به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۶۲۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵

آشنایی با توپ رسمی لیگ برتر

آشنایی با توپ رسمی لیگ برتر

خوزستان اسپورت- سازمان لیگ فوتبال مشخصات فنی توپ های جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران را اعلام کرد.

به گزارش خوزستان اسپورت از سازمان لیگ، توپ رسمی فصل جدید لیگ برتر تولیدی شرکت آل اشپورت آلمان با گواهی نامه جدید فیفا به عنوان توپ انحصاری مسابقات و تمرینات تیمها قبلا معرفی شده و مورد استفاده قرار گرفته است. برخی از مشخصات فنی توپ فوق به شرح زیر است:

این توپ ترکیب رنگ منحصر به فرد و مخصوص با ساختار 32 تکه دارد، از لایه صد در صد لاتکس در این توپ استفاده شده است که حالت ارتجاعی توپ را تضمین کرده و قابلیت بالای نگهداری هوا در توپ را حفظ می کند.

گفتنی است توپ فوق دارای  گواهی نامه رسمی از فیفا بوده و با توجه به تراکم بالای PU (پلی اورتان)  مقاوم در برابر ساییدگی است و با داشتن لایه فوم سرعتی که با پلی استر چند لایه و پوشش لاتکس طبیعی ترکیب شده است باعث می شود که شاهد فوتبال جذاب و منحصر به فردی باشیم.

لازم به ذکر است ساختار پنلهای توپ از حالت کروی بالایی برخوردار بوده که این ویژگی باعث می شود استواری و استحکام توپ به حداکثر برسد و همچنین موجب می شود مشخصه های پرشی و پرتابی توپ افزایش پیدا کند.

توضیحات فوق از سوی سازمان لیگ ارائه شده و علاقمندان می توانند مشخصات فنی توپ های مذکور را با کلیک در  اینجا  مشاهده کنند.

پیامک :5000291247
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها