به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

کلاه‌کج: فقط به برد مقابل استقلال فکر می‌کنیم

کلاه‌کج: فقط به برد مقابل استقلال فکر می‌کنیم

خوزستان اسپورت- بازیکن تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: در اهواز فقط به دنبال برد هستیم و در هر بازی که به میدان می‌رویم، فقط به کسب پیروزی فکر می‌کنیم.

به گزارش خوزستان اسپورت و به نقل از فارس، عادل کلاه‌کج در مورد شکست استقلال اهواز مقابل ملوان گفت: همانطور که از قبل گفته بودم بازی سختی را پیش رو داشتیم. متاسفانه گل‌ بچگانه‌ای خوردیم و توپ‌های ما به گل تبدیل نشد. گل دوم ملوان هم آفساید بود و شاید اگر این گل را نمی‌خوردیم می‌توانستیم کار را به تساوی بکشانیم به هر حال تا به الان 4 امتیاز کسب کردیم و شرایط بدی نداریم.

وی در مورد گل دوم ملوان تصریح کرد: ضربه بازیکن ملوان در شرایط آفساید به بازیکن این تیم رسید. البته من فیلم را ندیم اما خود ملوانی‌ها هم می‌گفتند گل آفساید بود. در چند صحنه‌ داور با تصمیماتی که گرفت ما را حسابی عصبی کرد. متاسفانه تا صحبتی می‌شد کمک داور زودتر از داور کارت خود را در می‌آورد و در حالیکه داور هنوز کارتی نداده اخطار یادداشت می‌شد. نمی‌دانم چه چیزی در این ارتباط باید بگویم.

کاپیتان استقلال اهواز در مورد اینکه در هفته چهارم باید با استقلال روبرو شوند، خاطرنشان کرد: توانایی شکست هر تیمی را داریم. در اهواز و با حضور هوادارانمان فقط به برد فکر می‌کنیم.

وی تأکید کرد:‌در فوتبال ایران هر کاری شدنی است. شما در هفته سوم دیدید چه نتایجی رقم خورد. نفت از سیاه‌جامگان شکست خورد و نتایج عجیبی دیگری هم اتفاق افتاد. در فوتبال ایران نوسان تیم‌ها زیاد است هیچ وقت ندیدم تیمی با تداوم زیاد در طول فصل نتیجه بیگرد. استقلال نیازی به تعریف ندارد. آنها تیم خوبی هستند که ان‌شاالله بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
استقلال اهواز
|
United States of America
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
5
با همین ترکیب بازی کنین از الان باختین . بازیکنا مسنن استقلالم نیمه اول پر فشار باز میکنه .بازیکن دونده احتیاج داره تیم .هشت نفر از ترکیب اصلی بالای سی سال سن دارن طبق اعلام سایت ها .
alireza
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
0
4
با آرزوی موفقیت و سربلندی ما به امید زنده هستیم مثل خیلی از حضرات که میان ایده کارشناسی یاس و ناامیدی میدن نیستیم هوادار واقعی اس اس شهر اهواز همونهایی هستن که سر تمرین این تیم میرن و بعد از برد مشهد تا نیم ساعت یزله میرفتن اینا حق دارن به تیمشون و شهرشون افتخار کنن، اقای سیاوش خان از نیرویهای تازه نفس و جوون بیشتر استفاده کن ضرر نمیکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۵
1
2
اس اس شهر اهواز عشق است
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها