی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
6
به نظرم نوع بازی فولاد دقیقا مانند هفته های اخر فصل گذشته است : پراشتباه ، سر درگم و خسته و عصبی.
این موارد برای ده بازی اخر قابل توجیه بود چون واقعا فشار سنگینی بر بازیکنان بود اما برای این فصل اصلا قابل توجیه نیست.
امیدوارم این بازی بد و کسل کننده ناشی از استرس باشد و نه فنی. باید به انتظار فردا نشست و زود قضاوت نکرد.
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
1
4
مشکل اینجاست که اسکوچیچ نه زیر بار آمار و ارقام میره نه انتقاد هواداران براش مهمه نه چیز دیگه.یه عده هم راه افتادن که بله باشگاه فولاد میخاد تیمشو اوت کنه. اگه میخاس اوت کنه قرارداد اسکوچیچ و بازیکناشو دوبرابر نمیکردن.
فولادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
5
درواز ه بان شش دانگ براي يه تيم نعمته
میلاد
|
Singapore
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
7
3
سلیمی پیرمرده ردش کنید جمعه بیت سعید گل بارونش میکنه
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
3
اسكو حواست وتمركزت روي تك تك بازيكنهاي فولاد نويني باشي كه بصورت بچه گانه و غير فني آنها را از دست دادي چون اگه آنها را مهار نكردي قرباني بزرگ دربي خواهي بود
فولاد خورشید جنوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
0
6
خانم شیر مردی سپاس به خاطر تحلیل خوب و منطقیتون
ما به چنین نقدهایی احتیاج داریم نه حمله های کور و متعصبانه
ما باید با روشنگری بهانه ها رو از اسکو بگیریم تا بفهمه منتقدین ادمهای نااگاهی نیستن
اقای اسکو میگی تیم جوانه بفرما این میانگین سنی تیم که البته اگر تیم جوان هم بود باز توجیهی برای نتیجه نگرفتن نیست
اقای اسکو میگی هوای اهواز گرم بود چمن بلند بود در مشهد که این دو مشکل هم وجود نداشت
دوستان ما با اسکو دعوا که نداریم یادمون باشه ما خودمون رفتیم این ادم رو اوردیم گذاشتیم بالاسر تیم الان هم باید ازش کار خوب بخوایم و بهانه ها رو ازش بگیریم
الان تنها بهانه ی اسکو می تونه زمان باشه که معقول هست دو هفته زمان مناسبی برای قضاوت درباره ی عملکرد فنی یه مربی نیست ما باید به اندازه ی کافی به اسکو زمان بدیم و مثل همیشه با قدرت از فولاد حمایت کنیم
من به شخصه و به رغم تمام انتقاداتی که از تیم دارم به هیچ عنوان ناامید نیستم در بدترین حالت این تیم از تیم فصل قبل ضعیف تر نیست چون ما بازیکن انچنانی رو از دست ندادیم و مربی هم همون مربیه تازه جا برای تقویت تیم وجود داره
پس تقاضایی که از تمام هواداران عزیز فولاد دارم اینه که به تیم استرس وارد نکنیم از چند دستگی دوری کنیم و واقعا واقعا واقعا از تیم حمایت کنیم
ممنون همتون هستم
rama
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
6
3
بسلامتی بیت سعید آقای گل
فولادی با تعصب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
1
5
بنظرم نوع بازی فولاد ضعق تاکتیکی نیست ضعف ناحیه چپ که همون دفاع است(جماعتی)ودروازه بان(سلیمی) ویک مهاجم نوک تمام عیار میخواهد وگرنه تعداد حملاتش بالاتر از پارسال است پس مقصر اسکو نیست
فولادی 65
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۹
5
1
تیمی رو که دلالا ببندن همین میشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
0
1
وجدانن به نظر شماها فقط فولاد به دروازبان نياز داره يعني اگر دروازبان خوب بيارن همه مشكلات فولاد حل ميشه فولاد امسال ازخييييلي جيزها ضربه خورده من نميتونم بگم چون نظرم چاپ نميكنن ولي هوادران واقعي فولاد از چه ضربه هاي خورده كه در دوبازي اول كه دربدترين شكل اينجوري بازي كرد فقط اين ميتونم بگم بايد دو بازيكن بازي ساز جذب كنه فولاد ومهاجم طراز اول بياره تا كمي اوضاع فولادخوب بشه اگر اين ها عملي نميشن همين اش همين كاسه هيچي عوض نميشه منتظر بازي خوب از فولاد نباشين موسوي شادگان وسلام
آفتاب سرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
1
0
ساسان انصاری و سلیمی بایدکنار گذاشته بشن
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها