به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ October 2024 05
کد خبر: ۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۸

پورجمالی: کسی به بازیکن اراکی چاقو نزد!

مدیرعامل باشگاه کارون خوزستان گفت: بازیکن آلومینیوم اراک فقط سه بخیه خورد و هیچکس هم به او چاقو نزد.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، علی پورجمالی در مورد درگیری‌های به وجود آمده در جریان بازی تیم های کارون اهواز و آلومینیوم اراک در لیگ2 و اینکه یک بازیکن تیم آلومینیوم چاقو خورد و دندانش شکسته است، گفت:‌ من قبل از بازی هم به بازیکنانم گفتم که اگر در اراک رفتار خوبی با آنها نشده بهتر است همه چیز را فراموش کنند و در میدان و با ارائه فوتبالی مردانه پاسخ حریف را بدهند. در جریان این مسابقه حتی یک بازیکن تیم ما کارت زرد هم نگرفت آن هم مسابقه‌ای که این همه جنجالی بود.

وی ادامه داد: متأسفانه محمد آشتیانی بازیکنی که ادعا کرد به او چاقو خورده است، حرفش دروغ بود زیرا فنس کنار زمین بیرون آمده بود و سیم آن فنس باعث پارگی ماهیچه نشیمنگاهش شد و من خودم او را با ماکسیمای برادرم به بیمارستان رازی اهواز بردم و در آنجا فقط سه بخیه به او زدند.

وی ادامه داد: در همان زمان این بازیکن به من گفت شانس آوردم که سه دندانی ایمپلنت کرده بودم ضربه نخورد و برایم حیرت‌انگیز است که چطور او در مصاحبه با صدا و سیمای مرکز اراک که در برنامه 90 هم پخش شد اقدام به فریبکاری کرد و گفت که چاقو خورده و دندانهایش هم در جریان درگیری شکسته است. اینها دروغ بود و به اتهام فریب رسانه‌ای از این بازیکن به حراست فدراسیون فوتبال شکایت کردیم تا به این موضوع رسیدگی کند زیرا اگر سه دندان او با مشت شکسته بود آیا واقعاً‌ نباید لبهایش ورم کند. ما شکایت کردیم تا حقایق مشخص شود.

لازم به ذکر است که نام صحیح مدیرعامل کارون خوزستان صفر جمال پور می باشد.


پورجمالی: کسی به بازیکن اراکی چاقو نزد!

برچسب ها: کارون خوزستان
پیامک :5000291247