به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ September 2024 20
کد خبر: ۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸

رحیم زهیوی: آبادان را به لیگ برتر می آوریم

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مجموعه باشگاه صنعت نفت مصمم شده اند تا این تیم را به لیگ برتر بیاورند.

رحیم زهیوی در گفت و گو با خوزستان اسپورت پیرامون شرایط فعلی تیم نفت و بازی روز پنج شنبه مقابل راهیان کرمانشاه گفت: تیم ما در شرایط خوبی قرار دارد و بازیکنان با انگیزه بالایی منتظر بازی فردا مقابل راهیان کرمانشاه هستند. انشالله با توکل به خدا و همت بازیکنان در کرمانشاه به پیروزی خواهیم رسید.

زهیوی درباره دلیل نتیجه نگرفتن تیم صنعت نفت در بازی های خارج از خانه گفت: باور کنید خودمان هم نمی دانیم که چرا در بیرون از آبادان به پیروزی نمی رسیم. در هر بازی چند فرصت گلزنی را هدر می دهیم اما تیم مقابل یک فرصت ایجاد می کند و به گل می رسد. در بازی با سیاه جامگان از یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و در بازی با شهرداری تبریز همین اتفاق تکرار شد. امیدوارم که نوار ناکامی های تیم نفت در خارج از خانه قطع شود و بتوانیم اولین پیروزی بیرون از آبادان را جشن بگیریم.

مهاجم سوسنگردی تیم صنعت نفت در خصوص احتمال صعود این تیم به لیگ برتر اظهار کرد: همه مجموعه باشگاه از مسئولین باشگاه تا کادر فنی و بازیکنان تصمیم گرفته اند که تیم صنعت نفت را به لیگ برتر بازگردانند و تلاش می کنیم که یکی از تیم های صعود کننده باشیم.

رحیم زهیوی درباره دلیل عدم استقبال فوتبالدوستان آبادان از بازی های خانگی تیم نفت گفت: صنعت نفت تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی در این تیم حضور داشته اند. نفت از قدیم تیم پرطرفداری بوده اما در سال های اخیر عدم نتیجه گیری تیم باعث شده تا استقبال تماشاگران از بازی های نفت کمتر شود. من مطمئنم اگر چند نتیجه خوب کسب کنیم هواداران آبادان به ورزشگاه می آیند و از تیم حمایت می کنند.

بازیکن سابق تیم نفت تهران درباره تفاوت های مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول اظهار داشت: بین این دو رده تفاوت های زیادی است. برخی بازیکنان هستند که در لیگ برتر خوب ظاهر می شوند اما در فضای لیگ یک نمی توانند خوب باشند و عکس این موضوع هم وجود دارد. شما ببینید تیم دسته اولی گل گهر سیرجان 120 دقیقه پرسپولیس را اذیت کرد و در نهایت با پنالتی بازی را باخت.به نظرم بازیکن در هر لیگی که بازی کند باید خودش را باور داشته باشد.

زهیوی در پایان صحبت هایش گفت: امیدوار هستم که امسال بتوانیم تیم صنعت نفت را به لیگ برتر بیاوریم تا تماشاگران آبادانی به ورزشگاه بازگردند و از تیم محبوب این شهر حمایت کنند.

رحیم زهیوی: آبادان به لیگ برتر می آید

پیامک :5000291247