به سایت خبری ورزش خوزستان خوش آمدید

      
شنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ July 2024 27
کد خبر: ۶۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر

ملکی: عدالت در حق استقلال اهواز اجرا نشد

ملکی: عدالت در حق استقلال اهواز اجرا نشد

خوزستان اسپورت- مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اهواز گفت: عدالت در حق تیم استقلال اهواز اجرا نشد و این تیم شایسته شکست مقابل استقلال تهران نبود.

محسن ملکی در گفت و گو با خوزستان اسپورت اظهار کرد: استقلال اهواز در دیدار هفته چهارم اسیر اتفاقاتی شد که از یک روز مانده به برگزاری مسابقه کلید خورد و در جریان بازی به درون مستطیل سیز کشیده شد.

ملکی ادامه داد: در حالی که قبل از شروع لیگ برتر ورزشگاه تختی اهواز بعنوان ورزشگاه اول محل انجام دیدارهای خانگی استقلال اهواز تعیین شده بود، سازمان لیگ بدون رضایت ما اقدام به تغییر محل انجام مسابقه با استقلال تهران کرد. در زمینی به میدان رفتیم که تا قبل از دیدار روز گذشته، حتی یک جلسه تمرین در آن انجام نداده بودیم و شاید استقلال تهران به واسطه چند بار حضور در ورزشگاه غدیر، آشنایی بیشتری با زمین این ورزشگاه داشت.

ملکی افزود: در جریان بازی همه دیدند چه اتفاقاتی افتاد و برخی از کارشناسان داوری هم به این اتفاقات اشاره کردند. یک پنالتی اشتباه به سود استقلال تهران گرفته شد و گل خطای این تیم مورد پذیرش داور قرار گرفت تا حق تیم ما ضایع شود. ضمن اینکه روی اخراج نظری از میدان بازی هم بحث داریم و آن را درست نمی دانیم.

مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اهواز با انتقاد از تکرار اشتباهات داوری در دو بازی متوالی گفت: در دیدار با ملوان انزلی هم با مشکلات داوری روبرو شدیم ولی کسی به اعتراضات ما توجه نکرد. این هفته هم که اشتباهات داوری گریبان تیم ما را گرفت. ادامه این روند قطعاً خوشایند نیست و از مسئولان فوتبال کشور تقاضا داریم به این مسائل رسیدگی کنند.

محسن ملکی در پایان مصاحبه با خوزستان اسپورت عنوان کرد: استقلال اهواز اگرچه نتیجه را واگذار کرد اما هواداران فوتبال خوزستان از نحوه بازی بازیکنان راضی بودند. بازیکنان و مربیان استقلال اهواز زحمت خودشان را کشیدند و باید به آن ها خسته نباشید گفت. از همه هوادارانی هم که تیم استقلال اهواز را در این بازی حساس همراهی کردند، تشکر می کنم و انشالله بتوانیم در هفته‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم.
 
پیامک :5000291247
نظرات بینندگان
تعداد نظرات: ۳
استقلال اهواز
|
United States of America
|
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
6
آقای ملکی اون بازی گذشته ,لطف کنین به تیم رسیدگی کنین از لحاظ مالی و امکانات تا در آینده نتایج بهتری بگیریم . با آرزوی موفقیت برای هواداران و تیم استقلال اهواز
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
وبخصوص سياوش خان بختياري زاده
آبی خوزستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۳۱
0
0
آقای ملکی لطف کنید به اخوی گرام بفرمائید بجای این حواشی بدون نتیجه به حق و حقوق و مسئولیتی که قبول نموده اید عمل کنید .سئوال: چرا محمد غلامی و غزلکچی حاضر به همراهی تیم نبودند؟
  • پربیننده ترین ها
  • پربحث ترین ها